Ach..en mn mood stond erna en versterkte mn gevoel alleen maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
sound like my kind of movie
Exit voor Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede morgen allemaal, vandaag is het weer de grote dag.
quote:
Bij ons is het allemaal afgelastquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag na een lange tijd weer eens voetballen. Vanavond met moeie poten Idols kijken, heerlijk.
6 uur en 59 minutenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:01 schreef Lynx666 het volgende:
Om in de woorden van Tha_Erik te spreken: Nog 7 uur
Buikpijn is nooit fijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef sbientje het volgende:
ik heb buikpijn :S
Dit is wel altijd fijnquote:gisteren teveel gegeten (mijn moeder was jarig) . Maar ik heb eindelijk eens lekker geslapen zonder te piekeren!en vanaaf idols! ik heb er weer zin in!
5 uur nog maar nuquote:
Triest? Nee toch? Of misschien toch wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
5 uur nog maar nu![]()
hoe triest is het als je de tijd bijhoud
Oeh, dat is wel een aangename verrassingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef Meiske78 het volgende:
Ik had gewoon een 10 voor een opdracht waar ik van twijfelde of ik überhaupt een voldoende had![]()
Zeg 't es.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrrr
Wou dat k dat hier konquote:
Jij vlegel, eerst iedereen (mij in ieder geval) nieuwsgierig maken met een veelbelovende "grrrrr", en dan niks zeggen.quote:
Kan ik er wat aan doen dat t FOK-gerelateerd is en ik dus mn mond houd ivm meelezersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij vlegel, eerst iedereen (mij in ieder geval) nieuwsgierig maken met een veelbelovende "grrrrr", en dan niks zeggen.
![]()
Nou ok dan, ik hou op met zeuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat t FOK-gerelateerd is en ik dus mn mond houd ivm meelezers?
Je maakt ons zo alleen nog maar veel nieuwsgieriger, dat weet je he?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat t FOK-gerelateerd is en ik dus mn mond houd ivm meelezers?
quitterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ok dan, ik hou op met zeuren..
Zolang ik mn irritatie maar kwijt kan boeit t me nixquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je maakt ons zo alleen nog maar veel nieuwsgieriger, dat weet je he?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |