hoe heb je dat ding gevonden trouwens?quote:
Er is toch nog niks officieel bevestigd? Alleen door festivalinfo.nl..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef snivoos het volgende:
Dat schiet niet echt op zo.....
Ik ben erg benieuwd naar de eerste namen (buiten die al bekend zijn).
geheime berichten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef BeRightBack het volgende:
Ik hoor nu trouwens de Arctic Monkeys.. zouden op die radio niet de bands worden gedraaid die komen?
je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik hoor nu Prince dus dat zal wel niet
iemand enig idee hoe ik dat ding uitkrijg?
ctrl + alt + del en kijk eens wat je heb draaienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik hoor nu Prince dus dat zal wel niet
iemand enig idee hoe ik dat ding uitkrijg?
hmm gewoon proces beeindigen en kijken wat er gebeurdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:49 schreef BeRightBack het volgende:
dat is het rare
er staat niks, trouwens er staat bij processen Lowlight?
Dat was ik... als ik genoeg hulp krijg wil ik het wel opnieuw doen.. wie biedt zich aanquote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef crossover het volgende:
Wie had vorig jaar ook al weer zo'n mooie site gemaakt met alle bands die mogelijk zouden komen?
Dat was wel leuk
Mail me maar ff wat je dan verwacht en wat ik precies zou moeten doen....Wie weet doe ik het dan wel, ouwe mopperaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was ik... als ik genoeg hulp krijg wil ik het wel opnieuw doen.. wie biedt zich aan
Dat php en ftp snap ik als leek niet, maar ik wil wel die bio's maken hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan het ook gewoon hier neerzetten. Als ik er aan begin dan wil ik in ieder geval iemand die een bio schrijft voor de bevestigde bandsVerder moet er natuurlijk een lijst bijgehouden worden met percentages e.d. dit jaar heb ik al een scriptje (groot woord maar goed) gemaakt waardoor je alles alleen maar in een .txt hoeft te zetten. Dat scheelt een hoop gezeik met tabellen e.d. Ik zal die .txt dan op een aparte ftp zetten waarvan iedereen die toegang nodig heeft deze krijgt want de rest draait dan met php en ik heb alleen phpondersteuning bij mijn eigen site (waarvan ik het wachtwoord niet prijs ga geven
). Misschien dat ik een subdomein aan kan maken, daar moet ik nog ff naar kijken.
Leekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat php en ftp snap ik als leek niet, maar ik wil wel die bio's maken hoor![]()
Ik hoor wel van je?
Ik bied me aan om te helpen! Ik ben gestopt met mij studie en sta bij alle uitzendbureau's ingeschreven, tot nu toe zonder resultaat. Ik heb dus heel de dag te tijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was ik... als ik genoeg hulp krijg wil ik het wel opnieuw doen.. wie biedt zich aan
433fm komt zeker (een van die dj's is een kennis van mij).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:25 schreef crossover het volgende:
Dan moet de site het natuurlijk wel doen..
[..]
Er is toch nog niks officieel bevestigd? Alleen door festivalinfo.nl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |