ik stuur Dylan naar benedenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef sjak het volgende:
Heb je wel mensen genoeg om de spullen straks naar boven te tillen Daan?
Kheb um gevonden!!!! *doos weer open sleurt*quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef Ireth het volgende:
Tis net pakjesavond!!!!
(Daan, ik heb net nog een box/ledikant/buggyhangspeeldinges er bij ingepakt, links een piepster, rechts een rammelballetje en in het midden hoort een beertje die er af kan. Die zit met klittenband vast. En net dat beertje kan ik dus nergens vinden. Als ik um nog tegenkom komt ie er gewoon nog achteraan met de post!)
whahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb um gevonden!!!! *doos weer open sleurt*
En ik sta als laatste in de planning, kheb hier al 3 dozen staan en Tearsong komt zo ook nog droppen!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef Sugar het volgende:
ElisaB is hier net weg. Ze wilde geen koffie, ze wilde geen redbull
, ze wilde dóór, zei ze.
En ze beweerde zeer geloofwaardig dat ze een leuke dag heeft!
Dus alles goed, auto halfvol!
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef Sugar het volgende:
ElisaB is hier net weg. Ze wilde geen koffie, ze wilde geen redbull
, ze wilde dóór, zei ze.
En ze beweerde zeer geloofwaardig dat ze een leuke dag heeft!
Dus alles goed, auto halfvol!
![]()
hahaha ja.. alle spullen die niet ingepakt worden voor in de kist staan al bij mn moeder!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je huis nog in daan?
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Om half een was ElisaB hier, wat een vrolijk mens![]()
na een bezoekje aan kamer nummer een en een pakje caprisonne voor onderweg is zij weer op pad gegaan auto gevuld met een babygym, 2 tassen en een vuilniszak![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Leah het volgende:
En ze is weer weg. Niet eens een sanitaire stop nodig, ElisaB is op dreef ;D.
Suus is in het echt ook enorm leuk! En tja, wat moeten grote mensen nou met een nijntje bal en dikkie dik boeken?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef Ireth het volgende:
(En Suus wordt helemaal gek, die ontdekte een Nijntje bal en 2 DikkieDik boeken!"sijn voor de goote mensuh!" zei ze al, maar het is toch wel heel erg verleidelijk voor haar!)
Je bent vergeten te melden of ze wel wat gedronken heeft en een sanitaire stop heeft gedaanquote:Op zondag 26 februari 2006 17:26 schreef DaanBanaantje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa ze is net geweest en oh my god wat is het veeeeeeeeeeel en leuheeeeuk! ik ben wel heel de avond zoet geloof iktis echt super en geweldig
oh ja.. ze wilde niets drinken, ze heeft wel geplast en ik mocht dr ook zoenen!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef TearSong het volgende:
[..]
Je bent vergeten te melden of ze wel wat gedronken heeft en een sanitaire stop heeft gedaan![]()
Niet nodig; ik ben weer thuisquote:Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik maak me wel een beetje zorgen...
Peter wil graag weten hoe groot hij ingeklapt is. Heb je daar een foto van?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Ladybos het volgende:
LadyS had je nog interesse in de kinderwagen ? Ik heb een bod op marktplaats van 110 euro, als jij geen interesse hebt ga ik die mensen mailen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef snoopy het volgende:
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?![]()
![]()
nou een groot deel ligt ook al bij mn moeder... de grote spullen en alle kleertjes/knuffeltjes die niet in de kist komen.. dus echt alles bij elkaar lukt niet, maar wel voor een heel groot deelquote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef LadyS het volgende:
vrijdag nemen we dan toch een foto de hele buit bijelkaar. Dan heb je toch alles bij elkaar?
Ik zit nu pas achter de pcquote:Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ireth, laat je ff weten als ze is geweest? dan weet ik dat alles nog goed gaat met dr.. vind het altijd een beetje eng als mensen een hele dag achter het stuur zitten![]()
nou vooruit dan maarquote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nu pas achter de pcManlief had um vanmiddag in gebruik / misbruik
![]()
(Overigens, de fotosessie vanuit Utrecht is lichtelijk mislukt.. de camera stond bij Suus op haar kamer en die lag te slapen toen ElizaB hier was..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |