Mên, wat een kneus was dat. Alles ging hij verwijderen van de club toen hij op werd, en hij praatte alleen maar in breezertaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
god Marvin ken k ook denk k
Muahahaha!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh Jildau houd op..ik krijg WEER nachtmerries van die gozer en zn chick
Heb ik daar echt over gezeurd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Jaaaaaaaa, toen ik een paar weken in Oz was had ik het operatorschap van Raffish aan beertje gegeven
En ik kan mij jou nog wel herinneren op die club, jij vond mijn letters op achtergrond niet mooi.
Zeuren is een groot woord, maar je had liever dat het veranderd werd, je vond het niet overzichtelijkquote:
Ik ben eigenlijk ook nog vrij wakker. M'n dag-nachtritme is al een poos om zeepquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh hey lynx, trusten...kon nog niet slapen
dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef migebiggie het volgende:
Raffish was gister bij boulevard ze gaan uit elkaar![]()
Maar ze gaan wel ieder solo![]()
Ik ben 6 keer naar raffish toe gegaan![]()
Sta ook steeds met hun op de foto enzoo ..
En laatst ging ik naar een premiere toe waar raffish ook was en toen gaf ik lianne nog een kadotje[afbeelding]
Namelijk een ketting met de L![]()
En 2 dagen later zag ik haar in de stad toen heb ik nog even gekletst met lianne![]()
Ik vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Een leuke mop om de dag mee te beginnen?
[knip]
ow ik wist het alquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:44 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nee eerst ging eva deruit ..en gister gingen ze pas uit elkaar
De meiden zijn nog wel goed bezig. Van de jongens zijn er helemaal niks meer overquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
en toen was er van wat er uit Popstars kwam niks meer over...
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moestquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Popstars dus echt niet gevolgd.
En dat zegt me dus niks,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moest![]()
Die was toen gewoon verweg de beste!!
Toen volgde ik het ook niet meer![]()
die was zeker de beste....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moest![]()
Die was toen gewoon verweg de beste!!
Toen volgde ik het ook niet meer![]()
en 2 uur daarna ging mij wekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..], daarna zelfs nog later. Ik heb het nog 5:00u zien worden op mn wekkerradio
.
Ouchquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 2 uur daarna ging mij wekker
Das toch het eerste waar ik aan denk als ik vrij ben de volgende dag: ervoor zorgen dat ik zorgeloos kan uitslapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag vrij van school, dus kon ik lekker uitslapen. Alleen heeft een bepaald persoon (toevallig lijkt die erg op mijzelf) mijn wekker aan laten staan dus om 6:30 werd ik wakker.
Heerlijk nietwaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das toch het eerste waar ik aan denk als ik vrij ben de volgende dag: ervoor zorgen dat ik zorgeloos kan uitslapen.
quote:
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren hahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Kirstenn het volgende:
Hallloooooooooo!! Ik heb Sven zn club idd opgeheven.. maar ik deed niks meer en níemand wilde m hebben![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Kirstenn het volgende:
Hallloooooooooo!! Ik heb Sven zn club idd opgeheven.. maar ik deed niks meer en níemand wilde m hebben![]()
RAFFISH (haha)quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren haha
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=282152quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren haha
Die streepjes heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:29 schreef Jildauu het volgende:
Oohh met streepjes ervoor.. ben ik daar oooit lid geweest? Die achtergrond enzo komen me ook helemaal niet bekend voor![]()
Van die club was ik eerst wel lid, PTR - Girls, maar denk dat ik me later af heb gemeld ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die streepjes heeftMarvin
gedaan. Eerst heette hij Popstars the Rivals - The Girls. En daarna gewoon Raffish
.
Oh ja, dat was ook nog een hele relquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef Kirstenn het volgende:
Ja Lauranne had mij toen operator gemaakt ofzo.. ze had Marvin gehackt of weet ik t..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |