Jaaa en dan heb ik na Idols een baanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Gaaf! Nu nog een goede sollicitatiegesprek
![]()
Ze drinkt roséquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef Kirstenn het volgende:
Maar hé, Lianne is wel duidelijk de leukste![]()
[afbeelding]
Ik vind dat je daar wel leuk op staat hoor! Beter dan altijd maar diezelfde posequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
één keer die foto hier vond ik wel genoeg![]()
nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar wel leuk op staat hoor! Beter dan altijd maar diezelfde pose![]()
Oe, met jou kan ik pratenquote:
Je bent toch een manquote:
Of andere dingen.quote:
kan ook nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of andere dingen. [afbeelding]
Het is niet alleen voor een manquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is niet alleen voor een man
Ik heb dr ook moeite mee hehe..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef sbientje het volgende:
ik kan jullie niet meer uit elkaar houden met al die bewegende avatars
*schuldig*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef sbientje het volgende:
ik kan jullie niet meer uit elkaar houden met al die bewegende avatars
Maandag ga ik langs bij een oud klasgenoot van de middelbare school, die ik lang niet heb gezien. Ze woont in Enschede dus mag weer veel reizenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef sbientje het volgende:
morgen allemaal mijn review op de frontpage bekijken van pride & prejudicewat een onwijze boutfiml
Damn, geef een link ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef sbientje het volgende:
morgen allemaal mijn review op de frontpage bekijken van pride & prejudicewat een onwijze boutfiml
Van ???? naar Enschede. En je hebt maar 1 fles roséquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maandag ga ik langs bij een oud klasgenoot van de middelbare school, die ik lang niet heb gezien. Ze woont in Enschede dus mag weer veel reizenWant die zaterdag weer naar Hilversum
Het spijt me Frankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoi Omrie..![]()
Is het nu weer vrede?![]()
Oh, er staat "morgen"quote:
Nouja, of 2quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van Weert naar Enschede. En je hebt maar 1 fles rosé?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het spijt me Frank![]()
Nu weer vrede ja![]()
Dat je wat lager bent gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Mijn stoel zakt naar beneden, wat betekent dit?
Dat je naar de Ikea moet gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Ben je down?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |