quote:Hoe plaats ik een advertentie/topic?
Verzin een zo duidelijk mogelijke titel, die de lading van jouw product volledig dekt;
Maak gebruik van de toegestane tags, zodat in één oogopslag duidelijk is of je een product zoekt of aanbiedt. De toegestane tags op FOK! zijn: [TK] Te Koop, [GEZ] Gezocht, [TR] Te Ruil, [GRATIS] zonder kosten;
Geef altijd een richtprijs bij te verkopen artikelen;
Voorzie jouw topic van voldoende productinformatie.
Mocht je een digitale foto hebben van hetgeen je wilt verkopen, dan hier je deze bij eens van deze zogenaamde imagehosters uploaden. Een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden
sorry heb ik over heen gelezenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef ElisaB het volgende:
Misschien eerst de [V&A] FAQ even lezen voor je weer eens een topic opent. Samenvatting: tags, richtprijzen, wapens verboden.
Tags heb ik al gezet. De wapens heb ik uit de OP verwijderd. Richtprijzen zul je nog even moeten toevoegen.
150 is zeker te moeite om voor te komen hor!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef haphaphap het volgende:
voor 150 euro had ik het gedaan alleen eersel vind ik iets te ver dus helaas, maar veel succes
Vermeld de richtprijzen dan even in een aparte post. Als ik hier morgen weer langskom, zal ik ze voor je in de OP plakken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef fashion het volgende:
sorry heb ik over heen gelezen
maar ik kan geen richtprijzen bij mijn begin post zetten
die moet uit komen op 85 euroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:42 schreef shine87 het volgende:
wat vraag je voor Final fantasy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |