Waarom is mijn post weg? Wat is het verschil tussen mijn en jouw post? Mijn post was alleen een link naar een eerdere post, verder bevatte hij niets, niet eens smileys of kutopmerkingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Beide topics een beetje opgeruimd
En Tele, ik heb bewondering voor je beheersing
Kan een foutje zijn geweest, modjes zijn -ik vermoed- ook menselijk en maken fouten...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom is mijn post weg? Wat is het verschil tussen mijn en jouw post? Mijn post was alleen een link naar een eerdere post, verder bevatte hij niets, niet eens smileys of kutopmerkingen?
Klopt, maar had een hoop gezeur tot gevolg. En als ik dat weghaal, dan ook de post waarmee het begon. TS lost het zelf wel op denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom is mijn post weg? Wat is het verschil tussen mijn en jouw post? Mijn post was alleen een link naar een eerdere post, verder bevatte hij niets, niet eens smileys of kutopmerkingen?
Yeps, sorryquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
Kan een foutje zijn geweest, modjes zijn -ik vermoed- ook menselijk en maken fouten...![]()
Of gaat er nu een droom kapot?![]()
Ja hoor, sure...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
Kan een foutje zijn geweest, modjes zijn -ik vermoed- ook menselijk en maken fouten...![]()
Of gaat er nu een droom kapot?![]()
Waanzinnig dat alleen jij dit soort attenties mag posten als mod zijnde om niet afgezeken te worden...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klopt, maar had een hoop gezeur tot gevolg. En als ik dat weghaal, dan ook de post waarmee het begon. TS lost het zelf wel op denk ik
Misschien ligt het aan de manier waarop jij dingen brengt. Zoals ook hier in dit Feedbacktopic:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waanzinnig dat alleen jij dit soort attenties mag posten als mod zijnde om niet afgezeken te worden door pubers... Ik had een luchtigere post verwacht met oh? nie gezien, nou ja dan bied ik.... Euro ipv te laten zien hoe onvolwassen hij nog is...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand die kutkind aanspreken over hoe we in V&A met elkaar omgaan?
[TK] 2x Logitech MX 5000 Bluetooth-desktops
O god, Spuit 11 is er ook weer...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien ligt het aan de manier waarop jij dingen brengt. Zoals ook hier in dit Feedbacktopic:
Nou ja, mógen. Ik had het niet gepost als er niet die discussie was ontstaan. Ik ga er namelijk van uit dat TS dit soort dingen zelf wel oplost.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
Waanzinnig dat alleen jij dit soort attenties mag posten als mod zijnde om niet afgezeken te worden...
Ja, had gekund. Maar dat gebeurde niet. En toen ontstond er iets dat in dat topic niet thuishoorde. Dus heb ik dat weggehaald. En om nou te voorkomen dat er vervolgens discussie zou ontstaan over de vraag wát er was weggehaald en waarom, heb ik een post geplaatst die voor jullie tweeen in elk geval duidelijk is. Dacht ikquote:Ik had een luchtigere post verwacht met oh? nie gezien, nou ja dan bied ik.... Euro
Daar had je ook al het een en ander gepost wat nou niet echt vriendelijk is te noemen :quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god, Spuit 11 is er ook weer...![]()
Hier zeg ik dat ja, en pas NADAT hij die klote reactie postte. Ik heb alleen maar een url gepost, VERDER NIETS. Hij had echt wat normaler kunnen reageren.
En jij, als je je weer bemoeit, lees dan EERST goed wie begint of wie wat uitlokt... oke?
Ik erger me vooral aan dat soort posts. Je kan een hoop zeggen, maar denk ook even aan de manier waarop je het zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
- edit: was gedelete
Zijn antwoord was een redelijk normale reactie. Als ik ergens een bod doe maak ik ook zelf wel uit hoeveel dat is en bemoeienis van een buitenstaander heb ik daar niet bij nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb alleen maar een url gepost, VERDER NIETS. Hij had echt wat normaler kunnen reageren.
Je haalt echt alles door elkaar.... Ik heb die bod gezien, en erop gereplyd met een url naar een eerdere afwijzing naar een ander bod van eveneens 50 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar had je ook al het een en ander gepost wat nou niet echt vriendelijk is te noemen :
Ik had 'm toevallig nog open staan van voor ElisaB overigens zeer terecht op delete drukte:
[..]
Ik erger me vooral aan dat soort posts. Je kan een hoop zeggen, maar denk ook even aan de manier waarop je het zegt.
En dan durf je ook nog met droge ogen te zeggen dat anderen er op gewezen dienen te worden hoe 'we' hier in V&A met elkaar omgaan ...
Ja jij vind het vast normaal? Ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef schvvmert het volgende:
Zijn antwoord was een redelijk normale reactie. Als ik ergens een bod doe maak ik ook zelf wel uit hoeveel dat is en bemoeienis van een buitenstaander heb ik daar niet bij nodig.
Ik heb ze niet voor niets ge-edit hoor, dus doe maar nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef SolidasRock het volgende:
Heeft iemand zijn reactie nog? Post die eens ipv de reacties die daarna zijn gekomen?
Wel mijn post hier laten plaatsen (zie streepjescode zijn post) maar zijn post achterwege laten? 1 kant van het verhaal he...? Ik zal nog eens een url plaatsen jezus mina...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ze niet voor niets ge-edit hoor, dus doe maar niet![]()
Die heb je al in je eerdere post staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij vind het vast normaal? Ik nietHeeft iemand zijn reactie nog? Post die eens ipv de reacties die daarna zijn gekomen?
Doe 'ns rustig zegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Wel mijn post hier laten plaatsen (zie streepjescode zijn post) maar zijn post achterwege laten? 1 kant van het verhaal he...? Ik zal nog eens een url plaatsen jezus mina...
Gezien en gewaardeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:30 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb mijn best gedaan...
Ik zie hem niet? Het was iets alsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die heb je al in je eerdere post staan.![]()
Sorrie hoor maar er wordt wel heel erg party getrokken voor iemand die zo klote reageert op een post van mij. Maar a la... volgende keer zal ik verstandiger zijn en direkt een kutreactie plaatsen (misschien iets over zijn moeder?), dan krijg ik er vast ook nog schouderklopjes en bijval voor zelfs.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef ElisaB het volgende:
Doe 'ns rustig zeg
Ik zal jouw post ff weghalen hier; had er overheen gelezen.
Dat was idd het exacte antwoord op je link.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie hem niet? Het was iets als
"Ik maak zelf wel uit welk bod ik doe, heb ik jou niet voor nodig"
Dit vind jij een normale reactie op een post van mij die naar een eerdere post van TS waarin een afwijzing van een 50 euro bod staat? Heb ik iets geschreven over zijn bod? Nee dus.
Ik vind het gwoon een klote reactie. Dan hoef je van mij geen vriendelijke woorden meer te verwachen.
Het had vriendelijker gekund, maar hé; da's ook FOK! In feite had jij niet veel te zoeken in het betreffende topic, want TS lijkt me prima in staat zelf zijn boontjes te doppen. Negen van de tien keer wordt een opmerking als de jouwe (waar verder op zich inderdaad weinig mis mee was) niet negatief ontvangen. De tiende keer wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
"Ik maak zelf wel uit welk bod ik doe, heb ik jou niet voor nodig"
Ik was al aktief in dat topic? En daarnaast, bemoeiziek door een url te posten en verder niks? Behulpzaam=Bemoeiziek dus? Aha! Weer wat geleerd...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat was idd het exacte antwoord op je link.
Vind ik een redelijk normale opmerking tegen iemand die een topic komt binnenvallen met een redelijk bemoeizuchtige insteek.
Wat versta je onder actief? Er staat in 't hele topic nergens een bod van je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was al aktief in dat topic? En daarnaast, bemoeiziek door een url te posten en verder niks? Behulpzaam=Bemoeiziek dus? Aha! Weer wat geleerd...
Ik wist niet dat mensen die geen TS zijn niks mogen attenteren. Nu wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het had vriendelijker gekund, maar hé; da's ook FOK! In feite had jij niet veel te zoeken in het betreffende topic, want TS lijkt me prima in staat zelf zijn boontjes te doppen. Negen van de tien keer wordt een opmerking als de jouwe (waar verder op zich inderdaad weinig mis mee was) niet negatief ontvangen. De tiende keer wel.
Maar weet je, tot zover was het prima. Alleen wat er daarna kwam hoorde absoluut niet in het topic thuis. Had er geen functie en was voor TS allebehalve leuk. Dus heb ik het ge-edit. Klaar, opgelost. Laat het daar dan gewoon bij.
Zonder bod maar wel andere postjes = niet aktief in dat topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat versta je onder actief? Er staat in 't hele topic nergens een bod van je.![]()
Kom op, overdrijf het nou niet zo. In V&A is alles offtopic, tenzij je een bod plaatst of - omdat je interesse hebt - een vraag stelt. Gelukkig zijn we niet zo neurotisch dat we dan ook alles weghalen, maar als het tot ruzie leidt, dan ben ik in elk geval niet terughoudend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wist niet dat mensen die geen TS zijn niks mogen attenteren. Nu wel.
quote:Affijn...ik ken mijn plaats nu in ieder geval
___________________________streep__________________________
Er staat ook "Oh, gesloten..." in die linkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Realzm het volgende:
ook al was dit topic een half jaar oud, wellicht dat ie het spel nog had en interesse had in een ruil..
En tevens heeft ie die url nog gewoon in zn sig staan
Nee, niet echt. Dat ben ik met je eens. Maar dat moet je dan met de betreffende verkoper uitzoeken via de mail of zo. De TS van het topic waar je het nu in deed heeft er niets mee te maken namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
@ElisaB.. je mag wel mijn reactie verwijderen omdat het topickaping was (in gezocht goedkope mobiel) maar dat is toch niet netjes?!
Ik ben niet boos hoorquote:
Ik zag hetquote:Heb inmiddels via m'n eingen Nokia 8310 gevraagd contact met die user
Deze is dicht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef yoshi_tje het volgende:
Is verkocht kan dus op slot
[TK] nintendo gameboy SP.
Ook dicht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef vanDekaart het volgende:
[TK] Toshiba laptop met kapot scherm kan dicht, is verkocht![]()
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, hier is de nietbieder en bemoeizieke insteekgast weer: Moet er op topickapen niet de regels iets verruimd worden? Postjes als "Aangezien TS de aanbod van *keessie* niet wilt, wil ik hem wel" vind ik niet echt topickaping en het bevorderd de V&A zelfs.
Topickaping is pas als de TS een aanbod niet eens heeft kunnen afslaan omdat iemand al ervandoor is met de aanbod?
Tot zover mijn bijdrage aan het meedenken.![]()
_______________________streep_______________________
Okequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.
Eens; is toch echt anders dan wat er gebeurde toen ik wel ingreepquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |