dank je..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
teigetje, als het goed is , heb je mail
* Brighteyes vreest ook een klein beetje voor een iets overweldigend geheel daar gisteren.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:05 schreef sjak het volgende:
Daan? Ze vond het toch wel leuk?
Dat is een bugje. Kan net zo goed drie dagen of slechts drie minuten geleden zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Ladybos het volgende:
Laatst online staat ze 1 uur en 56 minuten geleden.. Ik heb haar net ff gemaild, dat ze zich moet meldenHopelijk is alles goed.
Alle spulletjes staan nu bij mn moeder in Ridderkerk. We gaan eerst het huisje afmaken, dan de kinderkamer verven met verf die ik krijg en dan alles schoonmaken, in elkaar zetten en inruimenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je nou ook echt al spulletjes meegenomen? Of alleen nog maar verteld?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef sinterkloon het volgende:
[quote van edit]
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef sinterkloon het volgende:
[doe maar niet]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef ChOas het volgende:
Waarom niet ?
Okidoki, maar ik wou nog een reactie plaatsen op koudevrouw in dat andere topic. Mag dat dan hier ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on mequote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef KoudeVrouw het volgende:
Mensen worden niet opgelicht maar laten zich oplichten.
Nou ik ben toch wel erg benieuwd wat de reactie van DaanBanaantje hierop is. Het is in ieder geval een raar verhaal...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat we niet aan heksenjachten doen, zonder feitelijk bewijs dat er werkelijk iets mis gegaan is in dit geval.
Hey stuk!quote:
Ik vermoed dat Daan zelf hier nog wel iets over zal willen zeggen ook. Dus daar moeten we maar op wachten en tot die tijd maar niet verder speculeren hier.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Ladybos het volgende:
Nou ik ben toch wel erg benieuwd wat de reactie van DaanBanaantje hierop is. Het is in ieder geval een raar verhaal...
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook wat kinderspulletjes te koop:
[TK] Veel kinderspullen! (Box, slaapzakjes etc)
Hier staan ze!
ik heb hier een W een X en een Z hangen op het magneetbord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
ik kom hier helemaal nooit maar kreeg een linkje van iemand, ik ben nog opzoek naar danoontje letters, ik spaar ze en als jullie nog letters overhebben heb ik er wel belang bij, wil d'r zelf wel wat voor geven
[GEZ] Danoontje magneetletters O+
sorry voor de late reactie,, wat is de dekaquote:Op zondag 12 maart 2006 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hier een W een X en een Z hangen op het magneetbord.
ik wil ze wel ruilen voor 3 vlinders van de deka
Ik heb geen fietsquote:
Zijn ze inmiddels aangekomen ???... de letters en cijfersquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie,, wat is de deka??
mijn verzameling is inmiddels al: 98 letters 24 cijfers
maar ik heb wel belang opzich, mail anders maar: brian(at)guitarist(dot)nl
Een wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef MeNicole het volgende:
Vraag hier nog maar een keertje. Heeft iemand nog tegen betaalbare prijs een klamboestandaard liggen. Vind namelijk 50 euro wel een beetje veel geld voor zo'n ding!!
Heb internet al afgezocht maar nix te vinden. Nee het is niet zo'n ding waar een hemeltje aan hangt. Komt wel op hetzelfde neer maar wat ik zoek is echt voor klamboe. Wil namelijk geen gat in mijn plafon maken aangezien ik nogal van de verander ben en dan dus veel gaten krijgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Een wat?
Bedoel je zo'n ding waar je een hemeltje aan hangt? Een klamboe hang je meestal aan het plafond toch?
Anders even op markplaats zoeken, heel veel mensen doen dit soort dingen weg tegen belachelijk fijne prijzen.
Beoel je die voor aan de muur? Die verkopen ze ook bij leenbakkers.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb internet al afgezocht maar nix te vinden. Nee het is niet zo'n ding waar een hemeltje aan hangt. Komt wel op hetzelfde neer maar wat ik zoek is echt voor klamboe. Wil namelijk geen gat in mijn plafon maken aangezien ik nogal van de verander ben en dan dus veel gaten krijg![]()
Ik zoek niet perse een bepaalde versie. Ben gewoon aan het rondkijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:59 schreef bixister het volgende:
ingrid, hetzelfde effect kun je bereiken met een gewoon wipstoeltje en een 'babygym' die je erover heen zet. of zoek je specifiek die ocean wonders-versie? ik vind het onderstel er wel wat dunnig uitzien, maar op zich is fisher price meestal wel degelijk dus dat zit vast wel goed.
enne ik heb nog wel een combisleeper in klein formaat, maar er is al iemand die 'm waarschijnlijk overneemt. ik zal eens vragen of ze 'm echt wil, zonee, dan laat ik het je nog weten.
Combisleeper is geweldig, echt. Nooit bang dat je kleintje onder de dekens verdwijnt, én altijd lekker warm. (Alle andere slaapzakken met mouwtjes komen niet in de buurt, we hebben er twee, van C&A en van de Prenatal, maar het is een stuk dunner, en ik stel me altijd voor of ík zou kunnen slapen onder zo'n dun dekentje, en als het antwoord nee is, is het dus ook voor de baby te koud).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb eens rond gesnuffeld en de combi sleeper lijkt me wel wat. Heeft iemand hem hier toevallig te koop? Op Marktplaats heb ik ook wat gevonden, maar nog geen reactie op.
Ik heb geen mail gehad.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef bixister het volgende:
ingrid heb je mijn mailtje wel gehad? de combisleeper is nog beschikbaar.
En bevalt ie nogquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb nog steeds een witte houten box, inclusief twee boxkleden
Nee, msn niet gezien gisteren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
o, zwanenburg was niks?
Zet hem nu eens even aan danquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:zal één van de gezinsleden wel dichtgeklikt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |