quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal het "4 maart" melden. Maar "4 maart" is nogal recalcitrant, ik kan je geen garanties geven dus...
Ja dat bedoel ik dus, ik heb echt niemand van hier in m'n MSN staanquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik MSN vrij weinig hoor. Van de IDO'ers heb ik Tommerd, Dizer, Californian_dreamer, sbientje, CDP en C_a op MSN. Maar ik zit dus niet zo vaak op MSN
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja Lynx, maar je bent niet online
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb je me wel geaccepteerd?
EDIT: nee dus
Ja das ook het vreemde: hier is helemaal geen request binnengekomen. Ik probeer jou wel ff te adden ok?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
EDIT: nee dus
MSN groepsgesprekken is zo meer iets voor PUBquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zitten jullie allemaal met elkaar in één venstertje ofzo?
Lekker gezellig ben jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
MSN groepsgesprekken is zo meer iets voor PUB
quote:
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik ging 27 oktober naar Australië. Toen was de club net officieel, er was nog geen Popstars-skin, en de laatste 15 kandidaten waren toen bekend, ik heb dus geen enkele liveshow gezien... En toen Kirsten 'm ophefde waren er al een aantal andere operators geweest, waaronderquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:51 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja je ging naar australie op het moment van de finale van popstars toch? Of iets daarvoor..
En heeft Kirst m zomaar opgeheven?![]()
Nog steeds fan van Raffish?![]()
Mên, wat een kneus was dat. Alles ging hij verwijderen van de club toen hij op werd, en hij praatte alleen maar in breezertaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
god Marvin ken k ook denk k
Muahahaha!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh Jildau houd op..ik krijg WEER nachtmerries van die gozer en zn chick
Heb ik daar echt over gezeurd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Jaaaaaaaa, toen ik een paar weken in Oz was had ik het operatorschap van Raffish aan beertje gegeven
En ik kan mij jou nog wel herinneren op die club, jij vond mijn letters op achtergrond niet mooi.
Zeuren is een groot woord, maar je had liever dat het veranderd werd, je vond het niet overzichtelijkquote:
Ik ben eigenlijk ook nog vrij wakker. M'n dag-nachtritme is al een poos om zeepquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh hey lynx, trusten...kon nog niet slapen
dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef migebiggie het volgende:
Raffish was gister bij boulevard ze gaan uit elkaar![]()
Maar ze gaan wel ieder solo![]()
Ik ben 6 keer naar raffish toe gegaan![]()
Sta ook steeds met hun op de foto enzoo ..
En laatst ging ik naar een premiere toe waar raffish ook was en toen gaf ik lianne nog een kadotje[afbeelding]
Namelijk een ketting met de L![]()
En 2 dagen later zag ik haar in de stad toen heb ik nog even gekletst met lianne![]()
Ik vond er niet veel aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Een leuke mop om de dag mee te beginnen?
[knip]
ow ik wist het alquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:44 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nee eerst ging eva deruit ..en gister gingen ze pas uit elkaar
De meiden zijn nog wel goed bezig. Van de jongens zijn er helemaal niks meer overquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
en toen was er van wat er uit Popstars kwam niks meer over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |