quote:Op maandag 6 juni 2005 02:55 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik ben best wel benieuwd wat er in zijn boeken staat. Deze geven toch vaak meer achtergrond info en ik ben wel benieuwd naar zijn totale visie en ervaringen. Verder had MUUS nog een vraag in dit topic maar ik heb zelf de desbetreffende aflevering nog niet binnen (ligt ook aan mij). Iemand die hem wel heeft en het antwoord kan geven?
Ik heb het trouwens retedruk dus als iemand het volgende deel wil openen vind ik het prima, mits leuke OP
De boeken waarnaar gerefereerd wordt in deze quotes zijn de boeken van Derek Acorah, het spiritueel medium in Most Haunted.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar zijn boeken. Ik zie dat BOL ze ook hebben . Binnenkort maar eens één bestellen.
Wat betreft de vraag van MUUS - welke aflevering(lokatie) was dat?
Ik geloof niet dat het nep is, als het allemaal nep was, dan zou het veel spectaculairder zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef baNEEL het volgende:
Na een seizoen gekeken te hebben had ik er genoeg van. Dr gebeurt echt nooit wat, net als er iets gebeurt, is de camera weer te laat of is het net buiten beeld. Het enige wat je ziet zijn orbs. Iets wat geen aan geestesverschijningen word gekoppeld, maar waar menig andere verklaringen voor kunnen worden gegeven.
Notabene zijn de onderzoeksopstellingen daar niet echt sluitend. Een beetje onderzoeker zorgt voor meer apparatuur, betere apparatuur en voor betere opstellingen.
Mocht dit niet geacteerd zijn, dan is er alsnog geen waardige conclusie te trekken uit het onderzoek. Ze onderzoeken slechts 1 dag, met zoals ik al zei, te weinig apparatuur.
Ik denk dat het zo nep is als ik weet niet wat.![]()
Thanks!!quote:
Over welke afleveringen heb je het dan? De laatste 2 die ik in de schappen heb zien liggen zijn (6x10) Petty France en (6x11) Arreton Manor House. Beide gewoon verkrijgbaar bij de reguliere verkooppunten.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:12 schreef lunamoon het volgende:
uhmm wat is er met de laatste afleveringen gebeurt? zie echt twee weken lang niks meer in de winkels!!!! Ik heb mijn MH kick nodig!!!
1 2 3 4 5 6 | 24-May-2005 - Petty France Manor 31-May-2005 - Arreton Manor House 07-Jun-2005 - Appuldurcombe House 14-Jun-2005 - Fyvie Castle 21-Jun-2005 - Bath 28-Jun-2005 - Padstow |
Och, ze bezoeken zoveel manors. Ze lijken allemaal op elkaarquote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef lunamoon het volgende:
hmmm dan snap ik er echt niks van want heb echt de arreton manor al twee weken geleden gehaald.. of loop ik nu zo ver voren? damn the stress!
quote:Kunnen jullie meer vertellen? Werd er meer over het verleden van de kamer/het huis verteld?
Dat komt van de aflevering diie The Ghost House heet.. passend he? S06. E08quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
@Lunamoon: Ik zoek die episode waarin die beide mediums compleet het tegenovergestelde zeggen over een bepaalde kamer. Wat was de titel van die aflevering ook alweer?
Vraag van muus erover:
[..]
Je kunt of de dvd's bestellen of een illegale manier gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:23 schreef Keios het volgende:
Kun je die afleveringen ergens officieel downloaden of moet het altijd via kazaa (of zoiets)?
Ik lees het ook net. iets met een spookachtige stem en Stuard was weer de pineut.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:51 schreef Dimmie het volgende:
Hmmm... er praten een hoop mensen over iets dat gebeurt in de laatste aflevering. Ik moet toch eens m'n kijk achterstand wegwerken.
Ik heb hem net gekocht en ga hem vanavond bekijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Ik lees het ook net. iets met een spookachtige stem en Stuard was weer de pineut.
mijn vriend is deze keer 'naar de winkel geweest' voor die aflevering
ik hoop dat hij hem vanavond brengt, iemand die al een kleine spoiler wil geven intussentijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Wat er precies niet? Je dient de tekst in de spoiler te selecteren zodat ie leesbaar wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |