Kwijt en contant betaald.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef mar1m het volgende:
Zonder bon, leg eens uit?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef Bruintje_beer het volgende:
Om te beginnen bied ik 150 euro omdat de bon er niet bij zit.
Je kunt mij ook mailen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef wim2 het volgende:
welke software zit erbij
heb hier wel duidelijk interesse in en bied je zeker een goeie prijs maar mail me maar even op wtammer at casema punt nl
Totdat mijn prijs die ik in mijn hoofd heb is geboden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef Bruintje_beer het volgende:
Tot waneer duurt je verkoop?
180 euro geboden
Dat mag je gerust weten. Mail me maar dan mail ik het terug. Ik ga het niet hier in het topic neerzetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:25 schreef sjimz het volgende:
Zou ik het serie nummer van de Tom Tom mogen weten?
Want ik heb wel intresse!
Komt in de buurt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:31 schreef marcosta het volgende:
400 geboden hierbij of een pda (acer +tom tom met licencie +bijbetaling)
Ik zit in Groningen. En of er zonder bon garantie op zit weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar woon je?
Zit er nog wel garantie op dan?
Dan heb ik zeker interesse!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zit in Groningen. En of er zonder bon garantie op zit weet ik eerlijk gezegd niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |