Seizoen 7 (de laatste tot nu toe) is kort (7 afleveringen ofzo) maar erg goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben nu seizoen 1 aan het binnen halen
ik kon alleen seizoen 1 vinden, maar zoek morgen weer verderquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Seizoen 7 (de laatste tot nu toe) is kort (7 afleveringen ofzo) maar erg goed
Wadoettie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef sbientje het volgende:
klote kut tering tv kaart software! wat een hoop troep!
Ja in Meppel, duhquote:
ik wil ook net wakker zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef chansadres het volgende:
Goede morgen mensen.
Ben net wakker
als ik vrij ben zeg ik dat ook altijd.... om 9 uur zet ik de wekker. Wekker gaat 9 uur ik, zet wekker uit, ik val iin slaap, ik wakker worden om 11;00 uur...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef chansadres het volgende:
Wilde eigenlijk opstaan om 9 uur,
Dat is niet helemaal gelukt volgensmij
Dittoquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef chansadres het volgende:
Goede morgen mensen.
Ben net wakker
Shoot-out?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Het is spannend in het singletournament
Verrassende keuze WithMe!quote:
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef sbientje het volgende:
ik voel me echt belabberd... ik zit met een studie in mijn maag die het toch niet helemaal is (mijn 3e al :S), ik voel me echt down. Heel raar, want ik ben nooit down. Ik wil kappen, op reis, werken in het buitenland, dat soort onzin.
AAAAAAAAAAAARGHHH
Dat is wel moeilijk ja..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef sbientje het volgende:
ik hoop het ook. Gisteravond lag ik om 3 uur nog te woelen in mijn bed. Toen heb ik maar besloten dat het misschien beter is om te stoppen. Prompt viel ik in slaap... nu mijn ma nog overtuigen
En nu de knoop is doorgehakt....lucht het op?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
nou jongens, ik ben eruit
ik stop ermee, met studeren dan![]()
ik ga vanaf volgende week waarschijnlijk 3 dagen in de week werken, dinsdag woensdag donderdag, bij een autoverhuur bedrijf. En dat hoop ik dan een tijd vol te houden![]()
Wil je daar gevonden worden danquote:
Succes meid!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
ik ga vanaf volgende week waarschijnlijk 3 dagen in de week werken, dinsdag woensdag donderdag, bij een autoverhuur bedrijf. En dat hoop ik dan een tijd vol te houden![]()
Goed van je dat je niet iets tegen je zin door gaat voerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
Precies. Een studie proberen af te maken waar je eigenlijk nooit aan had moeten beginnen is geen pretje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed van je dat je niet iets tegen je zin door gaat voeren.
Dat noemen we dan een beetje domquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ken alleen het omgekeerde. Met een studie gestopt die ik eigenlijk wel had moeten afmaken.![]()
.
Ik had mijn redenen. (en daar zal ik me niet over uitwijden)quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat noemen we dan een beetje dom.
Dan is het goed. Want het zou wel echt zonde zijn als je er spijt van had, maar dan kan je je studie weer oppakken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had mijn redenen. (en daar zal ik me niet over uitwijden)
En ik sta er nog steeds achter..
Dat is waar, maar als je bent afgestudeerd heb je wel meer mogelijkheden om te kunnen doen wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En zelfs al rond je geen studie af, als je doet wat je leuk vindt dan moet je dat vooral blijven doen.
Dat klopt, maar sommige mensen kunnen zelfs zonder studie doen wat ze leuk vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je bent afgestudeerd heb je wel meer mogelijkheden om te kunnen doen wat je leuk vindt.
Klopt, maar vaak is wel het geval dat je zonder diploma's niet ver meer komt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige mensen kunnen zelfs zonder studie doen wat ze leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |