Een wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:30 schreef MeNicole het volgende:
Vraag hier nog maar een keertje. Heeft iemand nog tegen betaalbare prijs een klamboestandaard liggen. Vind namelijk 50 euro wel een beetje veel geld voor zo'n ding!!
Heb internet al afgezocht maar nix te vinden. Nee het is niet zo'n ding waar een hemeltje aan hangt. Komt wel op hetzelfde neer maar wat ik zoek is echt voor klamboe. Wil namelijk geen gat in mijn plafon maken aangezien ik nogal van de verander ben en dan dus veel gaten krijgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Een wat?
Bedoel je zo'n ding waar je een hemeltje aan hangt? Een klamboe hang je meestal aan het plafond toch?
Anders even op markplaats zoeken, heel veel mensen doen dit soort dingen weg tegen belachelijk fijne prijzen.
Beoel je die voor aan de muur? Die verkopen ze ook bij leenbakkers.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb internet al afgezocht maar nix te vinden. Nee het is niet zo'n ding waar een hemeltje aan hangt. Komt wel op hetzelfde neer maar wat ik zoek is echt voor klamboe. Wil namelijk geen gat in mijn plafon maken aangezien ik nogal van de verander ben en dan dus veel gaten krijg![]()
Ik zoek niet perse een bepaalde versie. Ben gewoon aan het rondkijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:59 schreef bixister het volgende:
ingrid, hetzelfde effect kun je bereiken met een gewoon wipstoeltje en een 'babygym' die je erover heen zet. of zoek je specifiek die ocean wonders-versie? ik vind het onderstel er wel wat dunnig uitzien, maar op zich is fisher price meestal wel degelijk dus dat zit vast wel goed.
enne ik heb nog wel een combisleeper in klein formaat, maar er is al iemand die 'm waarschijnlijk overneemt. ik zal eens vragen of ze 'm echt wil, zonee, dan laat ik het je nog weten.
Combisleeper is geweldig, echt. Nooit bang dat je kleintje onder de dekens verdwijnt, én altijd lekker warm. (Alle andere slaapzakken met mouwtjes komen niet in de buurt, we hebben er twee, van C&A en van de Prenatal, maar het is een stuk dunner, en ik stel me altijd voor of ík zou kunnen slapen onder zo'n dun dekentje, en als het antwoord nee is, is het dus ook voor de baby te koud).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb eens rond gesnuffeld en de combi sleeper lijkt me wel wat. Heeft iemand hem hier toevallig te koop? Op Marktplaats heb ik ook wat gevonden, maar nog geen reactie op.
Ik heb geen mail gehad.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef bixister het volgende:
ingrid heb je mijn mailtje wel gehad? de combisleeper is nog beschikbaar.
En bevalt ie nogquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb nog steeds een witte houten box, inclusief twee boxkleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |