Nee, msn niet gezien gisteren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
o, zwanenburg was niks?
Zet hem nu eens even aan danquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:zal één van de gezinsleden wel dichtgeklikt hebben
moet je ook maar van houdenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef Rottdog het volgende:
Voor als je ooit is op zoek bent naar een kraamkado![]()
http://www.klok-kado.nl/home/index.php
Geen idee eigenlijk. Kleinigheidje voor Christan of zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:59 schreef bixister het volgende:
rewimo, ze hebben ook zo'n paard bij 't kdv zag ik, misschien vanmiddag bij 't ophalen even proberen of ze daar wat mee kan. hij ziet er wel érg laag uit trouwens. hoeveel wil je er voor hebben?
Neem aan dat als je een geboortje kaartje voor je kind uitkiest, je het ook wel leuk zou vinden om het terug te vinden in een klok maar dat is dan mijn gedachtengang.quote:
ik zou zelf nooit dergelijke dingen kopen (ik hou ook niet van geboorteborden, schoentjes van geboortekaartjes en dergelijke dingen) ik zou het wel ophangen/neerzetten, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik vind dat je dankbaar moet zijn voor elk kado.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Neem aan dat als je een geboortje kaartje voor je kind uitkiest, je het ook wel leuk zou vinden om het terug te vinden in een klok maar dat is dan mijn gedachtengang.
Ik weet niet waar jij woont en of we er misschien iets op kunnen verzinnen. Echt zwaar is ie niet maar wel redelijk groot natuurlijk. Mail maar even, we vinden er vast wel iets opquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef bixister het volgende:
het was geen ideaal moment vanmiddag want ze was erg moe en zat er als een zoutzak op maar ik wil 'm toch wel van je overnemen! maar wat denk je, is ie opstuurbaar als pakketpost of gaat dat niet lukken? we komen niet zo heel vaak in de buurt van haarlem of roosendaal.
Zie Ouder(s) mod topicquote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Absoluut niet om een vervelend iets weer op te rakelen, maarre ik zat me ineens af te vragen of Daanbanaantje al eens foto's heeft laten zien in dit topic van haar vriendin aan wie destijds zoveel gegeven is?
Nogmaals, ik bedoel dit niet alsof ik sensatie zoek, was alleen benieuwd naar een reactie van haar vriendin en een fotootje...
zie modtopic...quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Absoluut niet om een vervelend iets weer op te rakelen, maarre ik zat me ineens af te vragen of Daanbanaantje al eens foto's heeft laten zien in dit topic van haar vriendin aan wie destijds zoveel gegeven is?
Nogmaals, ik bedoel dit niet alsof ik sensatie zoek, was alleen benieuwd naar een reactie van haar vriendin en een fotootje...
Ik heb er 1 liggen. Het is een blauwe, ik heb alleen de knooptechnieken er niet meer bij want die heeft mijn lieve zoon kapot gescheurdquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:40 schreef Tosca het volgende:
Heeft er iemand toevallig een draagdoek over? Niet zo eentje met kilo ijzer, maar gewoon iets waar ze al jong in kunnen en dat je moet knopen? Het lijkt me superhandig, vooral hier met de trap in de flat en de boodschappen, maar ik wil het eigenlijk eerst wel proberen met een goedkopere dan meteen een dure aan te schaffen. En voor zelf maken ben ik niet zo creatief.
Als je het echt simpel wilt doen werkt een opengetornde (peuter)dekbedhoes perfect. Althans, vind ik. Maar dat is geen tricot natuurlijk, maar zo'n "ouderwetse" knoopsleng.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:40 schreef Tosca het volgende:
Heeft er iemand toevallig een draagdoek over? Niet zo eentje met kilo ijzer, maar gewoon iets waar ze al jong in kunnen en dat je moet knopen? Het lijkt me superhandig, vooral hier met de trap in de flat en de boodschappen, maar ik wil het eigenlijk eerst wel proberen met een goedkopere dan meteen een dure aan te schaffen. En voor zelf maken ben ik niet zo creatief.
Dat is wel een super mooie handleiding!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:44 schreef Jonnetje het volgende:
Handleiding in PDF.... (helemaal in stap-voor-stap-foto's)
* klik *
Een van onze katten vind het heerlijk om in een draagdoek te liggen, die kan gerust de hele dag liggen slapen dicht tegen je aanquote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef Tosca het volgende:
ook al ga ik natuurlijk eerst wel oefenen met een kat)
Ah , jammer Rewimo , ik zoek echt zo'n voorzitje , iig bedanktquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een achterzitje met toebehoren liggenEen Bobike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |