quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef sinterkloon het volgende:
[quote van edit]
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef sinterkloon het volgende:
[doe maar niet]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef ChOas het volgende:
Waarom niet ?
Okidoki, maar ik wou nog een reactie plaatsen op koudevrouw in dat andere topic. Mag dat dan hier ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on mequote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef KoudeVrouw het volgende:
Mensen worden niet opgelicht maar laten zich oplichten.
Nou ik ben toch wel erg benieuwd wat de reactie van DaanBanaantje hierop is. Het is in ieder geval een raar verhaal...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.
Hey stuk!quote:
Ik vermoed dat Daan zelf hier nog wel iets over zal willen zeggen ook. Dus daar moeten we maar op wachten en tot die tijd maar niet verder speculeren hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Ladybos het volgende:
Nou ik ben toch wel erg benieuwd wat de reactie van DaanBanaantje hierop is. Het is in ieder geval een raar verhaal...
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook wat kinderspulletjes te koop:
[TK] Veel kinderspullen! (Box, slaapzakjes etc)
Hier staan ze!
ik heb hier een W een X en een Z hangen op het magneetbord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
ik kom hier helemaal nooit maar kreeg een linkje van iemand, ik ben nog opzoek naar danoontje letters, ik spaar ze en als jullie nog letters overhebben heb ik er wel belang bij, wil d'r zelf wel wat voor geven
[GEZ] Danoontje magneetletters O+
sorry voor de late reactie,, wat is de dekaquote:Op zondag 12 maart 2006 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hier een W een X en een Z hangen op het magneetbord.
ik wil ze wel ruilen voor 3 vlinders van de deka
Ik heb geen fietsquote:
Zijn ze inmiddels aangekomen ???... de letters en cijfersquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie,, wat is de deka??
mijn verzameling is inmiddels al: 98 letters 24 cijfers
maar ik heb wel belang opzich, mail anders maar: brian(at)guitarist(dot)nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |