Jolie en ik zijn aan het opruimen, hier wat dingetjes die ze niet past.
Er komt misschien nog meer bij maar die doos daar kan ik nu even niet bij en dat moeten we nog even meten. Iemand hier interesse in wat van dit spul, anders kwak ik het op marktplaats.
![]()
Hesje van baby-bebe maat 86, hesje met roezel van oilily (staat maat 92 in maar is echt meer 80/86
longsleeve met bloemetjes van oshkosh (staat maat 3T in maar is even groot als maat 86 van H&M) en een roze shirt met roezeltjes van Go Kids maat 86/92
![]()
Broekrokje maat 80/86
![]()
Pyjama maat 80 maar valt groot
![]()
Rompertje met lange mouwen van Elmo en gele Pino denk maat 86 (staat 2T in maar Jolie past het niet meer) harige mailloot maat 86, rompertje met jurkje maat 80/86
![]()
Broek van Hema maat 86, zit bij Jolie nu op kuithoogte, geen gezicht meer
![]()
![]()
Zomerhemdje maat 18 maanden
![]()
Broek maat 92 maar smal model, zit Jolie niet lekker.
Hoef er allemaal niet veel voor te hebben, we hebben gewoon weinig plek dus er moeten dingen weg die niet meer passen.
En voor de rest heb ik ook nog drie zomerhoedjes, die mogen gratis weg, twee zijn ook van Isa van Phileine geweest. Zijn wel vaak gebruikt maar veel te leuk om weg te doen.
![]()
Dit shirt heeft Jolie van mijn tante gehad maar het zit haar te strak, maat 2 jaar. Smal model. Ik mag hem verkopen van m'n tante, terugsturen heeft ook weinig zin
![]()
zodat er iets nieuws kan komen voor Jolie. 5 euro, was echt een belachelijk duur shirt.