ow ja sorry.. ik moest nog reageren.. voeg mn msn maar toe, die staat ergens op deze (of de vorige) pagina. Nu ff eten makenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Kan ik helpen, met site onderhouden ofzo?
Hoop dat Trent Reznor ook echt komt, dan is het voor ons niet-NIN-liefhebbers een stuk rustiger bij andere bands.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:18 schreef Mathijz het volgende:
Nine Inch Nails als gerucht gezien, lijkt me sterk maar hoop het wel![]()
Dit gerucht wordt nog eens extra gevoed door de opmerking van Jan Smeets die vertelde dat Pearl Jam eind deze zomer in Nederland komt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef peaceman het volgende:
Nog een paar geruchten:
PEARL JAM OP TOURNEE
Pearl Jam gaat weer touren!
Goed nieuws voor de fans van Pearl Jam! Eerder berichtten we al dat de band uit Seattle in mei een nieuw, titelloos album gaat afleveren. Maar Eddy Vedder en co gaan ook op wereldtournee! De eerste helft van de tour vindt plaats in Canada en Amerika. In de zomer zou de band dan richting Europa moeten komen. In Noord-Amerika en Canada staat My Morning Jacket in het voorprogramma.
Bron: klik
Hij zei zelfs dat er eind augustus 2 concerten in Nederland gepland stonden. Lowlands + Gelredome?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit gerucht wordt nog eens extra gevoed door de opmerking van Jan Smeets die vertelde dat Pearl Jam eind deze zomer in Nederland komt.
Aaah, de welbekende afleidingsband.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoop dat Trent Reznor ook echt komt, dan is het voor ons niet-NIN-liefhebbers een stuk rustiger bij andere bands.
Ze komen in elk geval naar Nederland... misschien zijn ze over het trauma heen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pearl Jam heeft de festivals toch afgezworen na het Roskilde-drama?
't Lijkt er niet op dat ze over het trauma heen zijn: als ik zo snel hun tourgeschiedenis door kijk dan hebben ze na Roskilde tot nog toe geen festivals gedaan. En ook de komende tourdata zijn geen festivals. Denk dus niet dat ze opeens daarna wel festivals gaan doen. En na Roskilde zeker geen Europese denk ik zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze komen in elk geval naar Nederland... misschien zijn ze over het trauma heen?
En geef ze eens ongelijk..ik vind het wonderlijk dat ze uberhaupt nog optreden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pearl Jam heeft de festivals toch afgezworen na het Roskilde-drama?
Misschien iets voor juliet dan? Ik hoop in elk geval wel dat ze komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Lijkt er niet op dat ze over het trauma heen zijn: als ik zo snel hun tourgeschiedenis door kijk dan hebben ze na Roskilde tot nog toe geen festivals gedaan. En ook de komende tourdata zijn geen festivals. Denk dus niet dat ze opeens daarna wel festivals gaan doen. En na Roskilde zeker geen Europese denk ik zo.
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien iets voor juliet dan? Ik hoop in elk geval wel dat ze komen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.
Laat PJ lekker in de Heineken Hall staan voor de liefhebbers, maar laat ze LL maar overslaan.
Hij zal niet de eerste zijn die A zegt maar B doet, was er niet iemand die contacten had met zn managment?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NIN gaat in Amerika touren rond die tijd. Dus schrap die maar gerust van het geruchtenlijstje
Dat was ik, naja m'n vriendin. Maar van dit soort dingen weet ik niets hoor. Heb sowieso al een eeuwigheid niets van ze gehoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die A zegt maar B doet, was er niet iemand die contacten had met zn managment?
Tijdens het optreden op het Roskilde-festival zijn er in de drukte voor het podium ongeveer 10 mensen doodgedrukt destijds.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:38 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het roskilde drama? Leg deze noob dat eens uit.
Niet de eerste naam hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woehoeeee de eerste naam:
Puppets Etc. / Straattheater
aangezien ze met FF gaan touren lijkt me Pinkpop logischerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef Numbie het volgende:
Dikke kans dat DEATH CAB FOR CUTIE komt; de bassist gaf zojuist toe (bij BvD) terug te komen deze zomer voor 'some festivals'...![]()
Is mogelijk, al moeten ze daar dan wel apart voor op en neer vliegen, gezien een aantal andere optredens in de VS die ze rondom Pinkpop hebben. Even afwachten nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ze met FF gaan touren lijkt me Pinkpop logischer
Van dat verschrikkelijk irritante liedje... 'Laaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaa Catch My Diseahiese'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet de eerste naam hoorArctic Monkeys en Ben Lee (wie?
) zijn ook al bevestigd
![]()
echt een vreselijk nummer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van dat verschrikkelijk irritante liedje... 'Laaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaa Catch My Diseahiese'![]()
Slokte vorig jaar ook niet de suprise act zoveel opquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Ik had ze 15 jaar geleden wel willen zien. Nu vind ik PJ een beetje een dinosaurus die betere tijden heeft gekend maar ondertussen wel je halve budget opslokt.
Laat PJ lekker in de Heineken Hall staan voor de liefhebbers, maar laat ze LL maar overslaan.
Strak plan lijkt me zo, maar hebben volgens mij geen tour geplant staan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bestaan de beasty boys eigenlijk nog, die mogen wat mij betrefd ook wel weer een keertje langkomen.
Wij lagen ook lekker in het gras in het zonnetje.. erg rustgevendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ben Harper is zo lekker chillen.
Paar jaar geleden Werchter: tot kilometers buiten de tent is het dringen en vechten om een glimp van Franz Ferdinand te zien. Bij de mainstage is het lekker rustig en loopt iedereen + Sack lekker te chillen bij Ben Harper![]()
Dat het aangekondigd is, zegt bij The Babyshambles helaas niet zo veel... ze hebben een naam hoog te houden qua afzeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat Pete Doherty nog wel een bezoekje gaat doen met The Babyshambles.. ze staan iig op pukkelpop
Ligt eraan hoeveel coke crack de organisatie hem biedtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien dat Pete Doherty nog wel een bezoekje gaat doen met The Babyshambles.. ze staan iig op pukkelpop
Rond Pinkpop wordt altijd een boel officieel bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer wordt de volgende artiest bekend gemaakt?
Ja maar meestal nog geen headliners, tijdens Pinkpop maken ze deel van de 'grote' namen bekend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef koen_pijl het volgende:
Ja dat weet ik maar voor Pinkpop maken ze toch ook namen bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |