hij staat helemaal onderin waar wij hem altijd vandaan halen.... of hij is nog bezig bij jou?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Downloaden jullie die afleveringen allemaal?
jah ben ik het helemaal mee eens!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Eigenlijk vind ik gewoon datdie ook uitgezonden moeten worden op de Nederlandse televisie.
geen idee.... misschien alleen de liveshows uitzenden, dan de uitslag erachte rplakken... en dat allemaal op vrijdagavond uitzendenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah dan krijg je 3 avonden American Idol..kijken mensen daarna hier denk je?
nou jah maakt niet uit toch, ik denk dat ik deze week ook aardig hoog kom met mijn postsquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt aan het minderen, ik probeerde het echt, maar vandaag heb ik er al weer een hoop posts op zitten. Ach ja...
wanneer is de live dan? En wanneer id de uitslag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zat juist te denken aan donderdagavond
duurt het zolang? Hoe duurt de liveshow in Amerika? En de uitslag?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan heb je dus VIJF uur Idol op een avond...
Dat moet dan wel op RTL7 ofzo
dinsdag/woensdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is de live dan? En wanneer id de uitslag?
Het is nu:quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Duren de AI uitzendingen dan zo veel langer dan de onze?
nee ik niet dan ga ik alsnog downloadenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dinsdag/woensdag
En we kunnen best een week achter lopen
Vandaar dat het nu 780 MB wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is nu:
dinsdag dames 2 uur
woensdag heren 2 uur
donderdag uitslag 1 uur
nee ik wil AI op tvquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De liveshows beginnen volgens mij de week na de finale hier..
Maar ik vind wel dat de top 24 erbij hoort en hollywood week ook!
Dus laat dan maar zitten
dan kun je lang wachten ben ik bang C_Aquote:
helaas welquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dan kun je lang wachten ben ik bang C_A
nee niet in amerika wonen.... ga liever in Spanje Tenerife wonenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Of in America gaan wonen, maar dan heb je geen Idols meer
.
Geen warez bespreken op FOK! hequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
CDP heb je de torrent nou van AI?
oeps sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen warez bespreken op FOK! he.
Ja mn dinges liep heel langzaam maar daarna ging ie opeens met 650kbpsquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow omdat je net zei: ik wil AI!
dat is beterquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja mn dinges liep heel langzaam maar daarna ging ie opeens met 650kbps![]()
doei doei! Ik ga over een uurtje kijken ..... of nee ik ga eerst eten en dan kijkenquote:
Hmm die zit ook op clubs geloof ik ..quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, er loopt op het forum zo'n nieuwerdje rond en die heet CrazyPhunk. En als ik die naam zie staan denk ik altijd dat er CrazyDutchPunk staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |