Tof!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, reageert er net iemand!
Ja, ik heb 'm![]()
! Heb de sleutel al
!
Nee, Nederland danquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
On a totally different note: Wat een kutinzendingen heeft Engeland voor t Eurovisie SongfestivalJavine
Was al eerder op CD uitgebracht he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Nederland dan.
Hind had gewoon ja moeten zeggen, met I'll go on had ze top 5 gehaald, ben ik van overtuigd.
Ik stond daar pas twee weken ingeschreven. Vorige week ging ik trouwens ook al kijken, maar toen was ik uitgeloot...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou toch voor een bed gaan, kan je daaronder ook nog wat kwijt.
Heb je trouwens snel geregeld zeg.
Het mag wel, alleen dan mag dat pas op 1 oktober of later gebeurt zijn. Hinds CD werd op het eind nog 1,5 week uitgesteld, naar jawel.. 2 oktoberquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was al eerder op CD uitgebracht he?
Mag dus niet
En ik geloof best in Behave
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou toch voor een bed gaan, kan je daaronder ook nog wat kwijt.
Heb je trouwens snel geregeld zeg.
Bij de lokale verslaafdeninstellingquote:
Sven: de plaatselijke kringloop van Meppel is erg goed qua prijzen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een goedkoop tweedehands bed is best te vinden hoor, je wilt gewoon de student uithangen.![]()
volgende week toch pasquote:
Duur, duur, duurquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
Wel een tweepersoonsbed dan toch.
Die ruleren. Heb hem pas een maand of wat, maar wil niks anders meer
.
Die is toch net failliet juistquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Sven: de plaatselijke kringloop van Meppel is erg goed qua prijzen...
SanneV????quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sanne dacht dat ie me leuk vond
Oh, ik bedoelde Malle Pietje, die is ineens spoorloos verdwenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef jessjuh het volgende:
Eeh niet dat ik weet? Ben er zelf vorige week nog geweest, zit in de Catharinastraat, niet ver van het station.
quote:
Zeg eens dat ze niet zo stom tegen mij moet doen op de Serge Fansitequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn Girls Aloud mede-groupie
quote:
oh die ken ik niet eens...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde Malle Pietje, die is ineens spoorloos verdwenen!
heb je GA nog gezien in Londen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn Girls Aloud mede-groupie
Heb k doorgeefluik op mn voorhoofdstaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze niet zo stom tegen mij moet doen op de Serge Fansite!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens dat ze niet zo stom tegen mij moet doen op de Serge Fansite!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je GA nog gezien in Londen?
quote:
Kom jij 'm brengen danquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[afbeelding]
50 euro zie marktplaats.... leuk bedje toch?
whahahaha nog geen eens gezien :
Ach, een beetje stangen is best leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb k doorgeefluik op mn voorhoofdstaan?
Er staat niet voor niets fansite
Nou, finally.... Ik heb al eens op kamers gezeten in Leeuwarden, toen was ik 17...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh Sven, gefeliciteerd met je kamer.
finally on your own...lucky you
Die quote en bookmark ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, een beetje stangen is best leuk.
Ja heuj, niet op FOK! natuurlijk hequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die quote en bookmark ik
omdat Mark van Bommel???quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:38 schreef sbientje het volgende:
ik heb vandaag heul veel smint gekocht, omdat mark van bommel![]()
*rrrr*
my black eyed boy, you will find your own space and time![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Lalalala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |