Edit ff de XX in vierdequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Prep2Fight het volgende:Welkom
bij het XXde grote voorprettopic van Lowlands 2006
Ja leuk, met heel de jaarclub of de boerenzuip-gang 't zelfde gekke t-shirt met ieder z'n eigen (aan alcohol of fysieke tekortkomingen gerelateerde) bijnaam achteropquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef icebliss het volgende:
Hoi![]()
Beetje vroeg, maar gaan mensen nog speciale kleren aantrekken?
Ik heb een idee om wat belachelijke tshirts te laten drukken voor lowlands. Dan vallen we op enzo![]()
Veel te moeilijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja leuk, met heel de jaarclub of de boerenzuip-gang 't zelfde gekke t-shirt met ieder z'n eigen (aan alcohol of fysieke tekortkomingen gerelateerde) bijnaam achterop![]()
wij gaan dit jaar weer met onze LL shirts. die we zelf hebben laten drukken met onze nickname erop (in mijn geval Barracuda) en in kiltquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef icebliss het volgende:
Hoi![]()
Ik heb een idee om wat belachelijke tshirts te laten drukken voor lowlands. Dan vallen we op enzo![]()
Zie vorige topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef icebliss het volgende:
Hoi![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zie vorige topic [afbeelding]
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of van DE bui...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of van DE bui...
jawel maar meestal vind ik ze onnodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geweldig dat niemand in de rij al een poncheau (of hoe je het ook schrijft) heeft
Je kunt in Hongarije ook naar Sziget. Vorig jaar o.a. Nick Cave, Franz Ferdinand, The Hives.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef Kinz het volgende:
Ik kan helaas niet naar Lowlands dit jaar. Zit van 12 t/m 19 augustus in Hongarije met m'n vrienden.
Helaas heb ik niet zoveel vrienden. Laat staan dat ik een bijnaam hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja leuk, met heel de jaarclub of de boerenzuip-gang 't zelfde gekke t-shirt met ieder z'n eigen (aan alcohol of fysieke tekortkomingen gerelateerde) bijnaam achterop![]()
Done.. ik dacht, zal ik eens even snel een topic aanmaken.. want het duurde zolangquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Edit ff de XX in vierde
En hoi
Ja, de surprise-act van dit jaar is bekend....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef koen_pijl het volgende:
Site van Ben-Lee doet et niet.
Ik was er een week niet, heb ik nog iets gemist?
dus niet echt een suprise meer hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, de surprise-act van dit jaar is bekend....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:42 schreef popolon het volgende:
Ik was er bij van '93 tot '03
Ik ben oud.
doe es niet joh!quote:
wrom nie?quote:
Staat nog niet op de site van de HMH, maar wel op hun eigen site.quote:
Het is 1 maart.. waar blijven die namen gvd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:00 schreef ralfseltje het volgende:
Morgen (1 maart) komen toch de eerste namen naar buiten (naast Arctic Moneys en Ben Lee tot nu toe)? Spannuund.
dan weet je ook hoe het voelt om met een kilt rond te lopenquote:Op woensdag 1 maart 2006 06:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gelukkig begint Lowlands niet op 1 maart!![]()
Mijn God wat is het koud![]()
verkapte tvp
Dat was al een tijdje bekend...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef koen_pijl het volgende:
Is dat van die lowlands bookstore het nieuws?
LOL ze zijn het waarschijnlijk vergeten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje bekend...
Ik gok dat het vandaag niet meer komt, die nieuwe site![]()
Die komt toch meestal pas in de loop van de avond online?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
Ik gok dat het vandaag niet meer komt, die nieuwe site![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef stefmans het volgende:
moet lowlands niet hun programma eens laten zien.![]()
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.![]()
wat bedoel jequote:
Ah Weert... vandaarquote:
Volgens de traditie worden de eerste namen altijd (direct) na afloop van Pinkpop bekend gemaakt. Ik geloof dat ze sinds vorig jaar ook daarvoor al vast wat namen door laten druppelen. Van onbekende bandjes veelal trouwens. Zal dit jaar niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.![]()
ken je het dan.quote:
ik wel ja... heb opgelet bij topografiequote:
de kleine bandjes zijn meestal voor mij ook de betere bands.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de traditie worden de eerste namen altijd (direct) na afloop van Pinkpop bekend gemaakt. Ik geloof dat ze sinds vorig jaar ook daarvoor al vast wat namen door laten druppelen. Van onbekende bandjes veelal trouwens. Zal dit jaar niet veel anders zijn.
staat het serieus op de kaart dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel ja... heb opgelet bij topografie![]()
ligt aan de schaal he?!quote:
ik heb het over de gewone bosatlas.quote:
die uit Weert of de gewone?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb het over de gewone bosatlas.![]()
de gewone.quote:
Ben wakker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef Roellio het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ík ben nu vrij dronken en morgen om 9:15 heb ik mijn minor bijeenkomst van 6 uur lang waar ik werkelijk geen (AASSSSIOOOO) voor heb voorbereid.
Ik moest er om 9:15 zijn, tel uit je winst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En de minor bijeenkomst gemist? Of juist daardoor wakker geworden?
Zow dat was wel erg vroeg... en dan ook nog kiespijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik moest er om 9:15 zijn, tel uit je winst.
Daardoor at ik pas om half 1 een bapao broodje als ontbijt, beet op een hard stukje en brak een stukje van m'n kies af. Nu heb ik kiespijn en morgen ga ik een weekendje snowboarden.
Karma.
Wow, ik had niet verwacht dat ze de grote namen NU al bekend zouden makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef crossover het volgende:
HIJ IS ONLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je de oude site nog in je cache staan ofzo. Of je surft via een proxy die nog niet up-to-date is. Of weet ik veel, ik ben niet zo'n techneut. Misschien kunnen ze je in DIG helpen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Twinkeltwin het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
De Lowlands site is niks op te zien nog verder![]()
moest bijna lachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je de oude site nog in je cache staan ofzo. Of je surft via een proxy die nog niet up-to-date is. Of weet ik veel, ik ben niet zo'n techneut. Misschien kunnen ze je in DIG helpen?
Wat ben je toch ook een grappenmaker h'equote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, ik had niet verwacht dat ze de grote namen NU al bekend zouden maken
Metallica
RHCP
Depeche Mode
Daft Punk
weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef peaceman het volgende:
Depeche Mode klopt wel.. die zijn weer de surprise-act...
Vorig jaar, gemist?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer zijn ze dat nog meer geweest dan?
vorig jaar was er toch helemaal geen supprise act?quote:
Jawel... en het feit dat jij het gemist hebt, zegt wel wat over hoe groot de suprise wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vorig jaar was er toch helemaal geen supprise act?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd!
Ik wil dat die site nou eindelijk eens online komt ik wacht al drie dagen!
HAHAHAH FLCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
Dat is wel een fucking brute naam he? FLC, voel me net zo gangsta!
Volgens mij hebben ze geen mailadresquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:20 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het mail adres?
Ben erg nieuwsgierig of ze idd antwoord geven en zo ja,wat het antwoord isquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
D00ds...
het is het Lowlands -festival, niet het Lowlifes-festival...
De site van Lowlands is elk jaar al een puzzel. Je moet er goed zoeken naar alle informatie die je wilt hebben. Ik hoop dat ze dit jaar de text-only versie van de site net zo snel updaten als de kutversie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef koen_pijl het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze van de site van Lowlands een Jigsaw puzzel zouden maken. Dat je zo opzoek kon gaan naar nieuwe artiesten enzo.
waarschijnlijk even onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond de site van vorig jaar eigenlijk heel overzichtelijk. Ben benieuwd hoe de site er dit jaar gaat uitzien.
Mijn virusscanner begint te protesteren als ik dergelijke bagger wil opslaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Heeft iemand de site van vorig jaar nog op ze pc staan of zo?![]()
2003 en 2005.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Foo Fighters (?)
Heather Nova heeft het vaker dan welke act ook op LL gespeeld...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Heather Nova is vorig jaar op Lowlands geweest. Ik weet niet hoe druk het toen geweest is. Het is best mogelijk dat ze een artiest twee jaar achter elkaar laten komen, zoals Franz Ferdinand en Foo Fighters(?). Het lijkt me bij deze artiest niet echt, ze is namelijk niet bekend bij een hele grote groep zoals dat wel is bij Foo Fighters en Franz Ferinand.
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil trouwens ook limp bizkit op lowlands
die komen ook, dat weet je toch al?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Depeche Mode, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |