abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37205738
Deze zomer gaan wij verhuizen naar het buitenland. We waren eerst van plan de kat gewoon mee te nemen, maar hoe het er nu uitziet zullen we eerst flink wat heen en weer reizen en in verschillende appartementen wonen. Dat is voor een kat geen pretje, zeker niet met alle vliegreizen die erbij komen kijken. Dus toch wel met pijn in ons hart hebben we besloten een goed huis voor hem te vinden in Nederland.

Tarzan (zo heette hij al toen ik hem als kitten kreeg) is een gecastreerde kater uit 1999. Hij is een hele makkelijke en lieve kat. Hij is gewend met andere katten te wonen, maar het laatste jaar woont hij alleen en dat vindt hij ook prima. Hij eet vrijwel alles. Hij is heel lief met kinderen, laat zich gemoedelijk aan zijn staart trekken en slaat nooit zijn nagels uit. Hij houdt van kroelen en aandacht, maar kan ook heel erg goed alleen zijn. Eigenlijk de ideale kat. Hij blinkt niet uit qua intelligentie, maar compenseert dat wel weer met zijn gemoedelijke karakter en zijn mooie uiterlijk. Is er iemand die hem een goed huis kan geven? Ik verzeker je dat je erg veel plezier aan deze goedzak zult beleven. Reacties graag naar phileine@graphics.nl

mooi he, alles
  zondag 23 april 2006 @ 11:27:23 #2
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_37206472
Je moet er wel geld voor vragen

Dat voorkomt mooie verhalen en vervolgens een enkeltje dierproef laboratorium.
&lt;signature here&gt;.
pi_37207601
Wat een mooi beest! Helaas hier geen plek, anders zou ik het wel weten
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_37207722
waar ga je heen Phileine? Ontopic: ik woon te ver bij je vandaan, anders was ik wel in de verleiding gekomen.... Ik vraag wel in mijn omgeving of er mensen belangstelling hebben, zelf heb ik eigenlijk hier al teveel gedoe om je kat een goede eerste opvang te bieden...ik vraag rond voor je!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_37211138
Ach Toot, hij is zó makkelijk, dat is helemaal geen gedoe . Het is trouwens geen probleem om hem ergens langs te brengen, maar inderdaad wil ik wel een goed gevoel erover hebben. Hij gaat niet zomaar met de eerste de beste mee.
we gaan naar Spanje, zie hier
mooi he, alles
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 13:52:17 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_37211223
*zwak heeft voor katten*

Hij is van hetzelfde bouwjaar als René
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37215755
wat een schatje! (en hij lijkt veel op mijn geliefde -helaas al jaren geleden overleden- 'Poes'. net zo'n bink maar met een iets minder stoere naam ) ik ga es overleggen.

[ Bericht 42% gewijzigd door bixister op 23-04-2006 16:09:01 ]
pi_37235869
T is echt wel een geinig beest, verkoop ik hem dan nog maar wat verder. Hij blinkt niet uit qua intelligentie, maar da's eigenlijk wel aandoenlijk. Wij hebben als theorie dat hij qua aantal hersencellen eigenlijk precies op de grens zit van kat/amoebe. Dus 's winters is hij gewoon amoebe en gaat volledig oblivious door het leven. Elke keer als hij het kattenluik binnenkomt weer verbaasd wat hij aantreft. Steeds als hij de keuken binnenkomt heel enthousiast worden dat er voer in zijn bak zit. Maar 's zomers kan hij wat vetcellen kwijt, en als maar één vetcel zich omzet in hersencel, dan is hij opeens kat geworden met een soort zelfbewustzijn. Dan kan ie opeens heel melancholisch gaan zitten kijken van "wat doe ik hier? Wie ben ik? Waartoe leef ik?". Maar gelukkig komt er dan meestal wel een pluisje voorbij waar hij zich op kan storten.

Verder heeft hij nog wel wat eigenaardigheidjes. Hij kan niet miauwen, hij piept alleen maar wat (wel lekker rustig), hij kan niet spinnen, probeert wel soms te knorren maar verslikt zich dan meestal, en kopjes geven snapt hij ook niet. Meestal komt hij gewoon aanlopen en botst dan liefdevol met zijn kop tegen je aan, blijft even tegen je aangeleund staan en wandelt weer verder. En dat was dan bedoeld als kopje. Zoals gezegd is hij verder erg lief met kinderen. Hij laat zich goedmoedig door Isa aan zijn staart trekken (je ziet hem wel denken 'huh, waarom kom ik nou opeens niet meer vooruit?') of met hem zeulen. Als hij het echt zat is gaat hij gewoon buiten in een boom zitten of boven op een bed liggen. Verkocht?
mooi he, alles
pi_37235930
Wat een dom beest

Ik dacht eerst, hoe bedoel je, een niet-intelligente kat? Maar dit slaat wel alles
pi_37235969
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef ExTec het volgende:
Je moet er wel geld voor vragen

Dat voorkomt mooie verhalen en vervolgens een enkeltje dierproef laboratorium.
Denk je nu werkelijk dat dierproeflaboratoria zoveel moeite gaan doen om aan een kat te komen? Die kunnen ze zelf wel fokken.
pi_37236586
Oh z'n kat heb ik vroeger ook gehad.
En ik wil zo graag een lief vriendje/vriendinnetje voor onze poes Luna (wordt september 2 jaar).

Ik denk toch dat ik dit topic eens laat zien aan mijn lieve vriendje
Ik heb een zwak voor katten als deze
En hier zou hij het zeker weten heel goed krijgen, netzoals luna het nu al heeft.
  maandag 24 april 2006 @ 11:04:35 #12
140904 MLF
Unazukin
pi_37238413
leuke kat
en je verhaal al helemaal
  maandag 24 april 2006 @ 11:14:02 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37238675
Tarzan Vind Post
pi_37239190
Ooowh!! echt geweldig zo'n kat!
Wij gaan binnenkort (september ongeveer) waarschijnlijk verhuizen, wat weer opnieuw stress zou geven voor Tarzan.
En we hebben al een kat die waarschijnlijk heel erg zal moeten wennen aan een andere kat in huis (heeft 'ie nog nooit meegemaakt ).
Maar anders zou ik het wel weten hoor!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_37252693
Het lijkt me echt een geweldig beest als ik je verhalen zo lees.
Ik begrijp dat hij gewend is om buiten te komen?
Zou hij het op een flat naar zijn zin hebben?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37252741
We hebben een groot balkon. En we gaan binnen niet al te lange tijd naar een eensgezinswoning verhuizen.

Wat mij betreft is hij welkom
  maandag 24 april 2006 @ 21:13:04 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37257812
Oowww... wat een prachtbeest!!!
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tarzan Vind Post
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_37279863
En als het goed is heeft Tarzan een huis gevonden bij hele lieve mensen. Biancavia en Conflict, sorry jullie zijn helaas net te laat, de andere gegadigden waren eerder. Maar wel lief dat hij ook bij jullie terecht kon.
mooi he, alles
pi_37280068

Waar gaat ie naar toe?
pi_37280688
Fijn dattie een nieuw fijn baasje gevonden heeft!!
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:21:23 #21
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37281009
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:10 schreef inkie1010 het volgende:
Fijn dattie een nieuw fijn baasje gevonden heeft!!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37281043
Chromosoompje te veel .

[ Bericht 28% gewijzigd door NanKing op 25-04-2006 15:28:08 ]
ijs_beer fan!
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:26:32 #23
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_37281174
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:22 schreef NanKing het volgende:

[..]

[..]

Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot .
Beter lezen Of verder lezen. Ze zijn net te laat staat er...
(jij past ook wel bij die kat qua intelligentie zo te zien )
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_37281221
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:26 schreef Dromer het volgende:

[..]

Beter lezen Of verder lezen. Ze zijn net te laat staat er...
(jij past ook wel bij die kat qua intelligentie zo te zien )
Woops je hebt helemaal gelijk .
ijs_beer fan!
pi_37281902
ah, ik ben ook te laat begrijp ik. beetje jammer maar ik was er nog niet helemaal uit of 't hier zo ideaal voor 'm zou zijn (geen katteluik etc.). fijn dat er zoveel mensen waren die 'm een nieuw huis wilden bieden! hopelijk voelt hij zich snel thuis op z'n nieuwe plek. en jullie ook! succes met alle verdere voorbereidingen phileine, lijkt me niet niks. (alleen al dat verhaal van die school-inschrijvingen, heb ff zitten lezen, maar pfoeh! ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')