Edit ff de XX in vierdequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Prep2Fight het volgende:Welkom
bij het XXde grote voorprettopic van Lowlands 2006
Ja leuk, met heel de jaarclub of de boerenzuip-gang 't zelfde gekke t-shirt met ieder z'n eigen (aan alcohol of fysieke tekortkomingen gerelateerde) bijnaam achteropquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef icebliss het volgende:
Hoi![]()
Beetje vroeg, maar gaan mensen nog speciale kleren aantrekken?
Ik heb een idee om wat belachelijke tshirts te laten drukken voor lowlands. Dan vallen we op enzo![]()
Veel te moeilijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja leuk, met heel de jaarclub of de boerenzuip-gang 't zelfde gekke t-shirt met ieder z'n eigen (aan alcohol of fysieke tekortkomingen gerelateerde) bijnaam achterop![]()
wij gaan dit jaar weer met onze LL shirts. die we zelf hebben laten drukken met onze nickname erop (in mijn geval Barracuda) en in kiltquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef icebliss het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een idee om wat belachelijke tshirts te laten drukken voor lowlands. Dan vallen we op enzo![]()
Zie vorige topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef icebliss het volgende:
Hoi![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zie vorige topic [afbeelding]
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of van DE bui...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of van DE bui...
jawel maar meestal vind ik ze onnodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geweldig dat niemand in de rij al een poncheau (of hoe je het ook schrijft) heeft
Je kunt in Hongarije ook naar Sziget. Vorig jaar o.a. Nick Cave, Franz Ferdinand, The Hives.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef Kinz het volgende:
Ik kan helaas niet naar Lowlands dit jaar. Zit van 12 t/m 19 augustus in Hongarije met m'n vrienden.
Helaas heb ik niet zoveel vrienden. Laat staan dat ik een bijnaam hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja leuk, met heel de jaarclub of de boerenzuip-gang 't zelfde gekke t-shirt met ieder z'n eigen (aan alcohol of fysieke tekortkomingen gerelateerde) bijnaam achterop![]()
Done.. ik dacht, zal ik eens even snel een topic aanmaken.. want het duurde zolangquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Edit ff de XX in vierde
En hoi
Ja, de surprise-act van dit jaar is bekend....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef koen_pijl het volgende:
Site van Ben-Lee doet et niet.
Ik was er een week niet, heb ik nog iets gemist?
dus niet echt een suprise meer hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, de surprise-act van dit jaar is bekend....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef popolon het volgende:
Ik was er bij van '93 tot '03
Ik ben oud.
doe es niet joh!quote:
wrom nie?quote:
Staat nog niet op de site van de HMH, maar wel op hun eigen site.quote:
Het is 1 maart.. waar blijven die namen gvd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:00 schreef ralfseltje het volgende:
Morgen (1 maart) komen toch de eerste namen naar buiten (naast Arctic Moneys en Ben Lee tot nu toe)? Spannuund.
dan weet je ook hoe het voelt om met een kilt rond te lopenquote:Op woensdag 1 maart 2006 06:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gelukkig begint Lowlands niet op 1 maart!![]()
Mijn God wat is het koud![]()
verkapte tvp
Dat was al een tijdje bekend...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef koen_pijl het volgende:
Is dat van die lowlands bookstore het nieuws?
LOL ze zijn het waarschijnlijk vergeten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje bekend...
Ik gok dat het vandaag niet meer komt, die nieuwe site![]()
Die komt toch meestal pas in de loop van de avond online?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
Ik gok dat het vandaag niet meer komt, die nieuwe site![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef stefmans het volgende:
moet lowlands niet hun programma eens laten zien.![]()
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.![]()
wat bedoel jequote:
Ah Weert... vandaarquote:
Volgens de traditie worden de eerste namen altijd (direct) na afloop van Pinkpop bekend gemaakt. Ik geloof dat ze sinds vorig jaar ook daarvoor al vast wat namen door laten druppelen. Van onbekende bandjes veelal trouwens. Zal dit jaar niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.![]()
ken je het dan.quote:
ik wel ja... heb opgelet bij topografiequote:
de kleine bandjes zijn meestal voor mij ook de betere bands.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de traditie worden de eerste namen altijd (direct) na afloop van Pinkpop bekend gemaakt. Ik geloof dat ze sinds vorig jaar ook daarvoor al vast wat namen door laten druppelen. Van onbekende bandjes veelal trouwens. Zal dit jaar niet veel anders zijn.
staat het serieus op de kaart dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel ja... heb opgelet bij topografie![]()
ligt aan de schaal he?!quote:
ik heb het over de gewone bosatlas.quote:
die uit Weert of de gewone?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb het over de gewone bosatlas.![]()
de gewone.quote:
Ben wakker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef Roellio het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ík ben nu vrij dronken en morgen om 9:15 heb ik mijn minor bijeenkomst van 6 uur lang waar ik werkelijk geen (AASSSSIOOOO) voor heb voorbereid.
Ik moest er om 9:15 zijn, tel uit je winst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En de minor bijeenkomst gemist? Of juist daardoor wakker geworden?
Zow dat was wel erg vroeg... en dan ook nog kiespijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik moest er om 9:15 zijn, tel uit je winst.
Daardoor at ik pas om half 1 een bapao broodje als ontbijt, beet op een hard stukje en brak een stukje van m'n kies af. Nu heb ik kiespijn en morgen ga ik een weekendje snowboarden.
Karma.
Wow, ik had niet verwacht dat ze de grote namen NU al bekend zouden makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef crossover het volgende:
HIJ IS ONLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je de oude site nog in je cache staan ofzo. Of je surft via een proxy die nog niet up-to-date is. Of weet ik veel, ik ben niet zo'n techneut. Misschien kunnen ze je in DIG helpen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Twinkeltwin het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
De Lowlands site is niks op te zien nog verder![]()
moest bijna lachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je de oude site nog in je cache staan ofzo. Of je surft via een proxy die nog niet up-to-date is. Of weet ik veel, ik ben niet zo'n techneut. Misschien kunnen ze je in DIG helpen?
Wat ben je toch ook een grappenmaker h'equote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, ik had niet verwacht dat ze de grote namen NU al bekend zouden maken
Metallica
RHCP
Depeche Mode
Daft Punk
weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef peaceman het volgende:
Depeche Mode klopt wel.. die zijn weer de surprise-act...
Vorig jaar, gemist?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer zijn ze dat nog meer geweest dan?
vorig jaar was er toch helemaal geen supprise act?quote:
Jawel... en het feit dat jij het gemist hebt, zegt wel wat over hoe groot de suprise wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vorig jaar was er toch helemaal geen supprise act?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd!
Ik wil dat die site nou eindelijk eens online komt ik wacht al drie dagen!
HAHAHAH FLCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
Dat is wel een fucking brute naam he? FLC, voel me net zo gangsta!
Volgens mij hebben ze geen mailadresquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:20 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het mail adres?
Ben erg nieuwsgierig of ze idd antwoord geven en zo ja,wat het antwoord isquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
D00ds...
het is het Lowlands -festival, niet het Lowlifes-festival...
De site van Lowlands is elk jaar al een puzzel. Je moet er goed zoeken naar alle informatie die je wilt hebben. Ik hoop dat ze dit jaar de text-only versie van de site net zo snel updaten als de kutversie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef koen_pijl het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze van de site van Lowlands een Jigsaw puzzel zouden maken. Dat je zo opzoek kon gaan naar nieuwe artiesten enzo.
waarschijnlijk even onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond de site van vorig jaar eigenlijk heel overzichtelijk. Ben benieuwd hoe de site er dit jaar gaat uitzien.
Mijn virusscanner begint te protesteren als ik dergelijke bagger wil opslaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Heeft iemand de site van vorig jaar nog op ze pc staan of zo?![]()
2003 en 2005.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Foo Fighters (?)
Heather Nova heeft het vaker dan welke act ook op LL gespeeld...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Heather Nova is vorig jaar op Lowlands geweest. Ik weet niet hoe druk het toen geweest is. Het is best mogelijk dat ze een artiest twee jaar achter elkaar laten komen, zoals Franz Ferdinand en Foo Fighters(?). Het lijkt me bij deze artiest niet echt, ze is namelijk niet bekend bij een hele grote groep zoals dat wel is bij Foo Fighters en Franz Ferinand.
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil trouwens ook limp bizkit op lowlands
die komen ook, dat weet je toch al?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Depeche Mode, natuurlijk.
Dat neemt niet weg dat ik dat ook wil.quote:
dat heb ik een week geleden al gepostquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
Nog een aantal geruchtjes de wereld inhelpen:
* Daft Punk is bevestigd voor Pukkelpop via de platenmaatschappij... Zou zeker niet verkeerd staan op het lijstje van Lowlands
maar die andere drie niet...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik een week geleden al gepost
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef J5 het volgende:
ook nog geen reactie op die mail naar mojo??
zou wel erg vet zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef koen_pijl het volgende:
Muse toch NIET op Pinkpop en RaR
3-3-2006 14:24:11
Eerder deze week meldden we dat Muse op de Pinkpop-maandag speelt. Nog voordat Jan Smeets zijn line-up bekend heeft gemaakt kan deze band al van de lijst worden afgestreept. Ze hebben namelijk hun tour verschoven, aldus de website van de Duitse festivals Rock Am Ring en Rock Im Park.
Bron: graz
Ze zouden dus op Lowlands kunnen komen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Prep2Fight het volgende:
>< Hou nou toch eens op Koen!![]()
Wacht maar af tot na 8 maart.
Na de bekendmaking van de pinkpopnamen?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon verslaafd aan! Wat is de reden dat jij dnekt dat de site op/na 8 maart online komt?
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef koen_pijl het volgende:
Ik moet jammer genoeg mededelen dat Muse niet aanwezig zal zijn.
aangezien ze dan in Japan zitten
Born: CAMeye op festivalinfo.nl
nummertje 4 al, hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Blinker het volgende:
Ik wist niet dat er nu alweer een topic over Lowlands was!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:20 schreef Blinker het volgende:
Ik wist niet dat er nu alweer een topic over Lowlands was!
beetje jammer dat het 7 maart is .........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef koen_pijl het volgende:
Mensen!!!!!!!!!!!
Ik heb antwoord op de mail!
Beste Koen,
de site gaat vandaag, dinsdag 6 maart, online.
MvG,
Roel Coppen
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006
R.Coppen@mojo.nl
www.lowlands.nl
en nu gaat iedereen ieder kwartier op de site kijken, waar tot vanavond laat waarschijnlijk geen verandering zal plaatsvindenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef koen_pijl het volgende:
Mensen!!!!!!!!!!!
Ik heb antwoord op de mail!
Beste Koen,
de site gaat vandaag, dinsdag 6 maart, online.
MvG,
Roel Coppen
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006
R.Coppen@mojo.nl
www.lowlands.nl
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef koen_pijl het volgende:
Er stond net op de site:
RHCP
Korn
Metallica
En nu iedereenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef koen_pijl het volgende:
sssssssstttttttt Dat weet jij dat weet ik, maar dat weet de rest neit.
hoe heb je dat ding gevonden trouwens?quote:
Er is toch nog niks officieel bevestigd? Alleen door festivalinfo.nl..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef snivoos het volgende:
Dat schiet niet echt op zo.....
Ik ben erg benieuwd naar de eerste namen (buiten die al bekend zijn).
geheime berichten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoor nu trouwens de Arctic Monkeys.. zouden op die radio niet de bands worden gedraaid die komen?
je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik hoor nu Prince dus dat zal wel niet
iemand enig idee hoe ik dat ding uitkrijg?
ctrl + alt + del en kijk eens wat je heb draaienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik hoor nu Prince dus dat zal wel niet
iemand enig idee hoe ik dat ding uitkrijg?
hmm gewoon proces beeindigen en kijken wat er gebeurdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:49 schreef BeRightBack het volgende:
dat is het rare
er staat niks, trouwens er staat bij processen Lowlight?
Dat was ik... als ik genoeg hulp krijg wil ik het wel opnieuw doen.. wie biedt zich aanquote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef crossover het volgende:
Wie had vorig jaar ook al weer zo'n mooie site gemaakt met alle bands die mogelijk zouden komen?
Dat was wel leuk
Mail me maar ff wat je dan verwacht en wat ik precies zou moeten doen....Wie weet doe ik het dan wel, ouwe mopperaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was ik... als ik genoeg hulp krijg wil ik het wel opnieuw doen.. wie biedt zich aan
Dat php en ftp snap ik als leek niet, maar ik wil wel die bio's maken hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan het ook gewoon hier neerzetten. Als ik er aan begin dan wil ik in ieder geval iemand die een bio schrijft voor de bevestigde bandsVerder moet er natuurlijk een lijst bijgehouden worden met percentages e.d. dit jaar heb ik al een scriptje (groot woord maar goed) gemaakt waardoor je alles alleen maar in een .txt hoeft te zetten. Dat scheelt een hoop gezeik met tabellen e.d. Ik zal die .txt dan op een aparte ftp zetten waarvan iedereen die toegang nodig heeft deze krijgt want de rest draait dan met php en ik heb alleen phpondersteuning bij mijn eigen site (waarvan ik het wachtwoord niet prijs ga geven
). Misschien dat ik een subdomein aan kan maken, daar moet ik nog ff naar kijken.
Leekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat php en ftp snap ik als leek niet, maar ik wil wel die bio's maken hoor![]()
Ik hoor wel van je?
Ik bied me aan om te helpen! Ik ben gestopt met mij studie en sta bij alle uitzendbureau's ingeschreven, tot nu toe zonder resultaat. Ik heb dus heel de dag te tijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was ik... als ik genoeg hulp krijg wil ik het wel opnieuw doen.. wie biedt zich aan
433fm komt zeker (een van die dj's is een kennis van mij).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef crossover het volgende:
Dan moet de site het natuurlijk wel doen..
[..]
Er is toch nog niks officieel bevestigd? Alleen door festivalinfo.nl..
quote:THE DRESDEN DOLLS (Roadrunner Records)
The Dresden Dolls uit Boston bestaat uit songwriter Amanda Palmer (zang, piano) en Brian Viglione (drums, vocalen, gitaar, bass), die hun luisteraars in openhartige liedjes de gekneusde intimiteit van een smartlapzanger laten horen met de passie en ranzigheid van rock. De release van het gelijknamige debuutalbum “The Dresden Dolls” in 2004 bracht de carrière van het duo in een enorme stroomversnelling! Media reageerde buitengewoon positief op de muziek van het duo en een intensieve tournee bracht de band over de gehele wereld. Nu is het tijd voor een nieuw muzikaal hoofdstuk voor The Dresden Dolls. Het nieuwe album met de titel “Yes, Virginia” ligt vanaf 17 april 2006 in de winkels. De eerste single zal de track ‘Sing’ zijn, vanzelfsprekend voorzien van een videoclip. Onlangs was de band in Nederland voor de nodige promotie en nu staan ze op Pinkpop en later ze komen nog eens terug.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef maniack28 het volgende:
Dresden Dolls dikke kanshebber op Lowlands:
quote van pinkpopsite:
[..]
Zet je die vast op de site?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef maniack28 het volgende:
Dresden Dolls dikke kanshebber op Lowlands:
quote van pinkpopsite:
[..]
Kan ik helpen, met site onderhouden ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb hem oranje gemaakt, vanavond ff verder klooien met een ander menutje e.d. want die css/javascript cascade doet het niet in firefoxMaar komt goed
ow ja sorry.. ik moest nog reageren.. voeg mn msn maar toe, die staat ergens op deze (of de vorige) pagina. Nu ff eten makenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Kan ik helpen, met site onderhouden ofzo?
Hoop dat Trent Reznor ook echt komt, dan is het voor ons niet-NIN-liefhebbers een stuk rustiger bij andere bands.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:18 schreef Mathijz het volgende:
Nine Inch Nails als gerucht gezien, lijkt me sterk maar hoop het wel![]()
Dit gerucht wordt nog eens extra gevoed door de opmerking van Jan Smeets die vertelde dat Pearl Jam eind deze zomer in Nederland komt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef peaceman het volgende:
Nog een paar geruchten:
PEARL JAM OP TOURNEE
Pearl Jam gaat weer touren!
Goed nieuws voor de fans van Pearl Jam! Eerder berichtten we al dat de band uit Seattle in mei een nieuw, titelloos album gaat afleveren. Maar Eddy Vedder en co gaan ook op wereldtournee! De eerste helft van de tour vindt plaats in Canada en Amerika. In de zomer zou de band dan richting Europa moeten komen. In Noord-Amerika en Canada staat My Morning Jacket in het voorprogramma.
Bron: klik
Hij zei zelfs dat er eind augustus 2 concerten in Nederland gepland stonden. Lowlands + Gelredome?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit gerucht wordt nog eens extra gevoed door de opmerking van Jan Smeets die vertelde dat Pearl Jam eind deze zomer in Nederland komt.
Aaah, de welbekende afleidingsband.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoop dat Trent Reznor ook echt komt, dan is het voor ons niet-NIN-liefhebbers een stuk rustiger bij andere bands.
Ze komen in elk geval naar Nederland... misschien zijn ze over het trauma heen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pearl Jam heeft de festivals toch afgezworen na het Roskilde-drama?
't Lijkt er niet op dat ze over het trauma heen zijn: als ik zo snel hun tourgeschiedenis door kijk dan hebben ze na Roskilde tot nog toe geen festivals gedaan. En ook de komende tourdata zijn geen festivals. Denk dus niet dat ze opeens daarna wel festivals gaan doen. En na Roskilde zeker geen Europese denk ik zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze komen in elk geval naar Nederland... misschien zijn ze over het trauma heen?
En geef ze eens ongelijk..ik vind het wonderlijk dat ze uberhaupt nog optreden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pearl Jam heeft de festivals toch afgezworen na het Roskilde-drama?
Misschien iets voor juliet dan? Ik hoop in elk geval wel dat ze komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Lijkt er niet op dat ze over het trauma heen zijn: als ik zo snel hun tourgeschiedenis door kijk dan hebben ze na Roskilde tot nog toe geen festivals gedaan. En ook de komende tourdata zijn geen festivals. Denk dus niet dat ze opeens daarna wel festivals gaan doen. En na Roskilde zeker geen Europese denk ik zo.
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien iets voor juliet dan? Ik hoop in elk geval wel dat ze komen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.
Laat PJ lekker in de Heineken Hall staan voor de liefhebbers, maar laat ze LL maar overslaan.
Hij zal niet de eerste zijn die A zegt maar B doet, was er niet iemand die contacten had met zn managment?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NIN gaat in Amerika touren rond die tijd. Dus schrap die maar gerust van het geruchtenlijstje
Dat was ik, naja m'n vriendin. Maar van dit soort dingen weet ik niets hoor. Heb sowieso al een eeuwigheid niets van ze gehoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die A zegt maar B doet, was er niet iemand die contacten had met zn managment?
Tijdens het optreden op het Roskilde-festival zijn er in de drukte voor het podium ongeveer 10 mensen doodgedrukt destijds.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:38 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het roskilde drama? Leg deze noob dat eens uit.
Niet de eerste naam hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woehoeeee de eerste naam:
Puppets Etc. / Straattheater
aangezien ze met FF gaan touren lijkt me Pinkpop logischerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef Numbie het volgende:
Dikke kans dat DEATH CAB FOR CUTIE komt; de bassist gaf zojuist toe (bij BvD) terug te komen deze zomer voor 'some festivals'...![]()
Is mogelijk, al moeten ze daar dan wel apart voor op en neer vliegen, gezien een aantal andere optredens in de VS die ze rondom Pinkpop hebben. Even afwachten nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ze met FF gaan touren lijkt me Pinkpop logischer
Van dat verschrikkelijk irritante liedje... 'Laaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaa Catch My Diseahiese'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet de eerste naam hoorArctic Monkeys en Ben Lee (wie?
) zijn ook al bevestigd
![]()
echt een vreselijk nummer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van dat verschrikkelijk irritante liedje... 'Laaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaa Catch My Diseahiese'![]()
Slokte vorig jaar ook niet de suprise act zoveel opquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.
Laat PJ lekker in de Heineken Hall staan voor de liefhebbers, maar laat ze LL maar overslaan.
Strak plan lijkt me zo, maar hebben volgens mij geen tour geplant staan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bestaan de beasty boys eigenlijk nog, die mogen wat mij betrefd ook wel weer een keertje langkomen.
Wij lagen ook lekker in het gras in het zonnetje.. erg rustgevendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ben Harper is zo lekker chillen.
Paar jaar geleden Werchter: tot kilometers buiten de tent is het dringen en vechten om een glimp van Franz Ferdinand te zien. Bij de mainstage is het lekker rustig en loopt iedereen + Sack lekker te chillen bij Ben Harper![]()
Dat het aangekondigd is, zegt bij The Babyshambles helaas niet zo veel... ze hebben een naam hoog te houden qua afzeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat Pete Doherty nog wel een bezoekje gaat doen met The Babyshambles.. ze staan iig op pukkelpop
Ligt eraan hoeveel coke crack de organisatie hem biedtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat Pete Doherty nog wel een bezoekje gaat doen met The Babyshambles.. ze staan iig op pukkelpop
Rond Pinkpop wordt altijd een boel officieel bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer wordt de volgende artiest bekend gemaakt?
Ja maar meestal nog geen headliners, tijdens Pinkpop maken ze deel van de 'grote' namen bekend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef koen_pijl het volgende:
Ja dat weet ik maar voor Pinkpop maken ze toch ook namen bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |