Jaaa en dan heb ik na Idols een baanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Gaaf! Nu nog een goede sollicitatiegesprek
![]()
Ze drinkt roséquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef Kirstenn het volgende:
Maar hé, Lianne is wel duidelijk de leukste![]()
[afbeelding]
Ik vind dat je daar wel leuk op staat hoor! Beter dan altijd maar diezelfde posequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
één keer die foto hier vond ik wel genoeg![]()
nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar wel leuk op staat hoor! Beter dan altijd maar diezelfde pose![]()
Oe, met jou kan ik pratenquote:
Je bent toch een manquote:
Of andere dingen.quote:
kan ook nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of andere dingen. [afbeelding]
Het is niet alleen voor een manquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is niet alleen voor een man
Ik heb dr ook moeite mee hehe..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef sbientje het volgende:
ik kan jullie niet meer uit elkaar houden met al die bewegende avatars
*schuldig*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef sbientje het volgende:
ik kan jullie niet meer uit elkaar houden met al die bewegende avatars
Maandag ga ik langs bij een oud klasgenoot van de middelbare school, die ik lang niet heb gezien. Ze woont in Enschede dus mag weer veel reizenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef sbientje het volgende:
morgen allemaal mijn review op de frontpage bekijken van pride & prejudicewat een onwijze boutfiml
Damn, geef een link ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef sbientje het volgende:
morgen allemaal mijn review op de frontpage bekijken van pride & prejudicewat een onwijze boutfiml
Van ???? naar Enschede. En je hebt maar 1 fles roséquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maandag ga ik langs bij een oud klasgenoot van de middelbare school, die ik lang niet heb gezien. Ze woont in Enschede dus mag weer veel reizenWant die zaterdag weer naar Hilversum
Het spijt me Frankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoi Omrie..![]()
Is het nu weer vrede?![]()
Oh, er staat "morgen"quote:
Nouja, of 2quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van Weert naar Enschede. En je hebt maar 1 fles rosé?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het spijt me Frank![]()
Nu weer vrede ja![]()
Dat je wat lager bent gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Mijn stoel zakt naar beneden, wat betekent dit?
Dat je naar de Ikea moet gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Ben je down?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan iemand uit Nieuwe Tonge zich niet vervelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kan iemand uit Nieuwe Tonge zich nou vervelen?
Nee, normaal zakt ie nooit uit zichzelf naar benedenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat je wat lager bent gaan zitten.
Vrijdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat je naar de Ikea moet gaan![]()
Nee.quote:
Hmm de begraafplaats net buiten dorp is nog gezelligerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je wel, dat weet ik dan wel weer.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
Er stond een "n" teveel in de TT, aangepast..
Daar is het al zo'n dooie boel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hmm de begraafplaats net buiten dorp is nog gezelliger![]()
Er ruikt iemand bloedquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is tommeke homo?
Hoezoquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is tommeke homo?
.quote:
Oh, dus wie is hier nog meer gay als je gaydar klopt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
Een bepaalde user suggereerde dat en ik begon gelijk aan mn gaydar te twijfelen.
Tha_erik ga ff op je msnquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gáát het hier eigenlijk over?
Als je dat wilt weten moet je maar even op msn komen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gáát het hier eigenlijk over?
Msn durf ik neit aan, met al die logs enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:22 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten moet je maar even op msn komen.![]()
Iemand zegt dat Tom homo is en ik dacht van niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ik snap er geen flikker van CDP!
iemand heeft je nick gejat op t Lucie boardquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit iedereen hier al met elkaar te msn'en, kom ik op 4 maart erbij als een onwijze outsider.
Tis hier ook verrekte stil op mn MSN hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit iedereen hier al met elkaar te msn'en, kom ik op 4 maart erbij als een onwijze outsider.
uhh, kan best, zullen vast meer schijnende sterretjes zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
iemand heeft je nick gejat op t Lucie board![]()
Tom valt idd op mannen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iemand zegt dat Tom homo is en ik dacht van niet.
Zolang 4 maart maar van mijn gezelschap afblijftquote:
Ik MSN vrij weinig hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb je toch in mijn msn staanquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis hier ook verrekte stil op mn MSN hoor.
Ik outside met je mee.
Ik zal het "4 maart" melden. Maar "4 maart" is nogal recalcitrant, ik kan je geen garanties geven dus...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang 4 maart maar van mijn gezelschap afblijft![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal het "4 maart" melden. Maar "4 maart" is nogal recalcitrant, ik kan je geen garanties geven dus...
Ja dat bedoel ik dus, ik heb echt niemand van hier in m'n MSN staanquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik MSN vrij weinig hoor. Van de IDO'ers heb ik Tommerd, Dizer, Californian_dreamer, sbientje, CDP en C_a op MSN. Maar ik zit dus niet zo vaak op MSN
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja Lynx, maar je bent niet online
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb je me wel geaccepteerd?
EDIT: nee dus
Ja das ook het vreemde: hier is helemaal geen request binnengekomen. Ik probeer jou wel ff te adden ok?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
EDIT: nee dus
MSN groepsgesprekken is zo meer iets voor PUBquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zitten jullie allemaal met elkaar in één venstertje ofzo?
Lekker gezellig ben jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
MSN groepsgesprekken is zo meer iets voor PUB
quote:
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik ging 27 oktober naar Australië. Toen was de club net officieel, er was nog geen Popstars-skin, en de laatste 15 kandidaten waren toen bekend, ik heb dus geen enkele liveshow gezien... En toen Kirsten 'm ophefde waren er al een aantal andere operators geweest, waaronderquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:51 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja je ging naar australie op het moment van de finale van popstars toch? Of iets daarvoor..
En heeft Kirst m zomaar opgeheven?![]()
Nog steeds fan van Raffish?![]()
Mên, wat een kneus was dat. Alles ging hij verwijderen van de club toen hij op werd, en hij praatte alleen maar in breezertaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
god Marvin ken k ook denk k
Muahahaha!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh Jildau houd op..ik krijg WEER nachtmerries van die gozer en zn chick
Heb ik daar echt over gezeurd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Jaaaaaaaa, toen ik een paar weken in Oz was had ik het operatorschap van Raffish aan beertje gegeven
En ik kan mij jou nog wel herinneren op die club, jij vond mijn letters op achtergrond niet mooi.
Zeuren is een groot woord, maar je had liever dat het veranderd werd, je vond het niet overzichtelijkquote:
Ik ben eigenlijk ook nog vrij wakker. M'n dag-nachtritme is al een poos om zeepquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh hey lynx, trusten...kon nog niet slapen
dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef migebiggie het volgende:
Raffish was gister bij boulevard ze gaan uit elkaar![]()
Maar ze gaan wel ieder solo![]()
Ik ben 6 keer naar raffish toe gegaan![]()
Sta ook steeds met hun op de foto enzoo ..
En laatst ging ik naar een premiere toe waar raffish ook was en toen gaf ik lianne nog een kadotje[afbeelding]
Namelijk een ketting met de L![]()
En 2 dagen later zag ik haar in de stad toen heb ik nog even gekletst met lianne![]()
Ik vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Een leuke mop om de dag mee te beginnen?
[knip]
ow ik wist het alquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:44 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nee eerst ging eva deruit ..en gister gingen ze pas uit elkaar
De meiden zijn nog wel goed bezig. Van de jongens zijn er helemaal niks meer overquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
en toen was er van wat er uit Popstars kwam niks meer over...
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moestquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Popstars dus echt niet gevolgd.
En dat zegt me dus niks,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moest![]()
Die was toen gewoon verweg de beste!!
Toen volgde ik het ook niet meer![]()
die was zeker de beste....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moest![]()
Die was toen gewoon verweg de beste!!
Toen volgde ik het ook niet meer![]()
en 2 uur daarna ging mij wekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..], daarna zelfs nog later. Ik heb het nog 5:00u zien worden op mn wekkerradio
.
Ouchquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 2 uur daarna ging mij wekker
Das toch het eerste waar ik aan denk als ik vrij ben de volgende dag: ervoor zorgen dat ik zorgeloos kan uitslapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag vrij van school, dus kon ik lekker uitslapen. Alleen heeft een bepaald persoon (toevallig lijkt die erg op mijzelf) mijn wekker aan laten staan dus om 6:30 werd ik wakker.
Heerlijk nietwaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das toch het eerste waar ik aan denk als ik vrij ben de volgende dag: ervoor zorgen dat ik zorgeloos kan uitslapen.
quote:
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren hahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Kirstenn het volgende:
Hallloooooooooo!! Ik heb Sven zn club idd opgeheven.. maar ik deed niks meer en níemand wilde m hebben![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Kirstenn het volgende:
Hallloooooooooo!! Ik heb Sven zn club idd opgeheven.. maar ik deed niks meer en níemand wilde m hebben![]()
RAFFISH (haha)quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren haha
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=282152quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren haha
Die streepjes heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:29 schreef Jildauu het volgende:
Oohh met streepjes ervoor.. ben ik daar oooit lid geweest? Die achtergrond enzo komen me ook helemaal niet bekend voor![]()
Van die club was ik eerst wel lid, PTR - Girls, maar denk dat ik me later af heb gemeld ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die streepjes heeftMarvin
gedaan. Eerst heette hij Popstars the Rivals - The Girls. En daarna gewoon Raffish
.
Oh ja, dat was ook nog een hele relquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef Kirstenn het volgende:
Ja Lauranne had mij toen operator gemaakt ofzo.. ze had Marvin gehackt of weet ik t..![]()
Popstars the Rivalsquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
Nooit geweten dat er onderling toen zo'n rivaliteit was
quote:
hahahah ja dat was best erg..quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook nog een hele rel!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit maar te wachten totdat iemand iets zegt.
boe!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit maar te wachten totdat iemand iets zegt.
ga je gang ik reageer welquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Serieus, ik verveel me echt kapot en zit me krampachtig in te houden om niet heel IDO voor te lullen.
tjah dat is niet zo best.... dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerste probleem: Ik weet niks om over te praten.
He bah witlof.... ik lust geen witlof... Karbonaatjes zijn welquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ma gaat witlof maken, met karbonaatjes en nog iets, maar dat ben ik vergeten.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem al binnen... half uurtje
hij staat helemaal onderin waar wij hem altijd vandaan halen.... of hij is nog bezig bij jou?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Downloaden jullie die afleveringen allemaal?
jah ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Eigenlijk vind ik gewoon datdie ook uitgezonden moeten worden op de Nederlandse televisie.
geen idee.... misschien alleen de liveshows uitzenden, dan de uitslag erachte rplakken... en dat allemaal op vrijdagavond uitzendenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah dan krijg je 3 avonden American Idol..kijken mensen daarna hier denk je?
nou jah maakt niet uit toch, ik denk dat ik deze week ook aardig hoog kom met mijn postsquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt aan het minderen, ik probeerde het echt, maar vandaag heb ik er al weer een hoop posts op zitten. Ach ja...
wanneer is de live dan? En wanneer id de uitslag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zat juist te denken aan donderdagavond
duurt het zolang? Hoe duurt de liveshow in Amerika? En de uitslag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan heb je dus VIJF uur Idol op een avond...
Dat moet dan wel op RTL7 ofzo
dinsdag/woensdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is de live dan? En wanneer id de uitslag?
Het is nu:quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Duren de AI uitzendingen dan zo veel langer dan de onze?
nee ik niet dan ga ik alsnog downloadenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dinsdag/woensdag
En we kunnen best een week achter lopen
Vandaar dat het nu 780 MB wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is nu:
dinsdag dames 2 uur
woensdag heren 2 uur
donderdag uitslag 1 uur
nee ik wil AI op tvquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De liveshows beginnen volgens mij de week na de finale hier..
Maar ik vind wel dat de top 24 erbij hoort en hollywood week ook!
Dus laat dan maar zitten
dan kun je lang wachten ben ik bang C_Aquote:
helaas welquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dan kun je lang wachten ben ik bang C_A
nee niet in amerika wonen.... ga liever in Spanje Tenerife wonenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Of in America gaan wonen, maar dan heb je geen Idols meer
.
Geen warez bespreken op FOK! hequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
CDP heb je de torrent nou van AI?
oeps sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen warez bespreken op FOK! he.
Ja mn dinges liep heel langzaam maar daarna ging ie opeens met 650kbpsquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow omdat je net zei: ik wil AI!
dat is beterquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja mn dinges liep heel langzaam maar daarna ging ie opeens met 650kbps![]()
doei doei! Ik ga over een uurtje kijken ..... of nee ik ga eerst eten en dan kijkenquote:
Hmm die zit ook op clubs geloof ik ..quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, er loopt op het forum zo'n nieuwerdje rond en die heet CrazyPhunk. En als ik die naam zie staan denk ik altijd dat er CrazyDutchPunk staat.
Heimwee naar julliequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Heimwee zeker, begrijpelijk.![]()
Welcome back!
Ja, dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, er loopt op het forum zo'n nieuwerdje rond en die heet CrazyPhunk. En als ik die naam zie staan denk ik altijd dat er CrazyDutchPunk staat.
nog niet gezien...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
alletwee BREEZAH!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef chansadres het volgende:
Zie het verschil maar eens in SergE_Lover en SeRgE-LovUr
De één is nog erger dan de anderquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef chansadres het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef chansadres het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef chansadres het volgende:
SergE_Lover
Ben jij dat dan ofzo?quote:
Ja, ik was gebanned op de Serge club met mijn normale account, dus had ik een nieuwe account aangemaakt met die naamquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned op de Serge club met mijn normale account, dus had ik een nieuwe account aangemaakt met die naam.
PeRiquote:
Die zag ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
[..]
[MEETGANGERS] Reserveer *hier* je Idols-ster
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die zag ik niet. Maar mag ik wel voor 2 personen doen dan? Mn vriendin moet er ook een
.
Ellen is een heel goede keusquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Okay..
Is er geen objectieve ster, ik weet niet wie ik moet kiezen.
ik ben er weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klad ik nou in mn eentje t AI topic vol?
quote:
vakantiesquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef sbientje het volgende:
wat gaan die bluerooms hard!
ik ben weer klaar met werken. Na 3 dagen werk heb ik al 1,5 uur overwerk staan![]()
Dat gaat al lekker hardquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef sbientje het volgende:
wat gaan die bluerooms hard!
ik ben weer klaar met werken. Na 3 dagen werk heb ik al 1,5 uur overwerk staan![]()
gestemdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef BVO het volgende:
Hind genomineerd.
http://www.3fm.nl/page/3fm_awards_2006_final
Zo, de concurrentie is niet mis.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef BVO het volgende:
Hind genomineerd.
http://www.3fm.nl/page/3fm_awards_2006_final
Dat was bij de voorselectie ook zo, maar ze is tóch in de top 5 geëindigd, dus das al leukquote:
Pff, als het geen goud is kijk ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Niemand schaatsen gezien?
Wustbrons
Nee, had t na gister helemaal gehadquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Niemand schaatsen gezien?
Wustbrons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |