Je denkt dat Raff in de finale komtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ow zo
Raff gaat nog lang niet baren, en áls ze in de finale terecht komt zal ze 11 maart gewoon mee kunnen zingen verwacht ik. Met een wat omvangrijkere klank-kast.
Ik zei als. Mét accent. En bold. Moest ie ook nog italic of underlined?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt dat Raff in de finale komt![]()
.
Hoe je het ook wendt of keert, je zei het welquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zei als. Mét accent. En bold. Moest ie ook nog italic of underlined?
Puur hypothetisch. Valt in de categorie "When hell freezes over"quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, je zei het wel.
Ja uiteraardquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
hier op FOK! bedoel je zeker, of niet soms?
nou ja, ik ga weer, snel eten, moet vanavond weer weg
Maar je mag blijven hopen (dat Raf eruit staptquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
Tuurlijk komt Merle niet in de finale, ook niet als Raf op stapt, wat ze sowieso al niet doet.
Nee joh, die stapt er denk ik echt niet meer uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar je mag blijven hopen (dat Raf eruit stapt)
De kans dat Marescha Idols wint is wel heel erg kleinquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
hier op FOK! bedoel je zeker, of niet soms?
nou ja, ik ga weer, snel eten, moet vanavond weer weg
Ik denk dat de uitslag van afgelopen zaterdag juist een waarschuwing voor velen is geweest: als iemand heel populair lijkt, betekend het niet dat je er toch niet meer op hoeft te stemmen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het wel waarschijnlijk is dat ze gaat winnen, blijft toch in mijn achterhoofd hangen dat Serge (waarvan iedereen dacht dat hij populair was bij de jonge, puberende meiskes) er opeens uitlag. Wie weet herhaalt dit zich wel, en is Floortje misschien wel de dupe daarvan. (ja onwaarschijnlijk enzo)
Precies. Kan je niet eens even met iemand praten over hoe goed ze is/was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef chansadres het volgende:
Moet zeggen dat ik naar een concert ook niet vaak alleen ga. Je staat daar maar in je uppie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |