Auto van de oorspronkelijke TS:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
Zo, vanochtend in m'n krantenwijk.
Een gozer komt naar buiten, leren jas, wit petje, stoere zonnebril.
Hoor een auto brommen even later, denk ff kijken![]()
Komt ie de bocht om.... is het een fucking Opel Tigra![]()
Welke zichzelf respecterende ricer rijdt nu in zo'n afschuwelijk lelijke auto?
Alle mannen met zo'n auto's zijn schoothondjes. Ik zal ff wat foto's posten van auto's 'which-you-should-definetely-NOT-drive-as-a-man'
Mazda MX-5
Opel Tigra
BMW Z3
Toyota MR-2 (deze valt er nog net onder)
Honda Del Sol
BMW Mini Cooper
Smart Roadster
Alle mannen die denken gaaf te zijn omdat ze zo'n auto rijden hebben het goed mis. Die wagens zijn zogenaamde lady-birds. Bedoeld voor vrouwen die een hip auto'tje willen hebben. Iedereen met zo'n wagen is gewoon te nep om zich te onderscheiden. Die auto's hebben niks, en zien er trash uit. Be ashamed!
En stoer een beetje de ricer gaan uithangen die altezza's aant installen is... you wish![]()
Peace![]()
[afbeelding]
gevolgd door:quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
Helaas zit menig fanatiek en wannabe tuner/autoliefhebber nog steeds te wachten op een foto van het almachtige blok van Camplo. Hier kun je verzoekjes indienen om Camplo te motiveren.quote:
Neuh, stiekem vind ik het wel een klein beetje een vrouwenautoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Googolplexian het volgende:
Nou denken jullie waarschijnlijk ... je bent zelf een neppe Sjonnie, dus:
Tevens kunnen we hier leuke polls houden over wat nou wel of geen sjonniebak is. Dat doen we natuurlijk niet met merken maar met foto's van je eigen auto. Wil jij weten of jouw auto een sjonniebak is? Post hier dan jouw eigen poll en laat de democratie beslissen! (Wel Fok-democratie).
zucht ... here goesIk heb al een gevoel welke kant dit opgaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Googols bak, sjonnie of niet?
» Ja
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Het wordt voor mij zelfs een obsessie ... ik MOET namelijk weten hoe 267 pk in een 100NX (tandpasta-blauw met cW-waarde van 0,9) eruit zietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Mukie het volgende:
Ik wacht nog steeds op de pics van dat zware blok
Zeg je nu dat er twijfel bestaat of deze auto uniek is? (politiek gestelde vraag)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waar die NX staat, want volgens mij zie ik hem bijna elke dag. En anders lijkt ie er verdomd veel op.
Nou..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er twijfel bestaat of deze auto uniek is? (politiek gestelde vraag)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet.
dat heb je wel vaker in dat wereldjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou..
Misschien heeft de jongeman van de auto die ik elke dag zie de bovenstaande foto's ooit eens gezien en gedacht "ZO EEN WIL IK OOK!" waarna ie hem uiteindelijk heeft nagebouwd.
Je weet het niet, je weet het niet.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik hoop 't niet, ik hoop 't niet.
OT: FOTO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |