Maar of dát je nou over de streep trekt, dat weet ik zo net nog niet, hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Na 4 maart ken ik er in elk geval al eentje in het echt, misschien wel drie.![]()
We'll see...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar of dát je nou over de streep trekt, dat weet ik zo net nog niet, hoor!
Ja, ik tel de dagen afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een OV-kaart hebt.![]()
Ik ben ook al een tijdje OV-kaartloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:50 schreef sbientje het volgende:
ik moet de mijne inleveren voor 7 maart
't Is dat je niet op 3 maart gaat, anders had je via mij met korting kunnen reizen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vooral op zo'n dag als 4 maart. Retourtje 36,50.![]()
Dat je iemand met korting mee kunt nemen geldt niet in het weekend?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is dat je niet op 3 maart gaat, anders had je via mij met korting kunnen reizen.
niet as hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef sbientje het volgende:
overigens, C_A, 1 maart is aswoensdag dus, en da t hoort ook wel beetje bij carnaval.
Ik heb er geen een. Volgend jaar pas. Maar de vriend die ik 4 maart meeneem heeft wel OV.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me heerlijk, zo'n OV-kaart. Gewoon gratis reizen enzo.
Een cover van de Arctic Monkeys? Sorry hoor maar dat moet ik luisterenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - I Bet You Look Good on the Dancefloor
Ik kan 'm niet vinden. (In de winkel bedoel ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - I Bet You Look Good on the Dancefloor
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet vinden. (In de winkel bedoel ik natuurlijk.)
eujquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Druk eens op ESCquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
ESC denk ik aan Elburger sportvereniging, zegt me dus helemaal niks.
En wat zijn die twee streepjes die naast de deur verschijnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef Lynx666 het volgende:
De grote vraag is; wat zit er nou eigenlijk achter die deur?
ok thx... dan kan ik me presentatie gaan uitwerking.... ik heb daar zoooooo hekel aan!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:47 schreef sbientje het volgende:
overigens, C_A, 1 maart is aswoensdag dus, en da t hoort ook wel beetje bij carnaval.
ik denk dat dat tekst isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat zijn die twee streepjes die naast de deur verschijnen.
ik heb zin in morgenavondquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat is FOK! saai vanavond, morgenavond gaat het hopelijk weer los hier.
Chinees of Japans of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik denk dat dat tekst is
moet wel, ken geen andere takst die ook onder elkaar geschreven word. denk zelf Japans, aangezien het nogal simpele tekens zijn (voor zever ik het kan zien) lijkt Japans me het meest voor de hand liggend. dat is namelijk eenvoudiger dan chinees... (ja, kan het beide een beetje lezen/verstaan...weet ook niet hoequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Chinees of Japans of iets dergelijks.
Heb je nu nog geen bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik ga morgen naar Leen Bakker met m'n ouders. En ik ga geen tweedehands matras kopen.
ben erg gezellig op msn aan het kletsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
succes met het uitzoeken van een bed alvast
het is idd erg...stil hier vanavond, waar is iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |