OK, hier is mijn verslag dan maar:
Ben vandaag vanuit Assen richting Amsterdam gegaan, waar Lucie om 12.30 een signeersessie zou hebben bij de Free Record Shop. Lucie kwam een beetje te laat, maar ze was er iig
Als eerst kreeg Lucie een platina plaat van de Telegraaf (70.000)
![]()
Daar was ze natuurlijk heel blij mee, en alle aanwezigen mochten samen met haar op de foto (morgen komt die foto in de Telegraaf
![]()
)
Opeens kwamen 2 meisjes naar ons toe die nog 2 kaartjes over hadden voor That's Live, een radioprogramma op 3fm waar Lucie zou gaan spelen. Ofcourse we wanted to go
Nog bij de Free Record Shop, Lucie ging handtekeningen geven, en ik heb er ook 1,
'To Omrie Lots of Love and Kiss, Lucie'
Heb haar nog wat vraagjes gesteld, was heel leuk. (Ze is heel lief en mooi in het echt
![]()
).
Na dat te hebben beleefd zijn we richting Trein gegaan met de twee meisjes die ons naar binnen konden krijgen. Op een gegeven moment hadden zij het over Diehardfans die alle celebs achtervolgen. Toen begonnen ze over een Diehard fan genaamd GJ
![]()
(CrazuDutchPunk).
Zij noemden hem
Gayt
Je
![]()
Hij zou zogenaamd een tijdschrift hebben genaamd CrazyPunk, daardoor komt hij overal binnen, om de celebs te ontmoeten
LOLLOLOLOL
Nouja aangekomen in Hilversum, richting 3fm studio. Daar was Lucie weer
![]()
Ze ging 4 nummers spelen: Breath in, The longer were apart, Forget me not en natuurlijk what your made of
Ze heeft echt een superstem en ze is zo leuk klein
![]()
.
Nou ja ben nog op de radio gekomen, mocht een vraag stellen aan Lucie
Kortom, een super dag
[ Bericht 67% gewijzigd door superhero87 op 11-02-2006 00:48:11 ]