Johquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven, je link in het oude topic gaat naar het begin van het oude topic.
Ik moet toch íets als tvp.quote:
Wordt nog spannendquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooo!
Iedereen gestemd?
FINALE Idols Tournament!
Denk het ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat marescha heeft gewonnen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik denk dat marescha heeft gewonnen
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Denk het ook
Maar ach, Floortje wint "dat andere wedstrijdje" wel.
Alles is mogelijk ja. Het grote verschil is wel dat Floortje wél talent heeft. En toch wel een favoriet is in een wat bredere leeftijdsgroep denk ik. Maar we zullen het wel zien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)
Nee, de voorsprong van Floortje op de andere kandidaten is in alle polls gigantisch, dus dat zal echt wel niet gebeuren. Serge was helemaal niet zo populair, dat leek alleen maar zo door die 200 gillende meisjes in de zaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)
ik snap je even nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Merle zou dan ook nog kunnen winnen als Raff in de finale zit en toch niet mee kan doen er uit gaat. Dan moet iedereen Merle stemmen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
Merle zou dan ook nog kunnen winnen als Raff in de finale zit en toch niet mee kan doen er uit gaat. Dan moet iedereen Merle stemmen![]()
Dat is volgens een regel die bij DSDS wordt gehanteerd als er iemand uit eigen beweging opstapt. Maar het is helemaal niet gezegd dat dat ook bij 'onze' Idols geldt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik snap je even niet
Inderdaad. Ik denk zelf dat dan de vorige liveshow kandidaat terug mag maar een paar topics geleden waren toch een paar zwaar overtuigd dat dan Merle terug mag...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is volgens een regel die bij DSDS wordt gehanteerd als er iemand uit eigen beweging opstapt. Maar het is helemaal niet gezegd dat dat ook bij 'onze' Idols geldt.
Je denkt dat Raff in de finale komtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ow zo
Raff gaat nog lang niet baren, en áls ze in de finale terecht komt zal ze 11 maart gewoon mee kunnen zingen verwacht ik. Met een wat omvangrijkere klank-kast.
Ik zei als. Mét accent. En bold. Moest ie ook nog italic of underlined?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt dat Raff in de finale komt![]()
.
Hoe je het ook wendt of keert, je zei het welquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zei als. Mét accent. En bold. Moest ie ook nog italic of underlined?
Puur hypothetisch. Valt in de categorie "When hell freezes over"quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, je zei het wel.
Ja uiteraardquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
hier op FOK! bedoel je zeker, of niet soms?
nou ja, ik ga weer, snel eten, moet vanavond weer weg
Maar je mag blijven hopen (dat Raf eruit staptquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
Tuurlijk komt Merle niet in de finale, ook niet als Raf op stapt, wat ze sowieso al niet doet.
Nee joh, die stapt er denk ik echt niet meer uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar je mag blijven hopen (dat Raf eruit stapt)
De kans dat Marescha Idols wint is wel heel erg kleinquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
hier op FOK! bedoel je zeker, of niet soms?
nou ja, ik ga weer, snel eten, moet vanavond weer weg
Ik denk dat de uitslag van afgelopen zaterdag juist een waarschuwing voor velen is geweest: als iemand heel populair lijkt, betekend het niet dat je er toch niet meer op hoeft te stemmen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Kan je niet eens even met iemand praten over hoe goed ze is/was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef chansadres het volgende:
Moet zeggen dat ik naar een concert ook niet vaak alleen ga. Je staat daar maar in je uppie dan
Niks moetquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb trouwens 7 posts geleden de 1000-postsgrens gepasseerd![]()
moet ik daar trots op zijn?![]()
Das klote zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb alweer een afwijzing in de bus
Dat resultaat heb ik vandaag ook met een pizza met uien enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef PeRi het volgende:
Minder leuk nieuws is dat ik uiensoep heb gegeten, en nu ruik ik constant overal uien.
Das klote!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb alweer een afwijzing in de bus
Oe tof, dan kun je ons allemaal trakteren 4 maart.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:03 schreef PeRi het volgende:
Goed. Ik heb de (bij)baan die ik wilde en mij veel geld gaat opleveren.
Waarom doe je boter erbij? Het ei zorgt toch al voor genoeg vet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga me zometeen wagen aan een meesterlijk gebakken eitje op een wonderbaarlijk sneetje fijn volkoren, met daartussen een smeuiïge laag van zorgvuldig uitgekozen AH margarine..
Jij moet in de reclame gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga me zometeen wagen aan een meesterlijk gebakken eitje op een wonderbaarlijk sneetje fijn volkoren, met daartussen een smeuiïge laag van zorgvuldig uitgekozen AH margarine..
Hihihihihihi, dan heb ik niet eens mn eerste salaris binnen joh gekkiequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe tof, dan kun je ons allemaal trakteren 4 maart.
Dat wordt de de meeting erna dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hihihihihihi, dan heb ik niet eens mn eerste salaris binnen joh gekkie.
Na 4 maart verdwijn ik spontaan denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat wordt de de meeting erna dus
Om maar niet te beginnen over de geur uit je poepertje vanavond. Pfft.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef PeRi het volgende:
Minder leuk nieuws is dat ik uiensoep heb gegeten, en nu ruik ik constant overal uien.
In mijn broek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ik weet niet waar ik 'r laten moet joh.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Een rondje toffees kunnen jullie krijgen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef sbientje het volgende:
zooo.. na een middagje nerdshoppen en een uurtje kabels trekken en mannetjes/vrouwtjesstekkers monteren heb ik eindelijk mijn nieuwe dvdspeler EN mijn tvkaartje aangesloten. Er worden nu zenders gezocht, en dan... kijken maar![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit ik hier weer met mijn spiegeltje.
Nepnerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
And damn proud of itquote:
Het lijkt me een komisch gezicht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
!slodI jib mokleW
ik ga me hier verder niet mee bemoeien, heb er geen verstand vanquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent door, we zien je 4 maart!
Och toch.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben trouwens erg zielig....
Vanmiddag wilde ik nog even snel de huiskamer stofzuigen, dus ik met stofzuiger naar beneden... Pleur ik gewoon van die trap afKnal ik op het laatst tegen de schoenenrek aan.... en nu heb ik pijn. Me rug lig open en me rug doet ook pijn en zit een aardige blauwe plek op.....
Maar voor de rest gaat het wel goed hoor
ik val best wel vaak van de trap eigenlijk, maar nooit zo erg... Komt denk ik door mijn pantoffiesquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och toch.. Van de trap vallen is nooit leuk.
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben trouwens erg zielig....
Vanmiddag wilde ik nog even snel de huiskamer stofzuigen, dus ik met stofzuiger naar beneden... Pleur ik gewoon van die trap afKnal ik op het laatst tegen de schoenenrek aan.... en nu heb ik pijn. Me rug lig open en me rug doet ook pijn en zit een aardige blauwe plek op.....
Maar voor de rest gaat het wel goed hoor
Niet meer naar de kapper?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
He, das minder. Hoef je niet meer naar de kapper, dat is dan wel weer een voordeel.
jah dat wel.... alleen ik kan niet zo goed zitten..... ik kan niet leunen tegen de leuning en dat is erg irritant fokkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Verder ben je nog gehelemaal heel?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die ken je toch wel?
Dat oer-flauwe grapje
*persoon 1 is naar de kapper geweest en persoon 2 ziet het voor het eerst*quote:
Dat zei ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is echt gewoon dus ook geen leuk grapje.
Je had gelijk.quote:
Ik ga morgen naar de kapperquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*persoon 1 is naar de kapper geweest en persoon 2 ziet het voor het eerst*
Persoon 2: "Goh, van de trap gevallen?"
Oeh, lijkt me een toffe film!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
*Munich kijken is.
Tot morgen allemaal.
Wat is dat voor programma?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks 'A Haunting' kijken op Discovery om 22;00 uur
De uitslag is 23:00 uur toch?
Ow goed dat je het zegt. Ik ga mee overschakelen denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks 'A Haunting' kijken op Discovery om 22;00 uur
De uitslag is 23:00 uur toch?
Reportageseriequote:
en waargebeurd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Reportageserie
Een familie koopt een oude boerderij en heeft het gevoel bespied te worden. Vervolgens worden de kinderen aangevallen door onzichtbare entiteiten.
Tv-gids.nl
Klinkt spannend.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is ook voetbal op hoor, AZ nog wel.
Zou je ook eens Most Haunted moeten kijken, c_a. Ook erg interessantquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat over geestenEgr intressant en eng
het thx! Ga zo even kijken in dat topic.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou je ook eens Most Haunted moeten kijken, c_a. Ook erg interessant
Britse serie, helaas niet hier te ontvangen, maar zijn wel te downloaden.
Most Haunted - deel 4 -
Ik vond 'm ook tegenvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het thx! Ga zo even kijken in dat topic.....
Ik vond deze aflevering niet zo heel erg leuk en eng
maar er zou ook een andere komen, la sik op de discovery sitequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tegenvallen.
Beloofde "schokkende beelden" heb ik niet gezien
Ze gooien wel vaker de programmering om.. Soms zit ik klaar voor een nieuwe Haunted docu, komt er iets over vliegtuigenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar er zou ook een andere komen, la sik op de discovery site
Daarom kijk ik ook bijna nooit Discovery....quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze gooien wel vaker de programmering om.. Soms zit ik klaar voor een nieuwe Haunted docu, komt er iets over vliegtuigen
Zegt me niks. Sowieso kijk ik 's ochtends eigenlijk nooit tv..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook bijna nooit Discovery....
kijk je ook Mistery Haunters..... op zaterdagochtend geloof ik? half 10
Araya bezoekt Alcatraz om te zien of het er echt spookt, en Christina reist naar Schotland om meer te weten te komen over een verborgen stad onder de straten van Edinburgh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Sowieso kijk ik 's ochtends eigenlijk nooit tv..
Ik zal er eens op letten
De verborgen stad kwam volgens mij ook terug in de serie Most Haunted. Weet alleen niet meer welke dat is en in welk seizoen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Araya bezoekt Alcatraz om te zien of het er echt spookt, en Christina reist naar Schotland om meer te weten te komen over een verborgen stad onder de straten van Edinburgh.
Ook nog nooit gezien, maar lijkt me ook erg leuk
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 denkt dat de volgende TT "Blueroom #16: #TRU" wordt.
ben nu seizoen 1 aan het binnen halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De verborgen stad kwam volgens mij ook terug in de serie Most Haunted. Weet alleen niet meer welke dat is en in welk seizoen.
Seizoen 7 (de laatste tot nu toe) is kort (7 afleveringen ofzo) maar erg goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben nu seizoen 1 aan het binnen halen
ik kon alleen seizoen 1 vinden, maar zoek morgen weer verderquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Seizoen 7 (de laatste tot nu toe) is kort (7 afleveringen ofzo) maar erg goed
Wadoettie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef sbientje het volgende:
klote kut tering tv kaart software! wat een hoop troep!
Ja in Meppel, duhquote:
ik wil ook net wakker zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef chansadres het volgende:
Goede morgen mensen.
Ben net wakker
als ik vrij ben zeg ik dat ook altijd.... om 9 uur zet ik de wekker. Wekker gaat 9 uur ik, zet wekker uit, ik val iin slaap, ik wakker worden om 11;00 uur...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef chansadres het volgende:
Wilde eigenlijk opstaan om 9 uur,
Dat is niet helemaal gelukt volgensmij
Dittoquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef chansadres het volgende:
Goede morgen mensen.
Ben net wakker
Shoot-out?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Het is spannend in het singletournament
Verrassende keuze WithMe!quote:
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef sbientje het volgende:
ik voel me echt belabberd... ik zit met een studie in mijn maag die het toch niet helemaal is (mijn 3e al :S), ik voel me echt down. Heel raar, want ik ben nooit down. Ik wil kappen, op reis, werken in het buitenland, dat soort onzin.
AAAAAAAAAAAARGHHH
Dat is wel moeilijk ja..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef sbientje het volgende:
ik hoop het ook. Gisteravond lag ik om 3 uur nog te woelen in mijn bed. Toen heb ik maar besloten dat het misschien beter is om te stoppen. Prompt viel ik in slaap... nu mijn ma nog overtuigen
En nu de knoop is doorgehakt....lucht het op?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
nou jongens, ik ben eruit
ik stop ermee, met studeren dan![]()
ik ga vanaf volgende week waarschijnlijk 3 dagen in de week werken, dinsdag woensdag donderdag, bij een autoverhuur bedrijf. En dat hoop ik dan een tijd vol te houden![]()
Wil je daar gevonden worden danquote:
Succes meid!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
ik ga vanaf volgende week waarschijnlijk 3 dagen in de week werken, dinsdag woensdag donderdag, bij een autoverhuur bedrijf. En dat hoop ik dan een tijd vol te houden![]()
Goed van je dat je niet iets tegen je zin door gaat voerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
Precies. Een studie proberen af te maken waar je eigenlijk nooit aan had moeten beginnen is geen pretje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed van je dat je niet iets tegen je zin door gaat voeren.
Dat noemen we dan een beetje domquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ken alleen het omgekeerde. Met een studie gestopt die ik eigenlijk wel had moeten afmaken.![]()
.
Ik had mijn redenen. (en daar zal ik me niet over uitwijden)quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat noemen we dan een beetje dom.
Dan is het goed. Want het zou wel echt zonde zijn als je er spijt van had, maar dan kan je je studie weer oppakken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had mijn redenen. (en daar zal ik me niet over uitwijden)
En ik sta er nog steeds achter..
Dat is waar, maar als je bent afgestudeerd heb je wel meer mogelijkheden om te kunnen doen wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En zelfs al rond je geen studie af, als je doet wat je leuk vindt dan moet je dat vooral blijven doen.
Dat klopt, maar sommige mensen kunnen zelfs zonder studie doen wat ze leuk vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je bent afgestudeerd heb je wel meer mogelijkheden om te kunnen doen wat je leuk vindt.
Klopt, maar vaak is wel het geval dat je zonder diploma's niet ver meer komt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen kunnen zelfs zonder studie doen wat ze leuk vinden.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:08 schreef sbientje het volgende:
En ja lynx, ik voel me een stuk beter![]()
Waarquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Wil je daar gevonden worden danik werk daar, vind ik al erg genoeg....
quote:
ik Evertquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik neeem Sam mee 4 maart![]()
whahaha wie dan welquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken sam en Evert allebei niet.
Sanne dacht dat ie me leuk vondquote:
Dude, mijn post daarboven was ook de eerste sinds vanmorgen hoor.quote:
Svenneke tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, mijn post daarboven was ook de eerste sinds vanmorgen hoor. [afbeelding]
Ja, we hebben overlegd, we zien er geen heil in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Svenneke toch
Wanneer ga jij ook eens AI volgen? En heb je al met Tommeke overlegd?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, we hebben overlegd, we zien er geen heil in.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, we hebben overlegd, we zien er geen heil in.
Nee garpjequote:
Er was altijd een AI topic in SHO? Sure they wouldn't mind an extra one?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee garpje![]()
.
Ik vraag me alleen af waar je er mee heen gaat als IDO dicht is??? Wanneer is de finale van AI?
Ze zijn in SHO nog al tegen extra topics.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was altijd een AI topic in SHO? Sure they wouldn't mind an extra one?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn in SHO nog al tegen extra topics.. Maar dat zien we tezijnertijd wel weer
.
Dan ga k nu ff BVO's topique lezen over hoe ik t in elkaar sleutelquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn in SHO nog al tegen extra topics.. Maar dat zien we tezijnertijd wel weer
.
mja, moet ik deze maar weer nemen dan:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
owjah.... wanneer verander je avatar weer eens.... deze gaat vervelen![]()
Die is supertof!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, moet ik deze maar weer nemen dan:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:21 schreef Svensational het volgende:
Ik ga kijken voor een kamer vandaag.
http://www.bbc.co.uk/radio2/eurovision/2006/mymu/quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer komt dat weer?
Ik ken hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Natalie het volgende:
Oh, en ik ben er ook weer. Een week geen internet gezien (behalve maandagavond eventjes ivm FOK!radio), en da's wel even wennen
heb je m/neem je m?quote:
quote:
Oh, reageert er net iemandquote:
Tof!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, reageert er net iemand!
Ja, ik heb 'm![]()
! Heb de sleutel al
!
Nee, Nederland danquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
On a totally different note: Wat een kutinzendingen heeft Engeland voor t Eurovisie SongfestivalJavine
Was al eerder op CD uitgebracht he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Nederland dan.
Hind had gewoon ja moeten zeggen, met I'll go on had ze top 5 gehaald, ben ik van overtuigd.
Ik stond daar pas twee weken ingeschreven. Vorige week ging ik trouwens ook al kijken, maar toen was ik uitgeloot...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou toch voor een bed gaan, kan je daaronder ook nog wat kwijt.
Heb je trouwens snel geregeld zeg.
Het mag wel, alleen dan mag dat pas op 1 oktober of later gebeurt zijn. Hinds CD werd op het eind nog 1,5 week uitgesteld, naar jawel.. 2 oktoberquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was al eerder op CD uitgebracht he?
Mag dus niet
En ik geloof best in Behave
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou toch voor een bed gaan, kan je daaronder ook nog wat kwijt.
Heb je trouwens snel geregeld zeg.
Bij de lokale verslaafdeninstellingquote:
Sven: de plaatselijke kringloop van Meppel is erg goed qua prijzen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een goedkoop tweedehands bed is best te vinden hoor, je wilt gewoon de student uithangen.![]()
volgende week toch pasquote:
Duur, duur, duurquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
Wel een tweepersoonsbed dan toch.
Die ruleren. Heb hem pas een maand of wat, maar wil niks anders meer
.
Die is toch net failliet juistquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Sven: de plaatselijke kringloop van Meppel is erg goed qua prijzen...
SanneV????quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sanne dacht dat ie me leuk vond
Oh, ik bedoelde Malle Pietje, die is ineens spoorloos verdwenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef jessjuh het volgende:
Eeh niet dat ik weet? Ben er zelf vorige week nog geweest, zit in de Catharinastraat, niet ver van het station.
quote:
Zeg eens dat ze niet zo stom tegen mij moet doen op de Serge Fansitequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn Girls Aloud mede-groupie
quote:
oh die ken ik niet eens...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde Malle Pietje, die is ineens spoorloos verdwenen!
heb je GA nog gezien in Londen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn Girls Aloud mede-groupie
Heb k doorgeefluik op mn voorhoofdstaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze niet zo stom tegen mij moet doen op de Serge Fansite!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze niet zo stom tegen mij moet doen op de Serge Fansite!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je GA nog gezien in Londen?
quote:
Kom jij 'm brengen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[afbeelding]
50 euro zie marktplaats.... leuk bedje toch?
whahahaha nog geen eens gezien :
Ach, een beetje stangen is best leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb k doorgeefluik op mn voorhoofdstaan?
Er staat niet voor niets fansite
Nou, finally.... Ik heb al eens op kamers gezeten in Leeuwarden, toen was ik 17...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh Sven, gefeliciteerd met je kamer.
finally on your own...lucky you
Die quote en bookmark ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, een beetje stangen is best leuk.
Ja heuj, niet op FOK! natuurlijk hequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die quote en bookmark ik
omdat Mark van Bommel???quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef sbientje het volgende:
ik heb vandaag heul veel smint gekocht, omdat mark van bommel![]()
*rrrr*
my black eyed boy, you will find your own space and time![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Lalalala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |