quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:08 schreef sbientje het volgende:
En ja lynx, ik voel me een stuk beter![]()
Waarquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Wil je daar gevonden worden danik werk daar, vind ik al erg genoeg....
quote:
ik Evertquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
ik neeem Sam mee 4 maart![]()
whahaha wie dan welquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken sam en Evert allebei niet.
Sanne dacht dat ie me leuk vondquote:
Dude, mijn post daarboven was ook de eerste sinds vanmorgen hoor.quote:
Svenneke tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, mijn post daarboven was ook de eerste sinds vanmorgen hoor. [afbeelding]
Ja, we hebben overlegd, we zien er geen heil in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Svenneke toch
Wanneer ga jij ook eens AI volgen? En heb je al met Tommeke overlegd?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, we hebben overlegd, we zien er geen heil in.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, we hebben overlegd, we zien er geen heil in.
Nee garpjequote:
Er was altijd een AI topic in SHO? Sure they wouldn't mind an extra one?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee garpje![]()
.
Ik vraag me alleen af waar je er mee heen gaat als IDO dicht is??? Wanneer is de finale van AI?
Ze zijn in SHO nog al tegen extra topics.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was altijd een AI topic in SHO? Sure they wouldn't mind an extra one?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn in SHO nog al tegen extra topics.. Maar dat zien we tezijnertijd wel weer
.
Dan ga k nu ff BVO's topique lezen over hoe ik t in elkaar sleutelquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn in SHO nog al tegen extra topics.. Maar dat zien we tezijnertijd wel weer
.
mja, moet ik deze maar weer nemen dan:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
owjah.... wanneer verander je avatar weer eens.... deze gaat vervelen![]()
Die is supertof!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, moet ik deze maar weer nemen dan:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:21 schreef Svensational het volgende:
Ik ga kijken voor een kamer vandaag.
http://www.bbc.co.uk/radio2/eurovision/2006/mymu/quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer komt dat weer?
Ik ken hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Natalie het volgende:
Oh, en ik ben er ook weer. Een week geen internet gezien (behalve maandagavond eventjes ivm FOK!radio), en da's wel even wennen
heb je m/neem je m?quote:
quote:
Oh, reageert er net iemandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |