abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 11:47:22 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34753659
Het vorige deel is vol; hier verder
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik kan geen lange posts posten hier, dus mijn vraag kan ik niet posten.
Doe het in delen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34753908
Mogen de 'grappige' opmerkingen weg in [TK] Braun koffiezetapparaat? Sorry ik krijg een error met de url erin dus dan maar zo.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:57:54 #3
33954 ElisaB
pi_34753939
Done en ook de TT van RoOoYtJuH aangepast
pi_34754974
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:46 schreef ElisaB het volgende:

Je wilt niet weten wat FOK! op dit moment allemaal uitspookt met posts
Ik ben in het topic geweest, dus het zou best kunnen dat ik het was. Als er iets mis is, dan was dat in elk geval niet de bedoeling; excuses!
Mja ik mis de post waarin Gijsje verteld nog 4 vouchers gevonden te hebben...

Maar schrijf dan ff dat je langs ben geweest en dat je last had van grote schoonmaakwoede
  zondag 5 februari 2006 @ 12:40:29 #5
33954 ElisaB
pi_34755130
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
Maar schrijf dan ff dat je langs ben geweest en dat je last had van grote schoonmaakwoede
Dat wil ik best doen, maar het is niet waar Dus als ik dat schrijf, dan lieg ik

Ik bedoelde aan te geven dat ik in elk geval in het topic langs ben geweest en dat FOK! heel vreemd deed op het moment dat ik daar was. Dus dat het zomaar eens zou kunnen dat ik inderdaad (onbedoeld) het topic een enigszins heb verbouwd

Oftewel: als je boos bent, moet je dat op mij zijn
pi_34756883
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef ElisaB het volgende:
Dat wil ik best doen, maar het is niet waar Dus als ik dat schrijf, dan lieg ik

Ik bedoelde aan te geven dat ik in elk geval in het topic langs ben geweest en dat FOK! heel vreemd deed op het moment dat ik daar was. Dus dat het zomaar eens zou kunnen dat ik inderdaad (onbedoeld) het topic een enigszins heb verbouwd
Wazig verhaal, had je het over een man, dan had ik je best willen geloven, maar je hebt het over een machine.

Geef toch gwoon toe dat je gisteren last had van je opspelende hormonen en schoonmaakwoede had

Edit: en o ja, ik ben zoooooo boos. enzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2006 13:39:26 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 13:49:31 #7
33954 ElisaB
pi_34758135
Sorry SR Kan je me vergeven

Pretty, pretty, please
pi_34758232
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Sorry SR Kan je me vergeven

Pretty, pretty, please
  zondag 5 februari 2006 @ 14:06:47 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_34758924
Ik was het niet!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_34762363
o. een gratis tip voor iedereen, als je een url tussen urltags zet doet ie het wel probleemloos

Shaolin NAAKT!!
  zondag 5 februari 2006 @ 19:30:16 #11
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34770194
Waarom wordt mijn topic over m\'n simkaart op slot gegooid? Een ander mag het wel en als die serieus te noemen is de mijne nog serieuzer. Ik ben nl. nog goedkoper ook en bovendien geef ik er >200 euro btg bij.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  zondag 5 februari 2006 @ 19:34:33 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_34770315
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:30 schreef Nachtdier het volgende:
Waarom wordt mijn topic over m\\\'n simkaart op slot gegooid? Een ander mag het wel en als die serieus te noemen is de mijne nog serieuzer. Ik ben nl. nog goedkoper ook en bovendien geef ik er >200 euro btg bij.
Omdat ik vooralsnog geen reden zie om niet meer geld te mogen vragen voor een makkelijk te onthouden mobiel telefoonnummer. Bij een provider betaal je ook fors voor het verkrijgen van een golden number.

Hoewel ik het nummer in het topic en de overige topics die voorbij kwamen totaal niet in de categorie telefoonnummers met meerwaarde vind vallen.

Ik zal even met m'n collega's overleggen in welke categorie zij vinden dat het topic valt en of we vinden dat de faq uitgebreid moet worden met weer een extra verbod (dat niet mijn voorkeur heeft).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 5 februari 2006 @ 20:41:13 #13
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34772750
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef SolidasRock het volgende:
o. een gratis tip voor iedereen, als je een url tussen urltags zet doet ie het wel probleemloos

Shaolin NAAKT!!
  zondag 5 februari 2006 @ 20:55:06 #14
33954 ElisaB
pi_34773268
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef Adelante het volgende:
Ik zal even met m\'n collega\'s overleggen in welke categorie zij vinden dat het topic valt en of we vinden dat de faq uitgebreid moet worden met weer een extra verbod (dat niet mijn voorkeur heeft).
Ik vind het vallen onder de categorie 'ow, nee hé '.

Ik weet niet wat de faq erover zegt (want het staat er niet in), maar leg het graag voor aan een FA. Wmb niet, maar aan hen het laatste woord.
  zondag 5 februari 2006 @ 23:13:47 #15
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34778781
Nachtdiertje vind dat als het bij concertkaartjes niet mag, het bij telefoonnummers ook niet moet kunnen...

Maar goed, het topic was meer een reactie op dat andere. Alhoewel er toch wel sprake is van een echt simkaartje en een echt btg van 250 euro dat je erbij zou krijgen...
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

zondag 5 februari 2006 @ 23:22:37 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_34779109
Dat is ook één van de redenen dat ik jouw topic en die van Tobbes heb gesloten. Een wildgroei aan dit soort topics zitten we niet op te wachten voor er overeenstemming is bereikt of dit soort aanbod gewenst is op Fok!
  zondag 5 februari 2006 @ 23:24:04 #17
33954 ElisaB
pi_34779179
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef Nachtdier het volgende:
Nachtdiertje vind dat als het bij concertkaartjes niet mag, het bij telefoonnummers ook niet moet kunnen...
Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zat meer op de 'geen fysiek product en meer iets waarbij geldt wat de gek ervoor geeft'. Ik ben er niet zo weg van in elk geval
pi_34781052
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef Nachtdier het volgende:

Maar goed, het topic was meer een reactie op dat andere. Alhoewel er toch wel sprake is van een echt simkaartje en een echt btg van 250 euro dat je erbij zou krijgen...
Die redenatie gaat niet op.
Bij zwarthandel van concertkaartjes worden fans benadeeld. Nou kan ik me niet voorstellen dat mensen een boel simkaarten op gaan kopen en voor 10x zoveel op Fok proberen slijten, maar zo wel: who cares?

Maar dat die kneus nu echt denkt dat hij 200 euro voor een telefoonnummer gaat vangen... .
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  maandag 6 februari 2006 @ 00:49:56 #19
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34781855
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:19 schreef crackhead het volgende:

[..]

Die redenatie gaat niet op.
Bij zwarthandel van concertkaartjes worden fans benadeeld. Nou kan ik me niet voorstellen dat mensen een boel simkaarten op gaan kopen en voor 10x zoveel op Fok proberen slijten, maar zo wel: who cares?
Ben ik niet met je eens.
Kijk naar de concerten van de Rolling Stones. 2/3 jaar geleden kostten de beste kaarten rond de 85 euro. Zwart laten we zeggen 100 euro. Wat is de 'normale' prijs nu? Minimaal 80 euro voor klote plaatsen en toch is het eerste concert binnen een half uur uitverkocht.

Fans hebben het er blijkbaar voor over... En als je de keuze hebt om kaartje voor iets meer te kopen of vele uurtjes in de rij te wachten is die keuze voor sommigen makkelijk...Bovendien zijn het niet m.i. de zwarthandelaars die mensen belazeren maar de artiesten en concertorganisatoren zelf. Zij vragen immers belachelijke prijzen voor toegangskaartjes.

Het blijft altijd vraag en aanboden of het nu een ''mooi' telefoonnummer is of een concertkaartje, als het te duur is blijf je er mee zitten. Bliujft kwestie van vraag en aanbod en heel veel gebakken lucht.

En het gebeurt wel dat simkaarten worden gekocht vanwege het nummer, alleen niet massaal.
quote:
Maar dat die kneus nu echt denkt dat hij 200 euro voor een telefoonnummer gaat vangen... .
Niet iedereen is gezegend met een hoog IQ. Dromers blijf je altijd houden.

Maar, nu een vraag aan Fok!. Wat is de redenatie achter de regel dat concertkaartjes niet voor meer dan de werkelijke kostprijs mogen worden verkocht?

maandag 6 februari 2006 @ 01:47:09 #20
33954 ElisaB
pi_34783123
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef Nachtdier het volgende:
Maar, nu een vraag aan Fok!. Wat is de redenatie achter de regel dat concertkaartjes niet voor meer dan de werkelijke kostprijs mogen worden verkocht?
Het weren van zwarthandel
pi_34789993
kan de tt Wehkamp bevatten?
[TK/TR] 5euro Kortings Bon t/m 1maart

Hopen dat ik nu geen error krijg nu ik hier post

Edit: Yay
  maandag 6 februari 2006 @ 12:12:12 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34790131
Done
  maandag 6 februari 2006 @ 12:17:30 #23
77400 ApC_IcE
nogsteeds zelfde icon
pi_34790310
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.
Kijk naar de concerten van de Rolling Stones. 2/3 jaar geleden kostten de beste kaarten rond de 85 euro. Zwart laten we zeggen 100 euro. Wat is de 'normale' prijs nu? Minimaal 80 euro voor klote plaatsen en toch is het eerste concert binnen een half uur uitverkocht.

Fans hebben het er blijkbaar voor over... En als je de keuze hebt om kaartje voor iets meer te kopen of vele uurtjes in de rij te wachten is die keuze voor sommigen makkelijk...Bovendien zijn het niet m.i. de zwarthandelaars die mensen belazeren maar de artiesten en concertorganisatoren zelf. Zij vragen immers belachelijke prijzen voor toegangskaartjes.

Het blijft altijd vraag en aanboden of het nu een ''mooi' telefoonnummer is of een concertkaartje, als het te duur is blijf je er mee zitten. Bliujft kwestie van vraag en aanbod en heel veel gebakken lucht.

En het gebeurt wel dat simkaarten worden gekocht vanwege het nummer, alleen niet massaal.
[..]

Niet iedereen is gezegend met een hoog IQ. Dromers blijf je altijd houden.

Waarom meteen dat negatieve... jongens doe effe normaal..
Ik heb eerder een telnr verkocht voor 120,00 dus zo gek is het niet.. mensen met een zakelijk nummer willen graag zo makkelijk mogelijk nummer.
Voor dit soort nummers (gold) betaal je bij je provider rond de 300 euro..

Mijn IQ heeft hier niets mee te maken
pi_34790907
Zakelijke mensen op fok

pi_34791357
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef ApC_IcE het volgende:

Waarom meteen dat negatieve... jongens doe effe normaal..
Ik heb eerder een telnr verkocht voor 120,00 dus zo gek is het niet.. mensen met een zakelijk nummer willen graag zo makkelijk mogelijk nummer.
Voor dit soort nummers (gold) betaal je bij je provider rond de 300 euro..
En jij verwacht dat die "zakenlijke" mensen op FoK zitten? Dan heb je op Tweakers.net meer kans dan hier. Hoe dan ook zijn er nog genoeg alternatieven om je nr te slijten (marktplaats, speurders, nummerhandel?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')