U heeft mailquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef Jaromir het volgende:
ik bied 25 euro incl. verzend voor de 2, mailen kun je @ jaromir at home dot nl
Ik gok dat hij twee dimms heeft van 128 MB (4 x 256 Mbit)quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef outcast_within het volgende:
dus heb je er nog 2 over?
15 euro inc als het nog zo is
Daar zet ik ook op in.quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:49 schreef Sphere2k4 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij twee dimms heeft van 128 MB (4 x 256 Mbit)
waarom zet je niet gewoon 2x 128MB PC133 SD-RAM neer dan? Dat begrijpt iedereenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:28 schreef Hamergek het volgende:
Voor de duidleijkheid, het gaat dus om 256MB totaal, verdeelt over 2 dimms (dus 128MB per stuk... ik heb ook niet voor niets de chipconfig gepost van die dingen).
Helemaal mee eens, ik heb wat te snel toegehat omdat ik dacht dat t 2x 256mb betrof, dus mijn betaling is al onderweg, anders had ik minder gebodenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
waarom zet je niet gewoon 2x 128MB PC133 SD-RAM neer dan? Dat begrijpt iedereen
Tja je mag nog maar hopen dat het merk geheugen is wat ik eigenlijk betwijfelquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef Jaromir het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb wat te snel toegehat omdat ik dacht dat t 2x 256mb betrof, dus mijn betaling is al onderweg, anders had ik minder geboden![]()
Dus op het moment dat iemand niet in staat is gewoon te lezen wat hij koopt dan is het de boel verneuken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
Topictitel aangepast. Geef Jaromir a.u.b. ook de gelegenheid om zijn geld terug te krijgen. Dit is een beetje de boel verneuken imo.
Of de omschrijving juist was is al discutabel. Als je echter een beetje karakter hebt betaal je dat geld (of een deel ervan) gewoon terug.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:09 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Dus op het moment dat iemand niet in staat is gewoon te lezen wat hij koopt dan is het de boel verneuken.
hou toch op met die bullshit aub
Bemoei jij je er eens niet mee.... Ik heb Jaromir allang gemailed met de vraag wat hij wil doen, maar dat is iets dat ik echt niet in dit topic ga bespreken. Als hij zijn geld terugwil hebben dan krijgt hij dat terug, ga ik echt niet moeilijk over doen hoor. Het is echt niet de bedoeling om iemand op te lichten of wat dan ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:12 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Of de omschrijving juist was is al discutabel. Als je echter een beetje karakter hebt betaal je dat geld (of een deel ervan) gewoon terug.
Kijk, dat is alles wat ik wilde horen . Dan gaan we verder ontopic .quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee.... Ik heb Jaromir allang gemailed met de vraag wat hij wil doen, maar dat is iets dat ik echt niet in dit topic ga bespreken. Als hij zijn geld terugwil hebben dan krijgt hij dat terug, ga ik echt niet moeilijk over doen hoor. Het is echt niet de bedoeling om iemand op te lichten of wat dan ook
Gelukkig is dit een openbaar forum waar reageren vrij staat... Maar blijkbaar is het opgelost, prima toch.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef Hamergek het volgende:
Bemoei jij je er eens niet mee.... Ik heb Jaromir allang gemailed met de vraag wat hij wil doen, maar dat is iets dat ik echt niet in dit topic ga bespreken. Als hij zijn geld terugwil hebben dan krijgt hij dat terug, ga ik echt niet moeilijk over doen hoor. Het is echt niet de bedoeling om iemand op te lichten of wat dan ook
Omdat het 256MB geheugen is... dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef SolidasRock het volgende:
Mag ik vragen waarom je alweer 256MB schrijft? Werken je reepjes in paren of zoiets? Kun je het iig verduidelijken?![]()
Oh op die fiets, het leek of je bedoelde dat het een paar betrof (zoals in simms).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef Hamergek het volgende:
Omdat het 256MB geheugen is... dat is toch niet zo moeilijk?
Maak er 22.50 van voor modules en verzenden en we hebben een deal. Ik heb ze gisteren nog getest op een simpel duronbordje en na 3 passes memtest nog steeds geen errorsquote:
Ik had je gemailed zowel op je hotmail als fok adres raar dat het niet aangekomen is.. maar goed, er is inmiddels een mailtje onderweg richting je @home adres.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Naar welke heb je gestuud want ik heb niks ontvangen.![]()
Probeer anders maar eens naar deze te sturen: dave.lindelauf @ home.nl
Misschien RealBizkit666 verkeerd getypt.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:47 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Ik had je gemailed zowel op je hotmail als fok adres raar dat het niet aangekomen is.. maar goed, er is inmiddels een mailtje onderweg richting je @home adres.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef Hamergek het volgende:
Betaling is binnen en pakketje is onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |