Mini SD is een kleinere variant van de standaard SD kaartjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:45 schreef Kn0x het volgende:
Dat MINI. Wat houdt dat in? Is die daardoor kleiner of hoe zit dat? Ik heb pas een nieuwe camera en wil hem wel overnemen maar weet alleen niet zeker of die dan in mijn camera past.
Sorry, maar in jouw telefoon gaat MICRO SD erin.. Oftewel Transflashquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:58 schreef Chinless het volgende:
Hou ff vast wil je .. tot maandag ? ik krijg dan van T-Mobile nieuwe telefoon (Samsung D800) en volgens mij ging daar MINI SD in. ik wil he dan voor 40 euro overkopen !.
En je weet toevallig niet of die in een Kodak Easyshare C340 passen héquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Mini SD is een kleinere variant van de standaard SD kaartjes.
[afbeelding]
Mini SD's met een SD adapter
Deze card past in jouw nieuwe camera..quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
En je weet toevallig niet of die in een Kodak Easyshare C340 passen hé
Volgens de site van Kodak gaat daar gewoon onderstaande erin.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef Chinless het volgende:
In kodak zit toch Picture Data (XD) ??
Jammer dat geheugen niet erin kan bij mij...
Snelheid van de kaart kan ik niet zo 1,2,3 op google vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
Hoe snel is het kaartje? D.w.z. met hoeveel mb/s wordt er geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |