dan lag die misschien ook wel bij lishe nu!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
(joh, als mijn kont niet vastzat...)
Aah op die manierquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
omdat ik deze mooier vond (én met zwenkwiel).
quote:
O... dan kan ik helaas niks doen ben ik bang. Daan, zit ze nog verlegen om wat speelgoed of komt ze daar inmiddels ook in om?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef bixister het volgende:
[..]
dan lag die misschien ook wel bij lishe nu!
inderdaad geweldig dat er zoveel verzameld is voor je vriendin daan! en dutchie, knuffels hoefden geloof ik niet meer!
Dutch, speelgoed en knuffels heb ik inmiddels echt genoeg aangezien er ook nog een pakketje van Lois aankomt, maar wel heel erg bedanktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:39 schreef dutchie het volgende:
[..]
O... dan kan ik helaas niks doen ben ik bang. Daan, zit ze nog verlegen om wat speelgoed of komt ze daar inmiddels ook in om?
Deze vraag kun je skippen; beide PC's die ik overhad hebben inmiddels een andere bestemming.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, heeft je vriendin al een computer?
wat mij betreft welquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:02 schreef DaanBanaantje het volgende:
meiden (ladyS, lishe en ladybos), kunnen we de afspraak van morgen naar volgende week (willekeurige dag) verhuizen?
oeeeeeh is zaterdag DE DAG ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef bixister het volgende:
gaat het geven van 'het kado' zaterdag wel door daan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |