Dat was al een tijdje bekend...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef koen_pijl het volgende:
Is dat van die lowlands bookstore het nieuws?
LOL ze zijn het waarschijnlijk vergeten!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje bekend...
Ik gok dat het vandaag niet meer komt, die nieuwe site![]()
Die komt toch meestal pas in de loop van de avond online?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
Ik gok dat het vandaag niet meer komt, die nieuwe site![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef stefmans het volgende:
moet lowlands niet hun programma eens laten zien.![]()
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.![]()
wat bedoel jequote:
Ah Weert... vandaarquote:
Volgens de traditie worden de eerste namen altijd (direct) na afloop van Pinkpop bekend gemaakt. Ik geloof dat ze sinds vorig jaar ook daarvoor al vast wat namen door laten druppelen. Van onbekende bandjes veelal trouwens. Zal dit jaar niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
was dat vorig jaar ook niet, of zit ik er nu gruwelijk langs.![]()
ken je het dan.quote:
ik wel ja... heb opgelet bij topografiequote:
de kleine bandjes zijn meestal voor mij ook de betere bands.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de traditie worden de eerste namen altijd (direct) na afloop van Pinkpop bekend gemaakt. Ik geloof dat ze sinds vorig jaar ook daarvoor al vast wat namen door laten druppelen. Van onbekende bandjes veelal trouwens. Zal dit jaar niet veel anders zijn.
staat het serieus op de kaart dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wel ja... heb opgelet bij topografie![]()
ligt aan de schaal he?!quote:
ik heb het over de gewone bosatlas.quote:
die uit Weert of de gewone?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb het over de gewone bosatlas.![]()
de gewone.quote:
Ben wakker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef Roellio het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ík ben nu vrij dronken en morgen om 9:15 heb ik mijn minor bijeenkomst van 6 uur lang waar ik werkelijk geen (AASSSSIOOOO) voor heb voorbereid.
Ik moest er om 9:15 zijn, tel uit je winst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En de minor bijeenkomst gemist? Of juist daardoor wakker geworden?
Zow dat was wel erg vroeg... en dan ook nog kiespijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik moest er om 9:15 zijn, tel uit je winst.
Daardoor at ik pas om half 1 een bapao broodje als ontbijt, beet op een hard stukje en brak een stukje van m'n kies af. Nu heb ik kiespijn en morgen ga ik een weekendje snowboarden.
Karma.
Wow, ik had niet verwacht dat ze de grote namen NU al bekend zouden makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef crossover het volgende:
HIJ IS ONLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je de oude site nog in je cache staan ofzo. Of je surft via een proxy die nog niet up-to-date is. Of weet ik veel, ik ben niet zo'n techneut. Misschien kunnen ze je in DIG helpen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Twinkeltwin het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
De Lowlands site is niks op te zien nog verder![]()
moest bijna lachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je de oude site nog in je cache staan ofzo. Of je surft via een proxy die nog niet up-to-date is. Of weet ik veel, ik ben niet zo'n techneut. Misschien kunnen ze je in DIG helpen?
Wat ben je toch ook een grappenmaker h'equote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, ik had niet verwacht dat ze de grote namen NU al bekend zouden maken
Metallica
RHCP
Depeche Mode
Daft Punk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |