Kwijt en contant betaald.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef mar1m het volgende:
Zonder bon, leg eens uit?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef Bruintje_beer het volgende:
Om te beginnen bied ik 150 euro omdat de bon er niet bij zit.
Je kunt mij ook mailen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef wim2 het volgende:
welke software zit erbij
heb hier wel duidelijk interesse in en bied je zeker een goeie prijs maar mail me maar even op wtammer at casema punt nl
Totdat mijn prijs die ik in mijn hoofd heb is geboden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef Bruintje_beer het volgende:
Tot waneer duurt je verkoop?
180 euro geboden
Dat mag je gerust weten. Mail me maar dan mail ik het terug. Ik ga het niet hier in het topic neerzetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:25 schreef sjimz het volgende:
Zou ik het serie nummer van de Tom Tom mogen weten?
Want ik heb wel intresse!
Komt in de buurt!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:31 schreef marcosta het volgende:
400 geboden hierbij of een pda (acer +tom tom met licencie +bijbetaling)
Ik zit in Groningen. En of er zonder bon garantie op zit weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar woon je?
Zit er nog wel garantie op dan?
Dan heb ik zeker interesse!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zit in Groningen. En of er zonder bon garantie op zit weet ik eerlijk gezegd niet.
Oh jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:25 schreef hardcorebass het volgende:
saat bovenaanwegens aanschaf van pda inc. navigatie
Als hij dat nu doetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef mark_dabomb het volgende:
de bon kan je gewoon weer opvragen bij de winkel waar je hem hebt gekocht.
lijkt me stugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef mark_dabomb het volgende:
de bon kan je gewoon weer opvragen bij de winkel waar je hem hebt gekocht.
helaas...dat zit er allemaal niet op ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat mag je gerust weten. Mail me maar dan mail ik het terug. Ik ga het niet hier in het topic neerzetten.
[..]
Komt in de buurt!
Maar welke Acer PDA is het?
Zit er WiFi, Bluetooth etc op?
Dus..quote:Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.
De garantie wordt in principe verstrekt op basis van de aankoopbon. Aangezien de GO700 nog niet heel lang in de productie is zouden wij eventueel kunnen kijken of een uitzondering hierop mogelijk is in het geval van een defect, echter dit kunnen wij niet garanderen voor de toekomst. Wij zouden u dan ook willen adviseren om bij de winkel te informeren of het mogelijk is om nog een aankoopsbon te verkrijgen.
Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Dat heb ik al gedaan maar dat was niet mogelijk helaas.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
Indien je zelf eff naar die winkel gaat waar je em gekocht hebt en die bon haalt, ken ik wel iemand met interesse, voor 450 euro.
Op zo'n bedrag is een bon wel handig namelijk.
-edit- sorry, niet gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:27 schreef Mauro het volgende:
Wat die kassabon betreft:
Ik heb lang gespaard voor dat ding, gewoon in een potje thuis dus pinbon is niet aanwezig.
Ook weet ik niet meer precies wanneer ik hem heb gekocht.
Ik heb wel via de site van Tomtom gevraagd of ik nu nog steeds garantie heb. Krijg ik binnen 2 werkdagen een antwoord van.
Ik denk dat het mensen gaat om het registratienummer en mogelijke diefstal.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat er geen bon bij zit:
TOMTOMGO 700 apparaten doen het in 1 keer gewoon goed.
Als je zo iets wilt kopen en bang bent in de toekomst dat er iets mee gebeurt, hoef je niet bang te zijn. Als je TOMTOIM aanzet en hij doet het, datn doet ie het ook gewoon. Klaar. Zolang je hem maar niet laat stuiteren (vanwege de Hardeschijf) dan zal ie het ook altijd blijven doen. En mocht je hem alsnog laten stuiteren, dan heb je aan een bon nog niks
Dus bon of geen bon... als ie het doet, dan doet ie het ook goed!
Had ik ook al gebodenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef Patrick1975 het volgende:
350 geboden
410 dusquote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef Mauro het volgende:
Gaan we hier nu over het wel of niet aanwezig zijn van bonnetjes zeuren?
TomTom was duidelijk in hun antwoord.
Omdat het apparaat eigenlijk pas sinds kort op de markt is en ik das geen bon heb, willen ze alsnog gewoon garantie geven. Dus dat probleem is opgelost.
Ik heb hem netjes geregistreerd bij hun. dus...
Oh, en voor 350 gaat ie echt niet weg. Het bod van 410 wat al eerder door rekkie was gegeven komt meer in de richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |