Johquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, je link in het oude topic gaat naar het begin van het oude topic.
Ik moet toch íets als tvp.quote:
Wordt nog spannendquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooo!
Iedereen gestemd?
FINALE Idols Tournament!
Denk het ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat marescha heeft gewonnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat marescha heeft gewonnen
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Denk het ook
Maar ach, Floortje wint "dat andere wedstrijdje" wel.
Alles is mogelijk ja. Het grote verschil is wel dat Floortje wél talent heeft. En toch wel een favoriet is in een wat bredere leeftijdsgroep denk ik. Maar we zullen het wel zien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)
Nee, de voorsprong van Floortje op de andere kandidaten is in alle polls gigantisch, dus dat zal echt wel niet gebeuren. Serge was helemaal niet zo populair, dat leek alleen maar zo door die 200 gillende meisjes in de zaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)
ik snap je even nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Merle zou dan ook nog kunnen winnen als Raff in de finale zit en toch niet mee kan doen er uit gaat. Dan moet iedereen Merle stemmen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Merle zou dan ook nog kunnen winnen als Raff in de finale zit en toch niet mee kan doen er uit gaat. Dan moet iedereen Merle stemmen![]()
Dat is volgens een regel die bij DSDS wordt gehanteerd als er iemand uit eigen beweging opstapt. Maar het is helemaal niet gezegd dat dat ook bij 'onze' Idols geldt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik snap je even niet
Inderdaad. Ik denk zelf dat dan de vorige liveshow kandidaat terug mag maar een paar topics geleden waren toch een paar zwaar overtuigd dat dan Merle terug mag...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is volgens een regel die bij DSDS wordt gehanteerd als er iemand uit eigen beweging opstapt. Maar het is helemaal niet gezegd dat dat ook bij 'onze' Idols geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |