Ehm, Meerhout, België. Super goed vertoeven daaro!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Jetje waar ligt dat dorp ?
Helden bands spelen er
Ik zou ook alleen de vrijdag gaan het liefst, ivm met de bands en de prijs ik moet ook nog naar lowlands en mischien naar Rock am ring.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
Goldfinger
Misschien dat ik alleen de vrijdag ga, al is het alleen al voor Goldfinger.
Ja inderdaad, dat is ook mijn bezwaar. Op zich vind ik Bad Religion, SOIA, Bombshell Rocks en nog wel meer van die bands echt tof, maar Goldfinger is de band waar ik het echt voor doe. Ik wil iig naar lowlands kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen de vrijdag gaan het liefst, ivm met de bands en de prijs ik moet ook nog naar lowlands en mischien naar Rock am ring.![]()
Alle grote festivals hebben en mooie line-up dit jaar, zelfs pinkpop heeft weer eens een paar leuke bands. Maar 20 euro voor het kaartje voor vrijdag is niet veel maar het vervoer is wat anders.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is ook mijn bezwaar. Op zich vind ik Bad Religion, SOIA, Bombshell Rocks en nog wel meer van die bands echt tof, maar Goldfinger is de band waar ik het echt voor doe. Ik wil iig naar lowlands kunnen.
atreyu schijnt heel slecht te zijn live heb ik gehoord.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef maniack28 het volgende:
Vervoer is duur... met OV was ik vorig jaar 35 euro kwijt en het duurde godallejezus lang voordat ik heen en terug was... dus ik denk dit jaar de auto = ook goedkoper.
Ik ga wel 2 dagen trouwens... Less Than Jake, DKM, MFATGG, Bad Religion, NOFAN en Anti Flag zijn best leuke "grote" bands... verder vind ik The Maple Room en A Wilhelm Scream wel heel vetMaar vrijdag wordt toch de dag voor mij
Jammer dat Atreyu er niet staat.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef GhostMan84 het volgende:
Doe mij maar de vrijdag
Thrice en Underoath![]()
Is dat Groezrock trouwens een beetje te doen met de auto vanuit Eindhoven?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]Superdichtbij
edit - link verpest het topic.. zoek zelf maar even, het is in Meerhout, België
Ja ik dus ook, dus als ik vervoer kan regelen hoef ik niet met dat vervelende OV te klotenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan hoef ik nog niet eens zover te gaan, woon dicht in de buurt van Eindhoven.
ik heb geen auto anders pikte ik je wel op.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, dus als ik vervoer kan regelen hoef ik niet met dat vervelende OV te kloten
He, verdorie!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb geen auto anders pikte ik je wel op.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |