ik ga me hier verder niet mee bemoeien, heb er geen verstand vanquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent door, we zien je 4 maart!
Och toch.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben trouwens erg zielig....
Vanmiddag wilde ik nog even snel de huiskamer stofzuigen, dus ik met stofzuiger naar beneden... Pleur ik gewoon van die trap afKnal ik op het laatst tegen de schoenenrek aan.... en nu heb ik pijn. Me rug lig open en me rug doet ook pijn en zit een aardige blauwe plek op.....
Maar voor de rest gaat het wel goed hoor
ik val best wel vaak van de trap eigenlijk, maar nooit zo erg... Komt denk ik door mijn pantoffiesquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och toch.. Van de trap vallen is nooit leuk.
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben trouwens erg zielig....
Vanmiddag wilde ik nog even snel de huiskamer stofzuigen, dus ik met stofzuiger naar beneden... Pleur ik gewoon van die trap afKnal ik op het laatst tegen de schoenenrek aan.... en nu heb ik pijn. Me rug lig open en me rug doet ook pijn en zit een aardige blauwe plek op.....
Maar voor de rest gaat het wel goed hoor
Niet meer naar de kapper?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
He, das minder. Hoef je niet meer naar de kapper, dat is dan wel weer een voordeel.
jah dat wel.... alleen ik kan niet zo goed zitten..... ik kan niet leunen tegen de leuning en dat is erg irritant fokkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Verder ben je nog gehelemaal heel?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die ken je toch wel?
Dat oer-flauwe grapje
*persoon 1 is naar de kapper geweest en persoon 2 ziet het voor het eerst*quote:
Dat zei ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is echt gewoon dus ook geen leuk grapje.
Je had gelijk.quote:
Ik ga morgen naar de kapperquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*persoon 1 is naar de kapper geweest en persoon 2 ziet het voor het eerst*
Persoon 2: "Goh, van de trap gevallen?"
Oeh, lijkt me een toffe film!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
*Munich kijken is.
Tot morgen allemaal.
Wat is dat voor programma?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks 'A Haunting' kijken op Discovery om 22;00 uur
De uitslag is 23:00 uur toch?
Ow goed dat je het zegt. Ik ga mee overschakelen denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks 'A Haunting' kijken op Discovery om 22;00 uur
De uitslag is 23:00 uur toch?
Reportageseriequote:
en waargebeurd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Reportageserie
Een familie koopt een oude boerderij en heeft het gevoel bespied te worden. Vervolgens worden de kinderen aangevallen door onzichtbare entiteiten.
Tv-gids.nl
Klinkt spannend.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is ook voetbal op hoor, AZ nog wel.
Zou je ook eens Most Haunted moeten kijken, c_a. Ook erg interessantquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat over geestenEgr intressant en eng
het thx! Ga zo even kijken in dat topic.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou je ook eens Most Haunted moeten kijken, c_a. Ook erg interessant
Britse serie, helaas niet hier te ontvangen, maar zijn wel te downloaden.
Most Haunted - deel 4 -
Ik vond 'm ook tegenvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het thx! Ga zo even kijken in dat topic.....
Ik vond deze aflevering niet zo heel erg leuk en eng
maar er zou ook een andere komen, la sik op de discovery sitequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tegenvallen.
Beloofde "schokkende beelden" heb ik niet gezien
Ze gooien wel vaker de programmering om.. Soms zit ik klaar voor een nieuwe Haunted docu, komt er iets over vliegtuigenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar er zou ook een andere komen, la sik op de discovery site
Daarom kijk ik ook bijna nooit Discovery....quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze gooien wel vaker de programmering om.. Soms zit ik klaar voor een nieuwe Haunted docu, komt er iets over vliegtuigen
Zegt me niks. Sowieso kijk ik 's ochtends eigenlijk nooit tv..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook bijna nooit Discovery....
kijk je ook Mistery Haunters..... op zaterdagochtend geloof ik? half 10
Araya bezoekt Alcatraz om te zien of het er echt spookt, en Christina reist naar Schotland om meer te weten te komen over een verborgen stad onder de straten van Edinburgh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zegt me niks. Sowieso kijk ik 's ochtends eigenlijk nooit tv..
Ik zal er eens op letten
De verborgen stad kwam volgens mij ook terug in de serie Most Haunted. Weet alleen niet meer welke dat is en in welk seizoen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Araya bezoekt Alcatraz om te zien of het er echt spookt, en Christina reist naar Schotland om meer te weten te komen over een verborgen stad onder de straten van Edinburgh.
Ook nog nooit gezien, maar lijkt me ook erg leuk
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 denkt dat de volgende TT "Blueroom #16: #TRU" wordt.
ben nu seizoen 1 aan het binnen halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De verborgen stad kwam volgens mij ook terug in de serie Most Haunted. Weet alleen niet meer welke dat is en in welk seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |