Jah ik kom uit Spijkenisse.... wat kwam jij in Spijkenisse doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef sbientje het volgende:
C_A, jij komt toch uit spijkenisse? daar was ik vandaag![]()
ja voor mijn werk. Ik moest een auto ophalen in hellevoetsluis, moest de bus hebben in spijkenisse (bus 106, om 12.00 uur, in case you're interestedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik kom uit Spijkenisse.... wat kwam jij in Spijkenisse doen?![]()
whahaha ok.... Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja voor mijn werk. Ik moest een auto ophalen in hellevoetsluis, moest de bus hebben in spijkenisse (bus 106, om 12.00 uur, in case you're interested)
Vertel!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
Hoooi, ben net terug van mijn Lucie Silvas dag![]()
![]()
Foto's?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
![]()
Hoe was 't dan? (misschien een voor de hand liggende vraagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
![]()
heb weinig van spijkenisse gezien, maar wat ik zag vond ik niet bijzonder spannend... en hellevoetsluis ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha ok.... Hellevoetsluissaaie dorp!
En hoe vond je Spijkenissegeweldig he
Klotestad.... wil hier weg! Ik wil naar Braband ofzo
![]()
Daar zijn we het over eens!quote:
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
-Vaduz- ---> Zusje en FOK!ker -Globe-
Klopt dit lijstje zo?
En wie waren dat danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Beetje cheesy, ik vroeg haar wie haar idolen waren![]()
Ik weet het, ik heb nog veel meer foto's gemaakt, maar de meesten zijn misluktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Lynx666 het volgende:
Leuke foto's!
(jammer van de onscherpte)
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Foto's![]()
Lucie ontvangt een platina plaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Me and Lucie![]()
[afbeelding]
That's Life cafe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, tof zeg!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:51 schreef superhero87 het volgende:
OK, hier is mijn verslag dan maar:
*knip*
quote:Toen begonnen ze over een Diehard fan genaamd GJ(CrazuDutchPunk).
Zij noemden hem GaytjeHij zou zogenaamd een tijdschrift hebben genaamd CrazyPunk, daardoor komt hij overal binnen, om de celebs te ontmoeten
![]()
LOLLOLOLOL
Whehe.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Is ze ook inderdaad![]()
Ik moest helemaal stotteren toen ik eindelijk met haar mocht spreken![]()
![]()
Leuke foto'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef superhero87 het volgende:
Foto's![]()
Lucie ontvangt een platina plaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Me and Lucie![]()
[afbeelding]
That's Life cafe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:44 schreef sbientje het volgende:
mijn nichtje vraagt een cd van chipz voor haar verjaardag. dus die heb ik even *kuch* gedownload *kuch* even luisteren of ie wel helemaal goed is![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.![]()
give me four five six, every boy every giiirrlll (8)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of de teksten niet te grof zijn zeker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |