Niet de eerste naam hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woehoeeee de eerste naam:
Puppets Etc. / Straattheater
aangezien ze met FF gaan touren lijkt me Pinkpop logischerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef Numbie het volgende:
Dikke kans dat DEATH CAB FOR CUTIE komt; de bassist gaf zojuist toe (bij BvD) terug te komen deze zomer voor 'some festivals'...![]()
Is mogelijk, al moeten ze daar dan wel apart voor op en neer vliegen, gezien een aantal andere optredens in de VS die ze rondom Pinkpop hebben. Even afwachten nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ze met FF gaan touren lijkt me Pinkpop logischer
Van dat verschrikkelijk irritante liedje... 'Laaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaa Catch My Diseahiese'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet de eerste naam hoorArctic Monkeys en Ben Lee (wie?
) zijn ook al bevestigd
![]()
echt een vreselijk nummer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van dat verschrikkelijk irritante liedje... 'Laaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaa Catch My Diseahiese'![]()
Slokte vorig jaar ook niet de suprise act zoveel opquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.
Laat PJ lekker in de Heineken Hall staan voor de liefhebbers, maar laat ze LL maar overslaan.
Strak plan lijkt me zo, maar hebben volgens mij geen tour geplant staan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bestaan de beasty boys eigenlijk nog, die mogen wat mij betrefd ook wel weer een keertje langkomen.
Wij lagen ook lekker in het gras in het zonnetje.. erg rustgevendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ben Harper is zo lekker chillen.
Paar jaar geleden Werchter: tot kilometers buiten de tent is het dringen en vechten om een glimp van Franz Ferdinand te zien. Bij de mainstage is het lekker rustig en loopt iedereen + Sack lekker te chillen bij Ben Harper![]()
Dat het aangekondigd is, zegt bij The Babyshambles helaas niet zo veel... ze hebben een naam hoog te houden qua afzeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat Pete Doherty nog wel een bezoekje gaat doen met The Babyshambles.. ze staan iig op pukkelpop
Ligt eraan hoeveel coke crack de organisatie hem biedtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat Pete Doherty nog wel een bezoekje gaat doen met The Babyshambles.. ze staan iig op pukkelpop
Rond Pinkpop wordt altijd een boel officieel bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer wordt de volgende artiest bekend gemaakt?
Ja maar meestal nog geen headliners, tijdens Pinkpop maken ze deel van de 'grote' namen bekend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef koen_pijl het volgende:
Ja dat weet ik maar voor Pinkpop maken ze toch ook namen bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |