Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moestquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Popstars dus echt niet gevolgd.
En dat zegt me dus niks,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moest![]()
Die was toen gewoon verweg de beste!!
Toen volgde ik het ook niet meer![]()
die was zeker de beste....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond altijd alleen dat Mariette er bij moest![]()
Die was toen gewoon verweg de beste!!
Toen volgde ik het ook niet meer![]()
en 2 uur daarna ging mij wekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..], daarna zelfs nog later. Ik heb het nog 5:00u zien worden op mn wekkerradio
.
Ouchquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 2 uur daarna ging mij wekker
Das toch het eerste waar ik aan denk als ik vrij ben de volgende dag: ervoor zorgen dat ik zorgeloos kan uitslapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag vrij van school, dus kon ik lekker uitslapen. Alleen heeft een bepaald persoon (toevallig lijkt die erg op mijzelf) mijn wekker aan laten staan dus om 6:30 werd ik wakker.
Heerlijk nietwaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Das toch het eerste waar ik aan denk als ik vrij ben de volgende dag: ervoor zorgen dat ik zorgeloos kan uitslapen.
quote:
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren hahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Kirstenn het volgende:
Hallloooooooooo!! Ik heb Sven zn club idd opgeheven.. maar ik deed niks meer en níemand wilde m hebben![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:01 schreef Kirstenn het volgende:
Hallloooooooooo!! Ik heb Sven zn club idd opgeheven.. maar ik deed niks meer en níemand wilde m hebben![]()
RAFFISH (haha)quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren haha
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=282152quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:07 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Hoe heette die club dan? ik kan me t niet echt meer herinneren haha
Die streepjes heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:29 schreef Jildauu het volgende:
Oohh met streepjes ervoor.. ben ik daar oooit lid geweest? Die achtergrond enzo komen me ook helemaal niet bekend voor![]()
Van die club was ik eerst wel lid, PTR - Girls, maar denk dat ik me later af heb gemeld ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die streepjes heeftMarvin
gedaan. Eerst heette hij Popstars the Rivals - The Girls. En daarna gewoon Raffish
.
Oh ja, dat was ook nog een hele relquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef Kirstenn het volgende:
Ja Lauranne had mij toen operator gemaakt ofzo.. ze had Marvin gehackt of weet ik t..![]()
Popstars the Rivalsquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
Nooit geweten dat er onderling toen zo'n rivaliteit was
quote:
hahahah ja dat was best erg..quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook nog een hele rel!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit maar te wachten totdat iemand iets zegt.
boe!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit maar te wachten totdat iemand iets zegt.
ga je gang ik reageer welquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Serieus, ik verveel me echt kapot en zit me krampachtig in te houden om niet heel IDO voor te lullen.
tjah dat is niet zo best.... dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerste probleem: Ik weet niks om over te praten.
He bah witlof.... ik lust geen witlof... Karbonaatjes zijn welquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ma gaat witlof maken, met karbonaatjes en nog iets, maar dat ben ik vergeten.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem al binnen... half uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |