Kut is dat hequote:
4 bij 3quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:53 schreef WithMe het volgende:
Wat voor bed moet het worden? Eenpersoons, tweepersoons, twijfelaar, hoogslaper, slaapbank? Heb je veel ruimte in de kamer?
Trusten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga m'n eigen bedje eens opzoeken nu. Zit er een beetje doorheen voor vandaag
Dat is best redelijk. Mijn woonkamer van 17 m2 is ook mijn slaapkamer en ik moet badkamer en keuken delen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
4 bij 3. Maar goed, dat is alleen de slaapkamer he
. Verder is er een douche + WC, keuken, berging en woonkamer (van 4 bij 4).
trustenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga m'n eigen bedje eens opzoeken nu. Zit er een beetje doorheen voor vandaag
Oh, maar ik ga er ook met een klasgenoot wonen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is best redelijk. Mijn woonkamer van 17 m2 is ook mijn slaapkamer en ik moet badkamer en keuken delen.
+ waterkokerquote:
Grijp je kans dan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
+ waterkoker! Ik moet er toch 1 hebben
. Want zonder
koffie
kan een mens niet leven
.
Hoe hoog is je budget wel niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
Ik moet alles nog kopen. Bank, kast, bed, tafel, lampen, de hele reutemeteut, alles nieuw wil ik. En 'n computer met verrijdbaar bureautje zodat ik in de buurt van de tv kan Fok!ken. Een tv heb ik gelukkig al.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of een verrijdbare tv zoals ik en een senseo op je kamer
Jullie maken me gekquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Senseo en koffiepads naast je bed, voordat je naar bed gaat vullen met water, als de wekker gaat, op het knopje van de senseo drukken en je dag kan beginnen!![]()
Ze zijn niet eens zo duur meer tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
Ik besteed mijn geld liever nuttig dus een Svenseo komt er niet in!
Een TV heb ik alquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
Ik moet alles nog kopen. Bank, kast, bed, tafel, lampen, de hele reutemeteut, alles nieuw wil ik. En 'n computer met verrijdbaar bureautje zodat ik in de buurt van de tv kan Fok!ken. Een tv heb ik gelukkig al.
Het apparaat mag dan niet duur wezen, die koffiepads gaan gewoon flink wat geld kosten, dat kan met een gewoon apparaat stukken goedkoperquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens zo duur meer tegenwoordig hoor.![]()
Als je op de aanbiedingen let scheelt het al een hoop, maar duurder blijft het wel. En ook o zo verslavend, dus misschien kun je er inderdaad beter niet aan beginnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het apparaat mag dan niet duur wezen, die koffiepads gaan gewoon flink wat geld kosten, dat kan met een gewoon apparaat stukken goedkoper!
daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
+ waterkoker! Ik moet er toch 1 hebben
. Want zonder
koffie
kan een mens niet leven
.
Pffft hadden wij dat maar... Ik zit op het geweldige Windesheim en daar is onlangs de kantine verbouwd. Lekker decadent met een exclusieve koffiehoek erbij en een opening door Joop Braakhekke himself. De kantine is een steriele witte hal geworden waar eigenlijk geen greintje gezelligheid te vinden is, en de koffie bij die koffiehoek heeft een inflatie van 150% ondergaan, van 40ct naar 1 hele fucking euro voor een bekertje dat kleiner is dan het was... Het belachelijke is, dat als je even 50m verder loopt, je de koffie bij de reguliere kantine wél voor 40ct kan krijgen én in een bekertje dat de 'normale' afmetingen heeft. Volgens mij moet er met de opbrengst van de koffiehoek zowel de architect, bouwbureau als Jopie Braakhekke afbetaald worden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef chansadres het volgende:
Op school hadden we gratis koffie![]()
Ook de chocomelk is (nog) gratis. We zitten als opleiding in een nieuw gebouw. En daarom is de koffie gratis. (Wazige reden maar ik neem me het ervanquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Pffft hadden wij dat maar... Ik zit op het geweldige Windesheim en daar is onlangs de kantine verbouwd. Lekker decadent met een exclusieve koffiehoek erbij en een opening door Joop Braakhekke himself. De kantine is een steriele witte hal geworden waar eigenlijk geen greintje gezelligheid te vinden is, en de koffie bij die koffiehoek heeft een inflatie van 150% ondergaan, van 40ct naar 1 hele fucking euro voor een bekertje dat kleiner is dan het was... Het belachelijke is, dat als je even 50m verder loopt, je de koffie bij de reguliere kantine wél voor 40ct kan krijgen én in een bekertje dat de 'normale' afmetingen heeft. Volgens mij moet er met de opbrengst van de koffiehoek zowel de architect, bouwbureau als Jopie Braakhekke afbetaald worden...
Ja, tuurlijk ken ik diequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hee, vraagje :p ken jij SABRINA? (a)
Hahah oké dan was jij het toch.. wist het niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ken ik die
Ik wist al dat zij jou kende
Succesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:59 schreef sbientje het volgende:
ik moet morgen op ... gesprek, maar niet echt sollicitatie.. meer kennismakingen mijn moeder is jarig, ze wordt 49, hoeraa!
Ja.quote:
Ga eens ontopic, wil jequote:
Ja, meneer Svenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:11 schreef Svensational het volgende:
Whehehe, nu kan ik dat eindelijk eens tegen jou zeggen![]()
![]()
!
Over een maand heb ik het allebei niet meerquote:
ik ben erg lui vandaag... en dan moet ik nog tot half 6 werken ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:47 schreef Natalie het volgende:
Al ben ik momenteel vooral lui en gammel
Arme jij!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben erg lui vandaag... en dan moet ik nog tot half 6 werken ook![]()
Prrr, ik ookquote:
Lekker warm onder de wol met een leuke film ofzo.quote:
Gezondheid?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mruw.
Mruw?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mruw.
Bij jou onder de wol met een leuke film, zie ik ook wel zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Lekker warm onder de wol met een leuke film ofzo.
Dat zie ik wel zitten
Ik zit nu ook op school, maar heb pas over een uur les.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef chansadres het volgende:
Ik heb om 4 uur mijn 1e leskwartier
Heb je hem weer, hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij jou onder de wol met een leuke film, zie ik ook wel zitten![]()
Komquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, nu ik zie dat PeRi er ook is, ben ik weer zo fris als een hoentje.
Ik ben een laptop.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef PeRi het volgende:
Ik ben moe, ik heb het koud en ik nies constant. Ik kruip in bed met de laptop en een film denk ik.
Dit weekend heb ik het een beetje druk, dus het komt me nu niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef PeRi het volgende:
Tom, wanneer gaan we trouwen?
In de zomer heb ik nog wel een gaatje vrij denk ik?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik het een beetje druk, dus het komt me nu niet zo goed uit.
Ik wordt beruchtquote:
Dank u, dank uquote:
trent??? Nailpin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK MAG TRENT INTERVIEWEN
IK GA NAAR NAILPIN
WOOO
Trent van www.pinkisthenewblog.comquote:
Goeie vraag, ik heb een deel van de laatste aflevering wel gezien, maar ze gingen beiden optreden in die club in New York dus of het gelijkspel was of zo?quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga naar Camping Kijkduin het hele weekend! Ik zie jullie maandag vast weer![]()
Ka-ching!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
ik ben naar mijn nieuwe baantje geweest. Het is officieel voor 3 dagen, ik krijg ook een contract voor 3 dagen maar het komt erop neer dat ik vrijwel zeker 4 en misschien zelfs 5 dagen per week kan werken. Voor 26 weken![]()
Goed bezig sbientjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
ik ben naar mijn nieuwe baantje geweest. Het is officieel voor 3 dagen, ik krijg ook een contract voor 3 dagen maar het komt erop neer dat ik vrijwel zeker 4 en misschien zelfs 5 dagen per week kan werken. Voor 26 weken![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
Well donequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
En neem een kijkje in het meet-topic!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje aan jullie?
Wanneer is er Carnnaval?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef chansadres het volgende:
bij ons is het donderdag al geloof ik t/m dinsdag. In ieder geval dat weekend
Volgens mij wel toch? Dat is toch altijd een paar weken? Ik weet iig, volgens mn vriend, dat het het weekend van 25 feb begint.. Misschien is het fout hoor!quote:
jah ik kom uit het westen, dus ik vier geen carnaval.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Dat is toch altijd een paar weken? Ik weet iig, volgens mn vriend, dat het het weekend van 25 feb begint.. Misschien is het fout hoor!
Midden in de winterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga naar Camping Kijkduin het hele weekend! Ik zie jullie maandag vast weer![]()
Carnaval is het feest dat traditioneel gevierd wordt in de 6 dagen voorafgaand aan Aswoensdagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik kom uit het westen, dus ik vier geen carnaval.....
ik moet het zekker weten
ik moet een datum weten, iik kan alleen op fokquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Carnaval is het feest dat traditioneel gevierd wordt in de 6 dagen voorafgaand aan Aswoensdag
Wikipedia
Ik weet het ook niet, tis dat mn vriend Brabander is en ik dit jaar niet eronderuit kom om het te vieren..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik kom uit het westen, dus ik vier geen carnaval.....
ik moet het zekker weten
ik kan niet op wikipedia op me werkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
1 maart is aswoensdag.
Wederom van wikipedia
hmzzzzz waarom nou niet 1 maartquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef sbientje het volgende:
carnaval begint volgende week, 25 feb, t/m de 28e officieel![]()
Teruglezen is tofquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Even uitleg:
Ik moet weer de jaarlijkse presentatie gaan verzinnen en uitvooeren (jippyjee)
En ik dacht misschien leuk om het in carnavalsfeer te doen.... maar dan moet het wel carnaval zijn op 1 maart
quote:Carnaval in t noorden, dat is n feest mit pit
Van Veendam noar Olle Pekel, elkenain dut mit
Van Hoogezand tot Sappemeer
Van Grunn tot an stad
Elkenain gaait plat
Het gaait nait aal te best mit de Grunneger fc
moar dat ligt an t seizoen en dat wordt wel weer oké
want zo rondom carnaval din kriegen ze smoak te pakken
en dai aandere voetbalclubs dai kinnen goan zakjes plakken!
Carnaval in t noorden, dat is n feest mit pit
Van Grunn tot an stad
Elkenain gaait plat
de oom van Rooie Rinus is buschauffeur in stad
as hai over de Grode maarkt scheurt goan alle fietsers plat
lest had e ain te pakken in de buurt van v&d
en alle mensen in de bus dai zongen toun tevree
Van Grunn tot an stad
Elkenain gaait plat
oom Rieks en tante Greta oet Oosterhogebrug
dai mozzen ains noar stad tou en doarnoa ook weer terug
ze stonden op Zuderdaip in hun dikke slee
oom rieks zee:' hou in hemelsnoam kommen wie bie v&d?'
de zesde keer op t Zuderdaip zee greta tot heur man:
'man dat is gain doun hier mit dat circuloasieplan
van al dai domme pielen roak ik doaneg in de war
ik koop veurtoan mien pinda's weer gewoon bie onze Spar!
Van Grunn tot an stad
Elkenain gaait plat
Als je in, pakweg, Ter Apel bent geweest kan ik me dat voorstellen, maar Groningen is voor mij de gezelligste stad van het land.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog maar vrij weinig in het Noorden geweest. Geen idee hoe de sfeer daar is, maar het lijkt me altijd zo kil en ongezellig
.
Dr is een meeting in Groningen binnenkort. 2 weken na de Idols-meet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Groningen ben ik nog nooit van mijn (korte) leven geweest. Maar ik sluit niks uit voor de toekomst.
Dan heb ik school, en Groningen is lang reizenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dr is een meeting in Groningen binnenkort. 2 weken na de Idols-meet..
School? Op zaterdag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb ik school, en Groningen is lang reizen.
Groningen-stad is echt een studentenstad vol met leuke barretjes e.d. Gezellig sfeer. Alles behalve kil en ongezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog maar vrij weinig in het Noorden geweest. Geen idee hoe de sfeer daar is, maar het lijkt me altijd zo kil en ongezellig
.
Ja, hou es op, straks wil ik er nog heen ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Groningen-stad is echt een studentenstad vol met leuke barretjes e.d. Gezellig sfeer. Alles behalve kil en ongezellig
Drie uur is idd wel een pokke-eind. Maar als je al eens naar Groningen gaat, zorg dan iig dat je ergens kunt logeren. Want 6 uur reizen op een dag is heel vermoeiend. Alleen gekken doen dat. (zoals ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bijna 9uur aan het reizen was op 1 dag. En ik reed meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Drie uur is idd wel een pokke-eind. Maar als je al eens naar Groningen gaat, zorg dan iig dat je ergens kunt logeren. Want 6 uur reizen op een dag is heel vermoeiend. Alleen gekken doen dat. (zoals ik)
Drenthe is oké. Maar dan moet je ook niet naar Tynaarlo gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
brabant über alles![]()
ik vind groningen wel okee, maar frieslanden drenthe
![]()
![]()
![]()
Tynaarlo
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat is er met Tynaarlo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
brabant über alles![]()
ik vind groningen wel okee, maar frieslanden drenthe
![]()
![]()
![]()
Tynaarlo
![]()
![]()
![]()
Jullie twee spoorden sowieso al nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bijna 9uur aan het reizen was op 1 dag. En ik reed mee.
met tynaarlo op zich niets...quote:
Hier een linkje, voor als je je nog bedenktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The History.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
met tynaarlo op zich niets...
alleen je komt er niet meer weg, en er is niets te doen
Van lang treinen word je altijd zo sloom en moe. Daar had jij vast ook wel last van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:40 schreef WithMe het volgende:
Ik ben een keer van Groningen naar Maastricht en weer terug gereisd, inclusief vertraging. Heb een halve dag in de trein gezeten.![]()
Ik kan gelukkig heerlijk slapen in de trein.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Van lang treinen word je altijd zo sloom en moe. Daar had jij vast ook wel last van.
Deed ik ook eens, en toen werd ik wakker gemaakt door de conducteurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig heerlijk slapen in de trein.![]()
Ook tof, maar ik ken de meeste namen niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hier een linkje, voor als je je nog bedenkt
[meeting] Groningen meet! #2
(ook voor WM btw)
Dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef sbientje het volgende:
ik ben eens op 1 dag van breda naar vlissingen naar groningen naar assen naar breda gegaan
dat was ook niet leuk :S
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef sbientje het volgende:
ik ben eens op 1 dag van breda naar vlissingen naar groningen naar assen naar breda gegaan
Denk er maar even overquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ook tof, maar ik ken de meeste namen niet.
Ik word altijd wonderbaarlijk genoeg op het goede moment wakker, dus vlak voordat er een conducteur komt, of vlak voordat ik bij m'n station ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Deed ik ook eens, en toen werd ik wakker gemaakt door de conducteur
Wil je dat redden in 1 dag, dan moet je je voet niet van het gaspedaal halen denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef sbientje het volgende:
Je hebt gewoon een conducteur-sensorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik word altijd wonderbaarlijk genoeg op het goede moment wakker, dus vlak voordat er een conducteur komt, of vlak voordat ik bij m'n station ben.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk er maar even overMocht je in de buurt zijn, kun je altijd even gluren.
Maar of dát je nou over de streep trekt, dat weet ik zo net nog niet, hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Na 4 maart ken ik er in elk geval al eentje in het echt, misschien wel drie.![]()
We'll see...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar of dát je nou over de streep trekt, dat weet ik zo net nog niet, hoor!
Ja, ik tel de dagen afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een OV-kaart hebt.![]()
Ik ben ook al een tijdje OV-kaartloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:50 schreef sbientje het volgende:
ik moet de mijne inleveren voor 7 maart
't Is dat je niet op 3 maart gaat, anders had je via mij met korting kunnen reizen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vooral op zo'n dag als 4 maart. Retourtje 36,50.![]()
Dat je iemand met korting mee kunt nemen geldt niet in het weekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is dat je niet op 3 maart gaat, anders had je via mij met korting kunnen reizen.
niet as hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef sbientje het volgende:
overigens, C_A, 1 maart is aswoensdag dus, en da t hoort ook wel beetje bij carnaval.
Ik heb er geen een. Volgend jaar pas. Maar de vriend die ik 4 maart meeneem heeft wel OV.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me heerlijk, zo'n OV-kaart. Gewoon gratis reizen enzo.
Een cover van de Arctic Monkeys? Sorry hoor maar dat moet ik luisterenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - I Bet You Look Good on the Dancefloor
Ik kan 'm niet vinden. (In de winkel bedoel ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - I Bet You Look Good on the Dancefloor
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet vinden. (In de winkel bedoel ik natuurlijk.)
eujquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Druk eens op ESCquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
ESC denk ik aan Elburger sportvereniging, zegt me dus helemaal niks.
En wat zijn die twee streepjes die naast de deur verschijnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef Lynx666 het volgende:
De grote vraag is; wat zit er nou eigenlijk achter die deur?
ok thx... dan kan ik me presentatie gaan uitwerking.... ik heb daar zoooooo hekel aan!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef sbientje het volgende:
overigens, C_A, 1 maart is aswoensdag dus, en da t hoort ook wel beetje bij carnaval.
ik denk dat dat tekst isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat zijn die twee streepjes die naast de deur verschijnen.
ik heb zin in morgenavondquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat is FOK! saai vanavond, morgenavond gaat het hopelijk weer los hier.
Chinees of Japans of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik denk dat dat tekst is
moet wel, ken geen andere takst die ook onder elkaar geschreven word. denk zelf Japans, aangezien het nogal simpele tekens zijn (voor zever ik het kan zien) lijkt Japans me het meest voor de hand liggend. dat is namelijk eenvoudiger dan chinees... (ja, kan het beide een beetje lezen/verstaan...weet ook niet hoequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Chinees of Japans of iets dergelijks.
Heb je nu nog geen bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik ga morgen naar Leen Bakker met m'n ouders. En ik ga geen tweedehands matras kopen.
ben erg gezellig op msn aan het kletsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
succes met het uitzoeken van een bed alvast
het is idd erg...stil hier vanavond, waar is iedereen?
Ach..en mn mood stond erna en versterkte mn gevoel alleen maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
sound like my kind of movie
Exit voor Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede morgen allemaal, vandaag is het weer de grote dag.
quote:
Bij ons is het allemaal afgelastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag na een lange tijd weer eens voetballen. Vanavond met moeie poten Idols kijken, heerlijk.
6 uur en 59 minutenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:01 schreef Lynx666 het volgende:
Om in de woorden van Tha_Erik te spreken: Nog 7 uur
Buikpijn is nooit fijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef sbientje het volgende:
ik heb buikpijn :S
Dit is wel altijd fijnquote:gisteren teveel gegeten (mijn moeder was jarig) . Maar ik heb eindelijk eens lekker geslapen zonder te piekeren!en vanaaf idols! ik heb er weer zin in!
5 uur nog maar nuquote:
Triest? Nee toch? Of misschien toch wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
5 uur nog maar nu![]()
hoe triest is het als je de tijd bijhoud
Oeh, dat is wel een aangename verrassingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef Meiske78 het volgende:
Ik had gewoon een 10 voor een opdracht waar ik van twijfelde of ik überhaupt een voldoende had![]()
Zeg 't es.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrrr
Wou dat k dat hier konquote:
Jij vlegel, eerst iedereen (mij in ieder geval) nieuwsgierig maken met een veelbelovende "grrrrr", en dan niks zeggen.quote:
Kan ik er wat aan doen dat t FOK-gerelateerd is en ik dus mn mond houd ivm meelezersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij vlegel, eerst iedereen (mij in ieder geval) nieuwsgierig maken met een veelbelovende "grrrrr", en dan niks zeggen.
![]()
Nou ok dan, ik hou op met zeuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat t FOK-gerelateerd is en ik dus mn mond houd ivm meelezers?
Je maakt ons zo alleen nog maar veel nieuwsgieriger, dat weet je he?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat t FOK-gerelateerd is en ik dus mn mond houd ivm meelezers?
quitterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ok dan, ik hou op met zeuren..
Zolang ik mn irritatie maar kwijt kan boeit t me nixquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je maakt ons zo alleen nog maar veel nieuwsgieriger, dat weet je he?
quote:
En dan is Harm zeker opeens je favoriet omdat ie zo'n anti-Idol isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
Ja sorry, ik ben in een rebelse bui vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |