Kut is dat hequote:
4 bij 3quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:53 schreef WithMe het volgende:
Wat voor bed moet het worden? Eenpersoons, tweepersoons, twijfelaar, hoogslaper, slaapbank? Heb je veel ruimte in de kamer?
Trusten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga m'n eigen bedje eens opzoeken nu. Zit er een beetje doorheen voor vandaag
Dat is best redelijk. Mijn woonkamer van 17 m2 is ook mijn slaapkamer en ik moet badkamer en keuken delen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
4 bij 3. Maar goed, dat is alleen de slaapkamer he
. Verder is er een douche + WC, keuken, berging en woonkamer (van 4 bij 4).
trustenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga m'n eigen bedje eens opzoeken nu. Zit er een beetje doorheen voor vandaag
Oh, maar ik ga er ook met een klasgenoot wonen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is best redelijk. Mijn woonkamer van 17 m2 is ook mijn slaapkamer en ik moet badkamer en keuken delen.
+ waterkokerquote:
Grijp je kans dan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
+ waterkoker! Ik moet er toch 1 hebben
. Want zonder
koffie
kan een mens niet leven
.
Hoe hoog is je budget wel niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
Ik moet alles nog kopen. Bank, kast, bed, tafel, lampen, de hele reutemeteut, alles nieuw wil ik. En 'n computer met verrijdbaar bureautje zodat ik in de buurt van de tv kan Fok!ken. Een tv heb ik gelukkig al.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of een verrijdbare tv zoals ik en een senseo op je kamer
Jullie maken me gekquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Senseo en koffiepads naast je bed, voordat je naar bed gaat vullen met water, als de wekker gaat, op het knopje van de senseo drukken en je dag kan beginnen!![]()
Ze zijn niet eens zo duur meer tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
Ik besteed mijn geld liever nuttig dus een Svenseo komt er niet in!
Een TV heb ik alquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef Cee het volgende:
Ik moet alles nog kopen. Bank, kast, bed, tafel, lampen, de hele reutemeteut, alles nieuw wil ik. En 'n computer met verrijdbaar bureautje zodat ik in de buurt van de tv kan Fok!ken. Een tv heb ik gelukkig al.
Het apparaat mag dan niet duur wezen, die koffiepads gaan gewoon flink wat geld kosten, dat kan met een gewoon apparaat stukken goedkoperquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens zo duur meer tegenwoordig hoor.![]()
Als je op de aanbiedingen let scheelt het al een hoop, maar duurder blijft het wel. En ook o zo verslavend, dus misschien kun je er inderdaad beter niet aan beginnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het apparaat mag dan niet duur wezen, die koffiepads gaan gewoon flink wat geld kosten, dat kan met een gewoon apparaat stukken goedkoper!
daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
+ waterkoker! Ik moet er toch 1 hebben
. Want zonder
koffie
kan een mens niet leven
.
Pffft hadden wij dat maar... Ik zit op het geweldige Windesheim en daar is onlangs de kantine verbouwd. Lekker decadent met een exclusieve koffiehoek erbij en een opening door Joop Braakhekke himself. De kantine is een steriele witte hal geworden waar eigenlijk geen greintje gezelligheid te vinden is, en de koffie bij die koffiehoek heeft een inflatie van 150% ondergaan, van 40ct naar 1 hele fucking euro voor een bekertje dat kleiner is dan het was... Het belachelijke is, dat als je even 50m verder loopt, je de koffie bij de reguliere kantine wél voor 40ct kan krijgen én in een bekertje dat de 'normale' afmetingen heeft. Volgens mij moet er met de opbrengst van de koffiehoek zowel de architect, bouwbureau als Jopie Braakhekke afbetaald worden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:38 schreef chansadres het volgende:
Op school hadden we gratis koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |