ik stuur Dylan naar benedenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef sjak het volgende:
Heb je wel mensen genoeg om de spullen straks naar boven te tillen Daan?
Kheb um gevonden!!!! *doos weer open sleurt*quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef Ireth het volgende:
Tis net pakjesavond!!!!
(Daan, ik heb net nog een box/ledikant/buggyhangspeeldinges er bij ingepakt, links een piepster, rechts een rammelballetje en in het midden hoort een beertje die er af kan. Die zit met klittenband vast. En net dat beertje kan ik dus nergens vinden. Als ik um nog tegenkom komt ie er gewoon nog achteraan met de post!)
whahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb um gevonden!!!! *doos weer open sleurt*
En ik sta als laatste in de planning, kheb hier al 3 dozen staan en Tearsong komt zo ook nog droppen!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef Sugar het volgende:
ElisaB is hier net weg. Ze wilde geen koffie, ze wilde geen redbull
, ze wilde dóór, zei ze.
En ze beweerde zeer geloofwaardig dat ze een leuke dag heeft!
Dus alles goed, auto halfvol!
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef Sugar het volgende:
ElisaB is hier net weg. Ze wilde geen koffie, ze wilde geen redbull
, ze wilde dóór, zei ze.
En ze beweerde zeer geloofwaardig dat ze een leuke dag heeft!
Dus alles goed, auto halfvol!
![]()
hahaha ja.. alle spullen die niet ingepakt worden voor in de kist staan al bij mn moeder!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je huis nog in daan?
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Om half een was ElisaB hier, wat een vrolijk mens![]()
na een bezoekje aan kamer nummer een en een pakje caprisonne voor onderweg is zij weer op pad gegaan auto gevuld met een babygym, 2 tassen en een vuilniszak![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Leah het volgende:
En ze is weer weg. Niet eens een sanitaire stop nodig, ElisaB is op dreef ;D.
Suus is in het echt ook enorm leuk! En tja, wat moeten grote mensen nou met een nijntje bal en dikkie dik boeken?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef Ireth het volgende:
(En Suus wordt helemaal gek, die ontdekte een Nijntje bal en 2 DikkieDik boeken!"sijn voor de goote mensuh!" zei ze al, maar het is toch wel heel erg verleidelijk voor haar!)
Je bent vergeten te melden of ze wel wat gedronken heeft en een sanitaire stop heeft gedaanquote:Op zondag 26 februari 2006 17:26 schreef DaanBanaantje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa ze is net geweest en oh my god wat is het veeeeeeeeeeel en leuheeeeuk! ik ben wel heel de avond zoet geloof iktis echt super en geweldig
oh ja.. ze wilde niets drinken, ze heeft wel geplast en ik mocht dr ook zoenen!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef TearSong het volgende:
[..]
Je bent vergeten te melden of ze wel wat gedronken heeft en een sanitaire stop heeft gedaan![]()
Niet nodig; ik ben weer thuisquote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik maak me wel een beetje zorgen...
Peter wil graag weten hoe groot hij ingeklapt is. Heb je daar een foto van?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Ladybos het volgende:
LadyS had je nog interesse in de kinderwagen ? Ik heb een bod op marktplaats van 110 euro, als jij geen interesse hebt ga ik die mensen mailen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef snoopy het volgende:
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?![]()
![]()
nou een groot deel ligt ook al bij mn moeder... de grote spullen en alle kleertjes/knuffeltjes die niet in de kist komen.. dus echt alles bij elkaar lukt niet, maar wel voor een heel groot deelquote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef LadyS het volgende:
vrijdag nemen we dan toch een foto de hele buit bijelkaar. Dan heb je toch alles bij elkaar?
Ik zit nu pas achter de pcquote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ireth, laat je ff weten als ze is geweest? dan weet ik dat alles nog goed gaat met dr.. vind het altijd een beetje eng als mensen een hele dag achter het stuur zitten![]()
nou vooruit dan maarquote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu pas achter de pcManlief had um vanmiddag in gebruik / misbruik
![]()
(Overigens, de fotosessie vanuit Utrecht is lichtelijk mislukt.. de camera stond bij Suus op haar kamer en die lag te slapen toen ElizaB hier was..)
Ik ga even meten en foto maken !quote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
Peter wil graag weten hoe groot hij ingeklapt is. Heb je daar een foto van?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef CarOnline het volgende:
Daanbanaantje ik durf het bijna niet te vragen maar is / was de lamp nog te redden?![]()
gedaan!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:39 schreef Lois het volgende:
Daan wil jij mij even mailen op lois@fok.nl?
hebben jullie t gelezen?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:25 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik ga het volgende week zaterdag vertellen, dan heb ik met dr afgesproken en ga ik d'r heeeeeeeel zachtjes vertellen dat ze over kleertjes het eerste jaar niet hoeft in te zitten, er alle spulletjes zijn zoals rieten wiegje voor in dr slaapkamer, badje en spulletjes om mee te wassen, verzorgingstas etc... daarna vertel ik nog voorzichtiger dat er verf, een lamp, aankleding en gordijnen zijn voor in het kamertje en als ik dat heb verteld fluister ik dat ze van ons een heel nieuw kamertje en kinderwagen krijgt.
meiden... ik ga dr zeker vertellen van jullie waanzinnig lieve medewerking. Zonder jullie was dit echt nooit zo ver gekomen.. ik kan jullie verzekeren dat ze het eerste jaar vrijwel niets anders hoeft te kopen dan voeding en luiers.
Dank jullie wel. Jullie zijn kanjers!![]()
ook nog niet! maar daar maakte ze zich niet zo hel druk over want als rens dr vriendje het niet had aangeboden dan had ze dat niet gedaan. Heel sneu, ik weet het.. dus ik ben er echt superblij mee!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Ja, ik heb het gelezen. Heel goed, ik denk dat het lekker is voor haar om zonder onrust (wat het praktische gedeelte betreft dan
) de laatste tijd van haar zwangerschap door te brengen!
Weet ze het al van de geboortekaartjes trouwens?
En gekeerd zonder de auto's van de buren in de prak te rijden. Ik hoopte dat je er (voor het raam) van uitging dat ik wist wat ik deed, want het scheelde heel weinigquote:Op zondag 26 februari 2006 20:52 schreef Leah het volgende:
Geen foto's hier, want daar doe ik niet aan zoals jullie weten. Maar ik vond je een leuk mens ElisaB, en petje af voor jouw rondreis door Nederland!
haha, geweldig toch. Maar hoe moet ze dit allemaal gaan bevatten...het ene moment denk je dat je nog helemaal niks hebt...het andere moment ben je helemaal klaar voor het eerste jaar. Dat moet echt heel vreemd zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:42 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
hebben jullie t gelezen?jullie hebben er gewoon voor gezorgt dat ze het eerste jaar niets anders hoeft te kopen dan luiers en voeding!
Eh nee! Misschien ben je in mn spam beland. Ik ga even zoeken!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!hij is GEWELDIG! dat had ik je ook gemaild hoor
niet gehad?
hee ik ben de beste klus-chick die je maar kunt vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh nee! Misschien ben je in mn spam beland. Ik ga even zoeken!
Maar gelukkig maar. Voelde me best vervelend dat ie stuk was.
ja.. het enige wat ze nu doet is zichzelf dwingen er niet te veel over na te denken.. daarom ga ik het ook echt heeeeeeel voorzichtig vertellen anders gaat er echt iets mis.. en dat wil ik echt niet!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef TearSong het volgende:
[..]
haha, geweldig toch. Maar hoe moet ze dit allemaal gaan bevatten...het ene moment denk je dat je nog helemaal niks hebt...het andere moment ben je helemaal klaar voor het eerste jaar. Dat moet echt heel vreemd zijn.
Zit ze overigens niet enorm in de zenuwen nu over hoe ze het allemaal moet gaan regelen voor haar baby? Ik geloof dat ik gek zou worden...
Mooi!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
hee ik ben de beste klus-chick die je maar kunt vindent was appeltje eitje!
Ik ben groot hoor (nou ja, oud in elk geval) en kan mezelf prima vermakenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
ElisaB ik ben blij dat je echt een leuke dag hebt gehad! daar maakte ik me best wel zorgen over namelijk
Ik worstel dagelijks met die opritquote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En gekeerd zonder de auto's van de buren in de prak te rijden. Ik hoopte dat je er (voor het raam) van uitging dat ik wist wat ik deed, want het scheelde heel weinig
nou lullig is wel het laatste wat je je moet voelen. De kleertjes waren geweldig!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef bixister het volgende:
elisaBgeweldige actie van je!
![]()
(ik voel me wat ietwat lullig met m'n iniminibijdrage maar ja, alles bij elkaar is er meer dan genoeg binnen begrijp ik, dat telt).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nooit had verwacht. Wel een beetje hulp, maar dit... nee.. dit is gewoon te geweldig en lief voor woorden!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef Leah het volgende:
[..]
Waar een anoniem medium dan weer goed voor is, hè?
surprise surprisequote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef renzell het volgende:
Daantje Banaantje, wat fijn dat alles gelukt is!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo benieuwd naar de reactie van je vriendinnetje.![]()
Wanneer zei je nou dat je het precies gaat vertellen? Ik wil nl een foto cq videoverslag!![]()
Oh ja, wanneer is ze uitgerekend? Dan weet San een beetje wanneer ie moet beginnen met ontwerpen. Tegen de tijd dat ze van de grote schok bekomen is moet ze maar eens rustig nadenken over dat geboortekaartje. Komt wel..... eerst deze supersurprise! Idd Daan, je BENT Henny Huisman geworden!![]()
Enne..... ff 'Off the record': maar aangezien Sugar de 7de met Luchtbel heeft afgesproken, kom ik misschien TOCH naar Almere.... kunnen we lekker samen reizen. Maakt het voor mij (en Sugar) een leukere en minder grote onderneming denk ik. Wat vind jij? Ook leuk?![]()
Waarom wil je dan een andere wagen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef LadyS het volgende:
ladybos, ik heb hem gisteren aan peter laten zien, maar nu weet ik nog niet precies wat hij wilEn zelf weet ik het ook nog niet
ik bedoel: we hebben al een wagen enzo, en die moeten we dan ook maar kwijt zien te raken Jullie wagen is ingeklapt iets groter dan die van ons iig.
Ik denk dat je die mensen van marktplaats beter maar kunt mailen, hoor!
En dan nog een vraagje van huishoudelijke aard: als wat was jij gisteren verkleed?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:49 schreef Sugar het volgende:
Ik had één jurkje speciaal extra gewassen, omdat er ineens een vlek in bleek te zitten. Vouw ik net de witte was van een hele tijd daarna, zit ie er nog bij en dus niet in de zak van Daan!
![]()
Maar ik heb al een oplossing.Komt nog een iniminifroezel gebroken wit jurkje aan!
![]()
Ik had haast, enorme haastquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef snoopy het volgende:
En daar heb je geen foto van gemaakt ElisaB ?![]()
Dat had ik nou wel eens willen zien![]()
Je was prachtigquote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Sugar het volgende:
Als bloem. In volle bloei, zeg maar gerust.![]()
![]()
omdat ik deze mooier vond (én met zwenkwiel).quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een andere wagen?
dan lag die misschien ook wel bij lishe nu!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
(joh, als mijn kont niet vastzat...)
Aah op die manierquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
omdat ik deze mooier vond (én met zwenkwiel).
quote:
O... dan kan ik helaas niks doen ben ik bang. Daan, zit ze nog verlegen om wat speelgoed of komt ze daar inmiddels ook in om?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef bixister het volgende:
[..]
dan lag die misschien ook wel bij lishe nu!
inderdaad geweldig dat er zoveel verzameld is voor je vriendin daan! en dutchie, knuffels hoefden geloof ik niet meer!
Dutch, speelgoed en knuffels heb ik inmiddels echt genoeg aangezien er ook nog een pakketje van Lois aankomt, maar wel heel erg bedanktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef dutchie het volgende:
[..]
O... dan kan ik helaas niks doen ben ik bang. Daan, zit ze nog verlegen om wat speelgoed of komt ze daar inmiddels ook in om?
Deze vraag kun je skippen; beide PC's die ik overhad hebben inmiddels een andere bestemming.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, heeft je vriendin al een computer?
wat mij betreft welquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:02 schreef DaanBanaantje het volgende:
meiden (ladyS, lishe en ladybos), kunnen we de afspraak van morgen naar volgende week (willekeurige dag) verhuizen?
oeeeeeh is zaterdag DE DAG ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef bixister het volgende:
gaat het geven van 'het kado' zaterdag wel door daan?
dank je..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
teigetje, als het goed is , heb je mail
* Brighteyes vreest ook een klein beetje voor een iets overweldigend geheel daar gisteren.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:05 schreef sjak het volgende:
Daan? Ze vond het toch wel leuk?
Dat is een bugje. Kan net zo goed drie dagen of slechts drie minuten geleden zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Ladybos het volgende:
Laatst online staat ze 1 uur en 56 minuten geleden.. Ik heb haar net ff gemaild, dat ze zich moet meldenHopelijk is alles goed.
Alle spulletjes staan nu bij mn moeder in Ridderkerk. We gaan eerst het huisje afmaken, dan de kinderkamer verven met verf die ik krijg en dan alles schoonmaken, in elkaar zetten en inruimenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je nou ook echt al spulletjes meegenomen? Of alleen nog maar verteld?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef sinterkloon het volgende:
[quote van edit]
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef sinterkloon het volgende:
[doe maar niet]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef ChOas het volgende:
Waarom niet ?
Okidoki, maar ik wou nog een reactie plaatsen op koudevrouw in dat andere topic. Mag dat dan hier ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on mequote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef KoudeVrouw het volgende:
Mensen worden niet opgelicht maar laten zich oplichten.
Nou ik ben toch wel erg benieuwd wat de reactie van DaanBanaantje hierop is. Het is in ieder geval een raar verhaal...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.
Hey stuk!quote:
Ik vermoed dat Daan zelf hier nog wel iets over zal willen zeggen ook. Dus daar moeten we maar op wachten en tot die tijd maar niet verder speculeren hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Ladybos het volgende:
Nou ik ben toch wel erg benieuwd wat de reactie van DaanBanaantje hierop is. Het is in ieder geval een raar verhaal...
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook wat kinderspulletjes te koop:
[TK] Veel kinderspullen! (Box, slaapzakjes etc)
Hier staan ze!
ik heb hier een W een X en een Z hangen op het magneetbord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
ik kom hier helemaal nooit maar kreeg een linkje van iemand, ik ben nog opzoek naar danoontje letters, ik spaar ze en als jullie nog letters overhebben heb ik er wel belang bij, wil d'r zelf wel wat voor geven
[GEZ] Danoontje magneetletters O+
sorry voor de late reactie,, wat is de dekaquote:Op zondag 12 maart 2006 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hier een W een X en een Z hangen op het magneetbord.
ik wil ze wel ruilen voor 3 vlinders van de deka
Ik heb geen fietsquote:
Zijn ze inmiddels aangekomen ???... de letters en cijfersquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie,, wat is de deka??
mijn verzameling is inmiddels al: 98 letters 24 cijfers
maar ik heb wel belang opzich, mail anders maar: brian(at)guitarist(dot)nl
Een wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef MeNicole het volgende:
Vraag hier nog maar een keertje. Heeft iemand nog tegen betaalbare prijs een klamboestandaard liggen. Vind namelijk 50 euro wel een beetje veel geld voor zo'n ding!!
Heb internet al afgezocht maar nix te vinden. Nee het is niet zo'n ding waar een hemeltje aan hangt. Komt wel op hetzelfde neer maar wat ik zoek is echt voor klamboe. Wil namelijk geen gat in mijn plafon maken aangezien ik nogal van de verander ben en dan dus veel gaten krijgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Een wat?
Bedoel je zo'n ding waar je een hemeltje aan hangt? Een klamboe hang je meestal aan het plafond toch?
Anders even op markplaats zoeken, heel veel mensen doen dit soort dingen weg tegen belachelijk fijne prijzen.
Beoel je die voor aan de muur? Die verkopen ze ook bij leenbakkers.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb internet al afgezocht maar nix te vinden. Nee het is niet zo'n ding waar een hemeltje aan hangt. Komt wel op hetzelfde neer maar wat ik zoek is echt voor klamboe. Wil namelijk geen gat in mijn plafon maken aangezien ik nogal van de verander ben en dan dus veel gaten krijg![]()
Ik zoek niet perse een bepaalde versie. Ben gewoon aan het rondkijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:59 schreef bixister het volgende:
ingrid, hetzelfde effect kun je bereiken met een gewoon wipstoeltje en een 'babygym' die je erover heen zet. of zoek je specifiek die ocean wonders-versie? ik vind het onderstel er wel wat dunnig uitzien, maar op zich is fisher price meestal wel degelijk dus dat zit vast wel goed.
enne ik heb nog wel een combisleeper in klein formaat, maar er is al iemand die 'm waarschijnlijk overneemt. ik zal eens vragen of ze 'm echt wil, zonee, dan laat ik het je nog weten.
Combisleeper is geweldig, echt. Nooit bang dat je kleintje onder de dekens verdwijnt, én altijd lekker warm. (Alle andere slaapzakken met mouwtjes komen niet in de buurt, we hebben er twee, van C&A en van de Prenatal, maar het is een stuk dunner, en ik stel me altijd voor of ík zou kunnen slapen onder zo'n dun dekentje, en als het antwoord nee is, is het dus ook voor de baby te koud).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb eens rond gesnuffeld en de combi sleeper lijkt me wel wat. Heeft iemand hem hier toevallig te koop? Op Marktplaats heb ik ook wat gevonden, maar nog geen reactie op.
Ik heb geen mail gehad.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef bixister het volgende:
ingrid heb je mijn mailtje wel gehad? de combisleeper is nog beschikbaar.
En bevalt ie nogquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb nog steeds een witte houten box, inclusief twee boxkleden
Nee, msn niet gezien gisteren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
o, zwanenburg was niks?
Zet hem nu eens even aan danquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:zal één van de gezinsleden wel dichtgeklikt hebben
moet je ook maar van houdenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef Rottdog het volgende:
Voor als je ooit is op zoek bent naar een kraamkado![]()
http://www.klok-kado.nl/home/index.php
Geen idee eigenlijk. Kleinigheidje voor Christan of zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef bixister het volgende:
rewimo, ze hebben ook zo'n paard bij 't kdv zag ik, misschien vanmiddag bij 't ophalen even proberen of ze daar wat mee kan. hij ziet er wel érg laag uit trouwens. hoeveel wil je er voor hebben?
Neem aan dat als je een geboortje kaartje voor je kind uitkiest, je het ook wel leuk zou vinden om het terug te vinden in een klok maar dat is dan mijn gedachtengang.quote:
ik zou zelf nooit dergelijke dingen kopen (ik hou ook niet van geboorteborden, schoentjes van geboortekaartjes en dergelijke dingen) ik zou het wel ophangen/neerzetten, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik vind dat je dankbaar moet zijn voor elk kado.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Neem aan dat als je een geboortje kaartje voor je kind uitkiest, je het ook wel leuk zou vinden om het terug te vinden in een klok maar dat is dan mijn gedachtengang.
Ik weet niet waar jij woont en of we er misschien iets op kunnen verzinnen. Echt zwaar is ie niet maar wel redelijk groot natuurlijk. Mail maar even, we vinden er vast wel iets opquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef bixister het volgende:
het was geen ideaal moment vanmiddag want ze was erg moe en zat er als een zoutzak op maar ik wil 'm toch wel van je overnemen! maar wat denk je, is ie opstuurbaar als pakketpost of gaat dat niet lukken? we komen niet zo heel vaak in de buurt van haarlem of roosendaal.
Zie Ouder(s) mod topicquote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Absoluut niet om een vervelend iets weer op te rakelen, maarre ik zat me ineens af te vragen of Daanbanaantje al eens foto's heeft laten zien in dit topic van haar vriendin aan wie destijds zoveel gegeven is?
Nogmaals, ik bedoel dit niet alsof ik sensatie zoek, was alleen benieuwd naar een reactie van haar vriendin en een fotootje...
zie modtopic...quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Absoluut niet om een vervelend iets weer op te rakelen, maarre ik zat me ineens af te vragen of Daanbanaantje al eens foto's heeft laten zien in dit topic van haar vriendin aan wie destijds zoveel gegeven is?
Nogmaals, ik bedoel dit niet alsof ik sensatie zoek, was alleen benieuwd naar een reactie van haar vriendin en een fotootje...
Ik heb er 1 liggen. Het is een blauwe, ik heb alleen de knooptechnieken er niet meer bij want die heeft mijn lieve zoon kapot gescheurdquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:40 schreef Tosca het volgende:
Heeft er iemand toevallig een draagdoek over? Niet zo eentje met kilo ijzer, maar gewoon iets waar ze al jong in kunnen en dat je moet knopen? Het lijkt me superhandig, vooral hier met de trap in de flat en de boodschappen, maar ik wil het eigenlijk eerst wel proberen met een goedkopere dan meteen een dure aan te schaffen. En voor zelf maken ben ik niet zo creatief.
Als je het echt simpel wilt doen werkt een opengetornde (peuter)dekbedhoes perfect. Althans, vind ik. Maar dat is geen tricot natuurlijk, maar zo'n "ouderwetse" knoopsleng.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:40 schreef Tosca het volgende:
Heeft er iemand toevallig een draagdoek over? Niet zo eentje met kilo ijzer, maar gewoon iets waar ze al jong in kunnen en dat je moet knopen? Het lijkt me superhandig, vooral hier met de trap in de flat en de boodschappen, maar ik wil het eigenlijk eerst wel proberen met een goedkopere dan meteen een dure aan te schaffen. En voor zelf maken ben ik niet zo creatief.
Dat is wel een super mooie handleiding!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:44 schreef Jonnetje het volgende:
Handleiding in PDF.... (helemaal in stap-voor-stap-foto's)
* klik *
Een van onze katten vind het heerlijk om in een draagdoek te liggen, die kan gerust de hele dag liggen slapen dicht tegen je aanquote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef Tosca het volgende:
ook al ga ik natuurlijk eerst wel oefenen met een kat)
Ah , jammer Rewimo , ik zoek echt zo'n voorzitje , iig bedanktquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een achterzitje met toebehoren liggenEen Bobike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |