Donequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[TK] heel veel DVD's TS vraagt om een slotje maar heeft dat niet hier gedaan. Users blijven posten
Ik heb voor de overzichtelijkheid liever 7 topics met elk 15 dvd's, dan 1 topic met ruim 100 dvd's. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe we een regel moeten maken met een maximaal aantal topics per TS. Nog los van dat ik me afvraag of we dat moeten willen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:45 schreef woeeiiii het volgende:
Kan er geen regeltje gemaakt worden dat je een X aantal topics per persoon mag plaatsen, vandaag bijvoorbeeld heeft Patch 7 topic geplaatst, terwijl hij het ook gewoon allemaal in 1 topic kan plaatsen
Gisteren plaatste _Fonz ook 7 topics. het hele V&A forum is vernueckt hierdoor vind ik.
Done (een beetje dan)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht hier even ingrijpen? Ik snap het in ieder geval niet meer?
[TK] || (denk ik) Fender Mustang, Fender Jagstang
Er mag blijkbaar een slotje op, hij wil per sé een verborgen verkoopprijs...quote:
Done dat ook alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef TeleluvR het volgende:
Er mag blijkbaar een slotje op, hij wil per sé een verborgen verkoopprijs...![]()
Je was me al voor![]()
Je topic is gesloten omdat zaken die op eBay staan, niet ook mogen aangeboden op V&A. Dat het een Nu Kopen aanbieding is, doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef frenzy2003 het volgende:
mag ik even vragen waarom mijn topic is gesloten?
mocht de ebay veiling verlopen,kan hij dan weer gewoon open???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je topic is gesloten omdat zaken die op eBay staan, niet ook mogen aangeboden op V&A. Dat het een Nu Kopen aanbieding is, doet daar niets aan af.
Ja, vooralsnog lijkt me van welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef frenzy2003 het volgende:
mocht de ebay veiling verlopen,kan hij dan weer gewoon open???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
[TK] 22" iiyama CRT vlakke beeldbuis Verkocht?
Doe dat maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
ok dan meld ik me weer bij je over een kleine 24 uur denk ik.
Nah, sorry dat ik je over het hoofd zagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
[TK] 22" iiyama CRT vlakke beeldbuis Verkocht?
Ja, dat wat ElisaB zegt bedoelde ik eigenlijk ook. Als iemand je object op ebay koopt kan je em niet alsnog aan iemand hier verkopen omdat je dan verplicht bent om hem daar te verkopen, maar ik begrijp wel wat je ermee wilde bereiken, maar dat mag dus niet op FOKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ebay is afgelopen,didn't work out. maggie weer open???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Done en direct een beetje opgeschoond; game onquote:Op zondag 26 februari 2006 04:42 schreef frenzy2003 het volgende:
ebay is afgelopen,didn't work out. maggie weer open???.
en gelieve dat van ebay uit de OP editten,dat kan ik namelijk niet meer.
I agreequote:Op zondag 26 februari 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Ik begin dit meer als gespam te zien dan wat hij zogenaamd mee bedoeld.. kan dit wel? En waarom moet ie zoveel verschillende topics openen
[TK] Diverse dvd's
[TK] diverse DVD'S
[TK] 28 top dvd's
[TK] DVD's
[TK] Een aantal DVD's
[TK] veel DVD's
[TK] 20 DVD's VOOR WEINIG!
[TK] 3 PSP Games + DVD's
[TK] DVD's
Donequote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Cordoba32 het volgende:
[TK] Honda CBR 600 F '89
kan dicht. Is verkocht
geef je e-mail maar. dan krijg je die code van me.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] Boek, Een praktische kijk op Marketing- en ........... <-- ik kom mijn eigen topic melden..
Doe deze maar dicht, dit is hetzelfde als een activeringscode aanvragen voor software oid. (werd er op gewezen door Listo).
Al blijft het jammer dat ik voor 1 simpel model dat hele boek moet kopen!
Het eerdere topic (waarin ie ze wilde ruilen) is gesloten, omdat ie vandaag twee nieuwe sets heeft gekocht. Dus in plaats van ruilen, wil ie ze nu verkopen. Dus heeft mijn collega geopperd even een nieuw topic te openenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 2x Logitech MX 5000 Bluetooth-desktops
mag ik nu ook weer computers gaan aanbieden of waar zit het subtiele verschil hier?
Mag je geen computers aanbieden dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
mag ik nu ook weer computers gaan aanbieden of waar zit het subtiele verschil hier?
Mag ie wel; in beperkte oplagequote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef schvvmert het volgende:
Mag je geen computers aanbieden dan?![]()
Dank u... helemaal triest als je zo reageert en niet eens een E-mailadres durft te geven...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Gothic jurken / rokken
Zou een modje hier even willen ruimen?
Als de reacties zo blijven, dan mag er van mij een slotje op, ik kijk het nog wel even aan!
Ik heb mijn best gedaan... Stelletje kinders hier af en toe... Zijn het kapotstampen niet waard...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Beide topics een beetje opgeruimd
En Tele, ik heb bewondering voor je beheersing
Waarom is mijn post weg? Wat is het verschil tussen mijn en jouw post? Mijn post was alleen een link naar een eerdere post, verder bevatte hij niets, niet eens smileys of kutopmerkingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Beide topics een beetje opgeruimd
En Tele, ik heb bewondering voor je beheersing
Kan een foutje zijn geweest, modjes zijn -ik vermoed- ook menselijk en maken fouten...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom is mijn post weg? Wat is het verschil tussen mijn en jouw post? Mijn post was alleen een link naar een eerdere post, verder bevatte hij niets, niet eens smileys of kutopmerkingen?
Klopt, maar had een hoop gezeur tot gevolg. En als ik dat weghaal, dan ook de post waarmee het begon. TS lost het zelf wel op denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom is mijn post weg? Wat is het verschil tussen mijn en jouw post? Mijn post was alleen een link naar een eerdere post, verder bevatte hij niets, niet eens smileys of kutopmerkingen?
Yeps, sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
Kan een foutje zijn geweest, modjes zijn -ik vermoed- ook menselijk en maken fouten...![]()
Of gaat er nu een droom kapot?![]()
Ja hoor, sure...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
Kan een foutje zijn geweest, modjes zijn -ik vermoed- ook menselijk en maken fouten...![]()
Of gaat er nu een droom kapot?![]()
Waanzinnig dat alleen jij dit soort attenties mag posten als mod zijnde om niet afgezeken te worden...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klopt, maar had een hoop gezeur tot gevolg. En als ik dat weghaal, dan ook de post waarmee het begon. TS lost het zelf wel op denk ik
Misschien ligt het aan de manier waarop jij dingen brengt. Zoals ook hier in dit Feedbacktopic:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waanzinnig dat alleen jij dit soort attenties mag posten als mod zijnde om niet afgezeken te worden door pubers... Ik had een luchtigere post verwacht met oh? nie gezien, nou ja dan bied ik.... Euro ipv te laten zien hoe onvolwassen hij nog is...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand die kutkind aanspreken over hoe we in V&A met elkaar omgaan?
O god, Spuit 11 is er ook weer...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ligt het aan de manier waarop jij dingen brengt. Zoals ook hier in dit Feedbacktopic:
Nou ja, mógen. Ik had het niet gepost als er niet die discussie was ontstaan. Ik ga er namelijk van uit dat TS dit soort dingen zelf wel oplost.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
Waanzinnig dat alleen jij dit soort attenties mag posten als mod zijnde om niet afgezeken te worden...
Ja, had gekund. Maar dat gebeurde niet. En toen ontstond er iets dat in dat topic niet thuishoorde. Dus heb ik dat weggehaald. En om nou te voorkomen dat er vervolgens discussie zou ontstaan over de vraag wát er was weggehaald en waarom, heb ik een post geplaatst die voor jullie tweeen in elk geval duidelijk is. Dacht ikquote:Ik had een luchtigere post verwacht met oh? nie gezien, nou ja dan bied ik.... Euro
Daar had je ook al het een en ander gepost wat nou niet echt vriendelijk is te noemen :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god, Spuit 11 is er ook weer...![]()
Hier zeg ik dat ja, en pas NADAT hij die klote reactie postte. Ik heb alleen maar een url gepost, VERDER NIETS. Hij had echt wat normaler kunnen reageren.
En jij, als je je weer bemoeit, lees dan EERST goed wie begint of wie wat uitlokt... oke?
Ik erger me vooral aan dat soort posts. Je kan een hoop zeggen, maar denk ook even aan de manier waarop je het zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
- edit: was gedelete
Zijn antwoord was een redelijk normale reactie. Als ik ergens een bod doe maak ik ook zelf wel uit hoeveel dat is en bemoeienis van een buitenstaander heb ik daar niet bij nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb alleen maar een url gepost, VERDER NIETS. Hij had echt wat normaler kunnen reageren.
Je haalt echt alles door elkaar.... Ik heb die bod gezien, en erop gereplyd met een url naar een eerdere afwijzing naar een ander bod van eveneens 50 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar had je ook al het een en ander gepost wat nou niet echt vriendelijk is te noemen :
Ik had 'm toevallig nog open staan van voor ElisaB overigens zeer terecht op delete drukte:
[..]
Ik erger me vooral aan dat soort posts. Je kan een hoop zeggen, maar denk ook even aan de manier waarop je het zegt.
En dan durf je ook nog met droge ogen te zeggen dat anderen er op gewezen dienen te worden hoe 'we' hier in V&A met elkaar omgaan ...
Ja jij vind het vast normaal? Ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef schvvmert het volgende:
Zijn antwoord was een redelijk normale reactie. Als ik ergens een bod doe maak ik ook zelf wel uit hoeveel dat is en bemoeienis van een buitenstaander heb ik daar niet bij nodig.
Ik heb ze niet voor niets ge-edit hoor, dus doe maar nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef SolidasRock het volgende:
Heeft iemand zijn reactie nog? Post die eens ipv de reacties die daarna zijn gekomen?
Wel mijn post hier laten plaatsen (zie streepjescode zijn post) maar zijn post achterwege laten? 1 kant van het verhaal he...? Ik zal nog eens een url plaatsen jezus mina...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ze niet voor niets ge-edit hoor, dus doe maar niet![]()
Die heb je al in je eerdere post staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij vind het vast normaal? Ik nietHeeft iemand zijn reactie nog? Post die eens ipv de reacties die daarna zijn gekomen?
Doe 'ns rustig zegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Wel mijn post hier laten plaatsen (zie streepjescode zijn post) maar zijn post achterwege laten? 1 kant van het verhaal he...? Ik zal nog eens een url plaatsen jezus mina...
Gezien en gewaardeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb mijn best gedaan...
Ik zie hem niet? Het was iets alsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die heb je al in je eerdere post staan.![]()
Sorrie hoor maar er wordt wel heel erg party getrokken voor iemand die zo klote reageert op een post van mij. Maar a la... volgende keer zal ik verstandiger zijn en direkt een kutreactie plaatsen (misschien iets over zijn moeder?), dan krijg ik er vast ook nog schouderklopjes en bijval voor zelfs.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef ElisaB het volgende:
Doe 'ns rustig zeg
Ik zal jouw post ff weghalen hier; had er overheen gelezen.
Dat was idd het exacte antwoord op je link.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie hem niet? Het was iets als
"Ik maak zelf wel uit welk bod ik doe, heb ik jou niet voor nodig"
Dit vind jij een normale reactie op een post van mij die naar een eerdere post van TS waarin een afwijzing van een 50 euro bod staat? Heb ik iets geschreven over zijn bod? Nee dus.
Ik vind het gwoon een klote reactie. Dan hoef je van mij geen vriendelijke woorden meer te verwachen.
Het had vriendelijker gekund, maar hé; da's ook FOK! In feite had jij niet veel te zoeken in het betreffende topic, want TS lijkt me prima in staat zelf zijn boontjes te doppen. Negen van de tien keer wordt een opmerking als de jouwe (waar verder op zich inderdaad weinig mis mee was) niet negatief ontvangen. De tiende keer wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
"Ik maak zelf wel uit welk bod ik doe, heb ik jou niet voor nodig"
Ik was al aktief in dat topic? En daarnaast, bemoeiziek door een url te posten en verder niks? Behulpzaam=Bemoeiziek dus? Aha! Weer wat geleerd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat was idd het exacte antwoord op je link.
Vind ik een redelijk normale opmerking tegen iemand die een topic komt binnenvallen met een redelijk bemoeizuchtige insteek.
Wat versta je onder actief? Er staat in 't hele topic nergens een bod van je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was al aktief in dat topic? En daarnaast, bemoeiziek door een url te posten en verder niks? Behulpzaam=Bemoeiziek dus? Aha! Weer wat geleerd...
Ik wist niet dat mensen die geen TS zijn niks mogen attenteren. Nu wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het had vriendelijker gekund, maar hé; da's ook FOK! In feite had jij niet veel te zoeken in het betreffende topic, want TS lijkt me prima in staat zelf zijn boontjes te doppen. Negen van de tien keer wordt een opmerking als de jouwe (waar verder op zich inderdaad weinig mis mee was) niet negatief ontvangen. De tiende keer wel.
Maar weet je, tot zover was het prima. Alleen wat er daarna kwam hoorde absoluut niet in het topic thuis. Had er geen functie en was voor TS allebehalve leuk. Dus heb ik het ge-edit. Klaar, opgelost. Laat het daar dan gewoon bij.
Zonder bod maar wel andere postjes = niet aktief in dat topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat versta je onder actief? Er staat in 't hele topic nergens een bod van je.![]()
Kom op, overdrijf het nou niet zo. In V&A is alles offtopic, tenzij je een bod plaatst of - omdat je interesse hebt - een vraag stelt. Gelukkig zijn we niet zo neurotisch dat we dan ook alles weghalen, maar als het tot ruzie leidt, dan ben ik in elk geval niet terughoudend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wist niet dat mensen die geen TS zijn niks mogen attenteren. Nu wel.
quote:Affijn...ik ken mijn plaats nu in ieder geval
___________________________streep__________________________
Er staat ook "Oh, gesloten..." in die linkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Realzm het volgende:
ook al was dit topic een half jaar oud, wellicht dat ie het spel nog had en interesse had in een ruil..
En tevens heeft ie die url nog gewoon in zn sig staan
Nee, niet echt. Dat ben ik met je eens. Maar dat moet je dan met de betreffende verkoper uitzoeken via de mail of zo. De TS van het topic waar je het nu in deed heeft er niets mee te maken namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
@ElisaB.. je mag wel mijn reactie verwijderen omdat het topickaping was (in gezocht goedkope mobiel) maar dat is toch niet netjes?!
Ik ben niet boos hoorquote:
Ik zag hetquote:Heb inmiddels via m'n eingen Nokia 8310 gevraagd contact met die user
Deze is dicht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef yoshi_tje het volgende:
Is verkocht kan dus op slot
[TK] nintendo gameboy SP.
Ook dicht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef vanDekaart het volgende:
[TK] Toshiba laptop met kapot scherm kan dicht, is verkocht![]()
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, hier is de nietbieder en bemoeizieke insteekgast weer: Moet er op topickapen niet de regels iets verruimd worden? Postjes als "Aangezien TS de aanbod van *keessie* niet wilt, wil ik hem wel" vind ik niet echt topickaping en het bevorderd de V&A zelfs.
Topickaping is pas als de TS een aanbod niet eens heeft kunnen afslaan omdat iemand al ervandoor is met de aanbod?
Tot zover mijn bijdrage aan het meedenken.![]()
_______________________streep_______________________
Okequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.
Eens; is toch echt anders dan wat er gebeurde toen ik wel ingreepquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.
Ingegrepen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, ik was blijkbaar nog niet klaar:
[TK]2x 128MB PC133 SD-RAM
Misleidende titel, is in werkenlijkheid gwoon 4x128 MB DIMM reepjes waarvan 2 al verkocht zijn, dimms werken niet in paren zoals simms dat doen...
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?quote:
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?![]()
Dat is een goed idee, of mij een mail sturen of in mijn fotoboek posten. Sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.
Dus jij was hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
Elis.. je hebt de allround beste mod award gewonnen! Ik heb op je gestemd
Ben je er nog niet uit per mail?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Dirkh het volgende:
Eh.. ElisaB, sinds wanneer laat jij je door een snotaap, die niet eens de TS is, vertellen dat het topic op slot moet, terwijl TS en ik nog bezig zijn om de deal af te ronden?
[GEZ] Philips universele afstandbediening
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.quote:
Je hebt gelijk. Normaliter gaat het ook zo. Maargoed je bent er bijna uit, en mocht er onverhoops toch iets misgaan dan doen we het topic weer open.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.
Als iedereen zijn pakketje binnen heeft, is de deal volgens mij pas rond en kan het op slot. En dan nog kan dat op verzoek van de TS of op eigen initiatief van de mods alhier.
Maar omdat er een stel slowchattende DIG-wannabe's lekker keuvelen over een behuizing van de AB, vervolgens een van die gastjes een slotje vraagt na een verzoek van ElisaB om dat per mail te doen...
Ik ben geen DIG wannabe!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.
Als iedereen zijn pakketje binnen heeft, is de deal volgens mij pas rond en kan het op slot. En dan nog kan dat op verzoek van de TS of op eigen initiatief van de mods alhier.
Maar omdat er een stel slowchattende DIG-wannabe's lekker keuvelen over een behuizing van de AB, vervolgens een van die gastjes een slotje vraagt na een verzoek van ElisaB om dat per mail te doen...
Zou je voortaan zo vriendelijk willen zijn om een antwoord te geven waar ik tenminste tegen in kan gaan? Zo kom ik de morgen niet door.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Normaliter gaat het ook zo. Maargoed je bent er bijna uit, en mocht er onverhoops toch iets misgaan dan doen we het topic weer open.
Ja ja ja, maar ik moest het verhaal een beetje leesbaar maken voor ShaoliN, anders valt ie in slaap bij de eerste zin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geen DIG wannabe!
En er werd mij een vraag gesteld en die heb ik beantwoord. Meer niet
Zo ben ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar ik moest het verhaal een beetje leesbaar maken voor ShaoliN, anders valt ie in slaap bij de eerste zin.
Ow, haiquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Dirkh het volgende:
Eh.. ElisaB, sinds wanneer laat jij je door een snotaap, die niet eens de TS is, vertellen dat het topic op slot moet, terwijl TS en ik nog bezig zijn om de deal af te ronden?
[GEZ] Philips universele afstandbediening
donequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[TK] Grafische rekenmachine + gewone rekenmachine
Mag dicht.
Jij raakt niet in opspraak. ElisaB raakt in dit geval in "opspraak" . Zie niet in dat je om zoiets V&A zou moeten verlaten, maar dat is je eigen keuze. Je bijdrages in het feedbacktopic vind ik niet vervelend. Vind het zelfs wel handig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak, en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest? Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Ik had blijkbaar meer dan 2 seconden over dat postje moeten nadenken en zodanig moeten schrijven dat ik mezelf indek en het afschuif met "Doe ermee wat je wilt" maar dan was ik alweer de lul omdat ik modjes aanspoor te doen wat ze toch al willen doen....
Ik meen me te herineren dat iemand zei dat V&A deels offtopic was met vraagjes over producten? Aangezien dat topic tegen het eind aanliep dacht ik dat het geen kwaad kon om wat offtopic vragen te stellen.
Mijn laatste bijdrage aan V&A
[TK] Nokia 6100
Ik heb wel ff genoeg relnichten over me heen gehad nu....
Cool down, ik zat wat te dollenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak, en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest? Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Ik had blijkbaar meer dan 2 seconden over dat postje moeten nadenken en zodanig moeten schrijven dat ik mezelf indek en het afschuif met "Doe ermee wat je wilt" maar dan was ik alweer de lul omdat ik modjes aanspoor te doen wat ze toch al willen doen....
Ik meen me te herineren dat iemand zei dat V&A deels offtopic was met vraagjes over producten? Aangezien dat topic tegen het eind aanliep dacht ik dat het geen kwaad kon om wat offtopic vragen te stellen.
Mijn laatste bijdrage aan V&A
[TK] Nokia 6100
Ik heb wel ff genoeg relnichten over me heen gehad nu....
Oh oke, mja heb er toch geen zin meer in. Verwacht gwoon dat er gauw weer iemand een bek opentrekt omdat ik een "zwartlijer" ben ongeacht mijn movitatie.quote:
Welnee man, releksquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak
Huhquote:en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest?
En zo begreep ik het ook.quote:Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Pentium III 450Mhz Systeem
dicht.
[V&A] ERVARINGEN lieverd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
Ik wil ff melden dat ik een prima en snelle deal heb gehad met general wong, alles ging supersoepel, geld was er snel en het was alleen dankzij carnaval dat ik hem niet gelijk op kon sturen (postkantoren dicht)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Hier het verzoek de laatste postjes van mij en Dizer te deleten in de universueeke Ab's aangezien er weer 1tje zit te mekkeren daarover in V&A Ervaringen... christus...
Jawel hoor, maar je standaardrijtje dook in elk topic op dat ook maar enigszins over DVD's ging. En daar stoorde een aantal users zich aan. En terecht. Behoorlijk irritant namelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef Patch het volgende:
Dus voor topics waar het gaat over 'ruilen' dan mag je geen links plaatsen naar wat de tegenpartij aan ruilwaar heeft?
Zie het nut niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
Hier het verzoek de laatste postjes van mij en Dizer te deleten in de universele Afstandbediening topic.
(volgens mij had ik dit eerder gevraagd maar ja...)
Niet? Er wordt opnieuw erover gepost? En wie weet hoeveel mensen die url nog gaan bekijken in ervaringen en op mijn laatste post stuiten en daar hun bedenkingen over hebben die ze dan al niet gaan posten. Veel werk is het niet om die 2 of 3 postjes te deleten?quote:
kan iemand dit doen aub?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef akkom het volgende:
kan al die off-topic flauwekul verwijderd worden uit mijn topic aub?
[TK] diverse DVD'S
bedankt![]()
deze mag ook nog dicht, bedanktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef akkom het volgende:
[TK] enkele metal DVD'S
deze mag dicht, is verkocht, bedankt![]()
kan theoretisch, doe het ook niet professioneel maar heb het wel nodig , stel dat mijn printer nu kapot zou gaan , dan heb ik niets meer aan mijn cardridges tenzij ik exact de zelfde terug koop ,quote:Op zondag 5 maart 2006 19:12 schreef Adelante het volgende:
Het kán inderdaad een optie zijn, maar dan doe je professioneel iets met fotografie en vormgeving o.i.d..
Ik zie namelijk niet in hoe een normale huis-, tuin- en keuken gebruiker meer dan 50 cartridges heeft liggen bij een standaard kleuren inktjet
ja dat kan ik wel doen maar ik heb 2 topics met dvdtjes:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:51 schreef Adelante het volgende:
wil ik wel doen akkom, maar kun je niet één schoon nieuw topic openen met nog beschikbare dvd's uit alle lopende topics van je![]()
en dicht.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Erik het volgende:
Zowel [Gez] Wireless router of access point als [TK] Orange beach cruiser mogen dicht
ik heb nog een paar potten Hamerite.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik wilde even weten hoe het is om blauw te zijn.![]()
overgehouden uit de tijd dat jij 24x voor smurfenblauw ging?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar potten Hamerite.![]()
nee, overgehouden van toen die ene keer toen ik m'n villa ging schilderenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
overgehouden uit de tijd dat jij 24x voor smurfenblauw ging?
nee geen idee, maar het zal waarschijnlijk niet die bruine schoenendoos zijn waar jij je bedje in hebt staan.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee, overgehouden van toen die ene keer toen ik m'n villa ging schilderen
weet je wat dat is? villa?![]()
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Erik het volgende:
Zowel [Gez] Wireless router of access point als [TK] Orange beach cruiser mogen dicht
hah je weet het; jij stijgt in m'n achting.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee geen idee, maar het zal waarschijnlijk niet die bruine schoenendoos zijn waar jij je bedje in hebt staan.![]()
Nope, mag nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
Mag je een luchtdrukpistool op Fok! verkopen?
[TK] multi~!
Zo ja, dan open ik ook even een topic. Voor de goede orde: Deze wapens zijn legaal in Nederland, mits bezitter boven de 18 jaar!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, mag niet
Thnx voor je oplettendheid
's nachts in de kliko van de buren gooienquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer, marktplaats.nl knikkert dat soort dingen er ook af, terwijl andere advertenties met luchtdrukwapens blijven staan...![]()
Hoe moet ik nu in godsnaam dat ding kwijtraken...![]()
Dat levert niks op...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
's nachts in de kliko van de buren gooien
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Klonk het volgende:
[TK] multi~!
nog steeds geen richtprijzen toegevoegd door TS
Je bedoelt nep horlogesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:03 schreef jipjoran het volgende:
Geen idee waar ik dit moet vragen, dus dan maar hier. Mag ik op fok replica horloges verkopen (ik doe een klein gedeelte van mijn verzameling weg)
Das dan wel heel jammer. Maar het zijn geen "nep" horloges. Ze werken wel, lijken op een ander duur horloge, maar dit zijn het niet, en dat wordt ook nooit beweerd.quote:
Hiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:03 schreef jipjoran het volgende:
Geen idee waar ik dit moet vragen, dus dan maar hier. Mag ik op fok replica horloges verkopen (ik doe een klein gedeelte van mijn verzameling weg)
Mogen modelauto's ook niet dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi
Replica's zijn niet toegestaan op FOK! Dus, helaas voor jou mag het niet.
Zolang er geen merknaam opstaat mag het wel toch ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi
Replica's zijn niet toegestaan op FOK! Dus, helaas voor jou mag het niet.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar alleen op maandag en vrijdag
Dan is het geen replica meer, maar gewoon een horlogequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef WaStEd het volgende:
Zolang er geen merknaam opstaat mag het wel toch ?
Done.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:20 schreef avotar het volgende:
er mag een slotje op.. is verkocht
[TK] Grote Posters / Schilderijen Mooie Dames
Done.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:38 schreef Dizer het volgende:
[TK] Will&Grace Seizoen 1 op DVD
Is verkocht en mag een slotteke op
Warempel; tis gelukt!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan een van de weledelgeboren moderatoren hier de topictitel aanpassen
Goeie tip.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef Adelante het volgende:
overheen gelezen, dacht dat het één link was
tip: zet ze in het vervolg onder elkaar
Mocht het 't eerste zijn, dan reageer je toch even als je geen interesse meer hebt?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Adelante het volgende:
dat kan twee dingen betekenen:
- hij heeft geen interesse meer in jou dvd
- hij is vanmorgen onder een truck gekomen.
Ik hoop voor ons allen het eerste, Patch
Optie 3: hij is het gewoon vergetenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Adelante het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Adelante het volgende:
dirkie toch.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]Spreek voor je zelf.
Ik ga voor optie 2.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Mocht het 't eerste zijn, dan reageer je toch even als je geen interesse meer hebt?
Krijg de krampen Dorkh.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]Spreek voor je zelf.
Ik ga voor optie 2.
quote:
Gewonnenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef ShaoliN het volgende:Het spijt me verschrikkelijk Patch. Ik was het gods vergeten.
ik kan geen e-mailtjes naar je versturen...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]Het spijt me verschrikkelijk Patch. Ik was het gods vergeten. Mail me anders maar even op ShaoliN@fok.nl Dan maken we het even rond.
Quiquote:Op maandag 13 maart 2006 21:07 schreef Je_Opa het volgende:
Zeg F. wordt het niet eens tijd voor een foto in je FB?
Daarom heb ik ook mij excuses aangeboden aan Patch en het alsnog geregeld, grote vriend.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel zwak om achteraf je zaken hier nog te moeten regelen.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook mij excuses aangeboden aan Patch en het alsnog geregeld, grote vriend.![]()
Het floepte er ineens uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook mij excuses aangeboden aan Patch en het alsnog geregeld, grote vriend.![]()
Stiekum begin ik het me nu ook een beetje te realiseren ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef boebiedoe het volgende:
Wat ben je weer een pussy geworden ShaoliN.
trieste zaak, ik mag hopen dat de kleine etters een ban krijgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef N-tertainment het volgende:
Deze mogen ook dicht (reden: zie de reacties) , desnoods mag het verwijderd worden.
[TK] Marantz SR4500 7.1 Home Cinema Receiver Zilver
[TK]VW Golf TDI Highline edition 5 drs
Deze heb ik gesloten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef N-tertainment het volgende:
Deze mogen ook dicht (reden: zie de reacties) , desnoods mag het verwijderd worden.
[TK] Marantz SR4500 7.1 Home Cinema Receiver Zilver
Deze heb ik even schoongemaakt. Laat je niet wegjagen door een paar baggerende etters. Zet maar een topicreport op het moment dat je topic verkloot wordt. Ik of 1 van mijn lieftallige assistentes (quote:
ok thnx voor de snelle actie. (misschien moeten de regels aangescherpt worden m.b.t. off topic reacties. Sommige gasten verkloten niet alleen het topic, maar jagen daarmee ook serieus geinteresseerden weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Deze heb ik gesloten.
[..]
Deze heb ik even schoongemaakt. Laat je niet wegjagen door een paar baggerende etters. Zet maar een topicreport op het moment dat je topic verkloot wordt. Ik of 1 van mijn lieftallige assistentes () zal dan even ingrijpen.
We proberen al zoveel mogelijk de boel in de hand te houden. Maar met zoveel topics missen we nog al eens wat. Vandaar dat een topicreport ook een handig hulpmiddel is. Op die manier zien we meteen een topic tussen de rest uitspringen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
ok thnx voor de snelle actie. (misschien moeten de regels aangescherpt worden m.b.t. off topic reacties. Sommige gasten verkloten niet alleen het topic, maar jagen daarmee ook serieus geinteresseerden weg.
Alles kan (nou ja, bijna alles). Een TR kan, een mailtje kan, deze dicht en een paar nieuwe kan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een topic waarin ik meerdere dingen aanbied. Ik heb een paar dingen verkocht, ik kan alleen mijn OP niet wijzigen. Dat kon toch binnen 24 uur altijd?
Moet ik nu een TR maken zodat de verkochte spullen er door een mod uitgehaald kunnen worden?
Wel een beetje ongemakkelijk zo, misschien is het toch beter om gewoon een topic per item te maken.
Modjes lezen die TR's echt wel hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
Liegurt, TR lezen jullie toch niet, een mailtje lezen jullie alleen als het een lekker ding is, meerdere topicjes mogen ook al niet.
Ik heb een TR geplaatst, deze kan nog wel ff mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles kan (nou ja, bijna alles). Een TR kan, een mailtje kan, deze dicht en een paar nieuwe kan...
Door de foto's op mijn webspace te vervangen door andere foto'squote:Op woensdag 15 maart 2006 23:49 schreef Adelante het volgende:
hoe wou je die afbeeldingen dan vervangen in je OP?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:54 schreef Adelante het volgende:
keislim wederom, had ik dan weer niet aan gedacht
Tnxquote:
Gedaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:04 schreef avotar het volgende:
[TK] BUFFALO Crosstrainer mag op slot modjes...!
Niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:54 schreef Adelante het volgende:
keislim wederom, had ik dan weer niet aan gedacht
Ik mag na 24h wel een antwoord verwachten toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:09 schreef Adelante het volgende:
en Gunner, ik laat je vraag even open voor ElisaB
Beste Gunner...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:26 schreef Gunner het volgende:
ElisaB
Kan je me in vredesnaam vertellen waarom je mijn posts heb verwijderd in dit topic :
[TK] Linksys WAG54G Draadloze ADSL Router
Ik doe mijn stinkende best om de verkoper te helpen zijn product te verkopen door de juiste relevante informatie te achterhalen en al de tijd en moeite die ik daar in heb gestoken haal jij voor het gemak even weg!![]()
Oh ja, ondertussen heb je je eigen flater ook maar weggedit, das natuurlijk weer het voordeel van blauw.
Ik vind het echt triest. Ik zal nog eens iemand helpen hier.
Moeilijk. Ik weet niet wat er precies in je post stond. Dus ik kan ook ElisaB dr beweegredenen niet achterhalen. Misschien had het geen meerwaarde voor het topic. Misschien iets te enthousiast gedelete. (Dat overkomt mij nogal eenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik mag na 24h wel een antwoord verwachten toch?
Haiquote:
Wat? Zonder schriftelijke bevestiging?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hai
Ik weet niet of het opgevallen was, maar ik was gisteren afwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |