20 euro ofzo? Géén idee wat mobieltjes kosten ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef tisauch het volgende:
Heb hier nog een 8310 slingeren.
Prijs? Doe s een goed bod?
Vind ik iets te duur, om eerlijk te zijn. Ik zat naar een toestel te kijken tot maximaal 20 euro, incl. verzenden het liefst zelfs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef tisauch het volgende:
Niet verkeerd.
Voor 22,00 hebben we een deal.
Verzendkosten doen we dan fifty-fifty.
Topic met een foto van het beestje...
[GEZ] Nokia 8310 + headset
Nb. zoals gezegd in het topic; accu is redelijk maar niet meer zoals nieuw.
Nee, ben een rotterdammer, kom niet in de buurt van limburg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:33 schreef tisauch het volgende:
Kom je wel s in de buurt van Sittard of Maastricht?
Verzendkosten sparen we dan iig.
Ja, verkoop maar aan die gozer uit het andere topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef tisauch het volgende:
Nou ja, mijn tegenbod wil ik aanhouden,
BiMeWet je blijft bij je uiterste prijs?![]()
Zo ja, dan gaat het helaas over en is ie voor iemand anders.![]()
Mocht ts hier geen interesse in hebben heb ik wel intresse, ¤20,- inc. verzende ? Is ie nog helemaal goed..?? accu etc..?? eventueel foto's ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:31 schreef smilex2.0 het volgende:
Heb nog wel een Siemens s35i liggen ..
Kom doordeweeks ook elke dag wel in rotterdam dus afgeven is ook niet zo'n probleem.
Voor 20 euro mag je 'm hebben, ligt hier anders toch maar stof op te vangen![]()
Plaatje van 't ding: http://www.3dnews.ru/documents/608/s35i_big.jpg
Flikker eens even gauw op uit mijn topic topickaper.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef Festini het volgende:
[..]
Mocht ts hier geen interesse in hebben heb ik wel intresse, ¤20,- inc. verzende ? Is ie nog helemaal goed..?? accu etc..?? eventueel foto's ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |