weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef peaceman het volgende:
Depeche Mode klopt wel.. die zijn weer de surprise-act...
Vorig jaar, gemist?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer zijn ze dat nog meer geweest dan?
vorig jaar was er toch helemaal geen supprise act?quote:
Jawel... en het feit dat jij het gemist hebt, zegt wel wat over hoe groot de suprise wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vorig jaar was er toch helemaal geen supprise act?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:26 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd!
Ik wil dat die site nou eindelijk eens online komt ik wacht al drie dagen!
HAHAHAH FLCquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef koen_pijl het volgende:
Dat is wel een fucking brute naam he? FLC, voel me net zo gangsta!
Volgens mij hebben ze geen mailadresquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:20 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is het mail adres?
Ben erg nieuwsgierig of ze idd antwoord geven en zo ja,wat het antwoord isquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
D00ds...
het is het Lowlands -festival, niet het Lowlifes-festival...
De site van Lowlands is elk jaar al een puzzel. Je moet er goed zoeken naar alle informatie die je wilt hebben. Ik hoop dat ze dit jaar de text-only versie van de site net zo snel updaten als de kutversie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef koen_pijl het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze van de site van Lowlands een Jigsaw puzzel zouden maken. Dat je zo opzoek kon gaan naar nieuwe artiesten enzo.
waarschijnlijk even onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vond de site van vorig jaar eigenlijk heel overzichtelijk. Ben benieuwd hoe de site er dit jaar gaat uitzien.
Mijn virusscanner begint te protesteren als ik dergelijke bagger wil opslaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef koen_pijl het volgende:
Heeft iemand de site van vorig jaar nog op ze pc staan of zo?![]()
2003 en 2005.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Foo Fighters (?)
Heather Nova heeft het vaker dan welke act ook op LL gespeeld...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Heather Nova is vorig jaar op Lowlands geweest. Ik weet niet hoe druk het toen geweest is. Het is best mogelijk dat ze een artiest twee jaar achter elkaar laten komen, zoals Franz Ferdinand en Foo Fighters(?). Het lijkt me bij deze artiest niet echt, ze is namelijk niet bekend bij een hele grote groep zoals dat wel is bij Foo Fighters en Franz Ferinand.
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil trouwens ook limp bizkit op lowlands
die komen ook, dat weet je toch al?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Depeche Mode, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |