Dat nooit!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan is Harm zeker opeens je favoriet omdat ie zo'n anti-Idol is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:08 schreef WithMe het volgende:
Boos?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrrr
Kijk, daar begint het allemaal mee, van onderaf sluipen ze binnen. Echte rebellen dan he.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat nooit!En dat weet jij ook
Een tweede plek misschien
Dat maakt mij helemaal niks uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben anderen dat ook dat ze geen topics van Harm of Serge op hun naam willen hebben?
Ok, dan ben ik daar vast ookal de enige in.quote:
Boeit mij ook weinig eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben anderen dat ook dat ze geen topics van Harm of Serge op hun naam willen hebben?
Verzin maar een leuke, ik ben nooit zo goed met TTsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik wil een vrolijkere titel.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:22 schreef Lynx666 het volgende:
Harm #3: De wereld is gek, en hij doet mee hij staat er hoor
Iets te vierenquote:
De remixen zijn beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:50 schreef PeRi het volgende:
Het enige liedje van Jessica Simpson die ik nog best leuk vind, is 'These boots are made for walkin'. Het origineel is nog veel beter, niemand kan daar aan tippen. Maar haar versie is best grappig. In de film speelt ze ook echt zichzelf, een lekkere dom wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |