quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef adnansupernew het volgende:
En uw vraagprijs is?
en waar woon je dan?quote:Overdracht: Wil deze niet per post versturen en gezeik krijgen over versturen/betalen etc etc, enkel op te halen bij mij thuis.
geef es een richtprijs, ik kan wel roepen EUR 25, maar dat zal t niet helemaal halen denk ikquote:Reserve: Verborgen reserve. Indien deze niet gehaald word, ga ik niet over tot verkoop.
Fender Jagstang (signle coil, humbucker)
En wat moeten we met deze link?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef Aneurism het volgende:
http://pages.ebay.nl/help/buy/buyer-reserve.html
leuke link die doet het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef Aneurism het volgende:
http://pages.ebay.nl/help/buy/buyer-reserve.html
Woon achtig te Hilversum.![]()
In de faq stond wel dat een vraagprijs verplicht is, dus voeg die ff toequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef Aneurism het volgende:
indien verborgen reserves niet toegestaan zijn, stond niet in FAQ, verwijder deze dan maar
Dat zijn mijn voorwaarden:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En wat moeten we met deze link?
We zijn toch geen E-bah?![]()
De staat van de gitaar kan toch tegen vallen? Aangezien je hier niet eens foto's van je eigen gitaar hebt staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef Aneurism het volgende:
- Klein aantal plekjes, puntjes in de lak. Bij mustang een bijgewerkte lijn in het hout. Niets wat serieus is, alle plekjes zijn weinig of nauwelijks te zien. Indien je het komt ophalen en hierop denkt af te dingen vertrek je met lege handen naar huis.
In mijn post stond dat je hem dan mag verwijderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In de faq stond wel dat een vraagprijs verplicht is, dus voeg die ff toe
Sorry, maar je ziet hier echt op Fok!, niet op Ebay. Geef nou gewoon een vraagprijs, wat ook in de FAQ staat en maak het jezelf niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat zijn mijn voorwaarden:
# en minimumverkoopprijs is de prijs die een verkoper minimaal voor het object wil ontvangen.
# Als koper weet je niet wat de minimumverkoopprijs is, alleen of je de minimumprijs hebt geboden.
# Als de minimumverkoopprijs niet wordt gehaald, is de verkoper niet verplicht om het object te verkopen.
# Je wint de veiling pas als je ten minste de minimumverkoopprijs hebt geboden en de hoogste bieder bent.
Voorwaarden zijn duidelijk, geen discussie.
In that case: niet toegestaan in V&A (in de faq staat namelijk wél dat je verplicht bent een richtprijs / vraagprijs te noemen; wil je dat niet, dan gaat je topic hier dicht en moet je het elders proberen).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Aneurism het volgende:
Dat zijn mijn voorwaarden:
# en minimumverkoopprijs is de prijs die een verkoper minimaal voor het object wil ontvangen.
# Als koper weet je niet wat de minimumverkoopprijs is, alleen of je de minimumprijs hebt geboden.
# Als de minimumverkoopprijs niet wordt gehaald, is de verkoper niet verplicht om het object te verkopen.
# Je wint de veiling pas als je ten minste de minimumverkoopprijs hebt geboden en de hoogste bieder bent.
Voorwaarden zijn duidelijk, geen discussie.
Ik hou het op sluitenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Aneurism het volgende:
In mijn post stond dat je hem dan mag verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |