Ik wordt beruchtquote:
Dank u, dank uquote:
trent??? Nailpin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK MAG TRENT INTERVIEWEN
IK GA NAAR NAILPIN
WOOO
Trent van www.pinkisthenewblog.comquote:
Goeie vraag, ik heb een deel van de laatste aflevering wel gezien, maar ze gingen beiden optreden in die club in New York dus of het gelijkspel was of zo?quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga naar Camping Kijkduin het hele weekend! Ik zie jullie maandag vast weer![]()
Ka-ching!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
ik ben naar mijn nieuwe baantje geweest. Het is officieel voor 3 dagen, ik krijg ook een contract voor 3 dagen maar het komt erop neer dat ik vrijwel zeker 4 en misschien zelfs 5 dagen per week kan werken. Voor 26 weken![]()
Goed bezig sbientjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
ik ben naar mijn nieuwe baantje geweest. Het is officieel voor 3 dagen, ik krijg ook een contract voor 3 dagen maar het komt erop neer dat ik vrijwel zeker 4 en misschien zelfs 5 dagen per week kan werken. Voor 26 weken![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
Well donequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef sbientje het volgende:
En neem een kijkje in het meet-topic!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
vraagje aan jullie?
Wanneer is er Carnnaval?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef chansadres het volgende:
bij ons is het donderdag al geloof ik t/m dinsdag. In ieder geval dat weekend
Volgens mij wel toch? Dat is toch altijd een paar weken? Ik weet iig, volgens mn vriend, dat het het weekend van 25 feb begint.. Misschien is het fout hoor!quote:
jah ik kom uit het westen, dus ik vier geen carnaval.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Dat is toch altijd een paar weken? Ik weet iig, volgens mn vriend, dat het het weekend van 25 feb begint.. Misschien is het fout hoor!
Midden in de winterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga naar Camping Kijkduin het hele weekend! Ik zie jullie maandag vast weer![]()
Carnaval is het feest dat traditioneel gevierd wordt in de 6 dagen voorafgaand aan Aswoensdagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik kom uit het westen, dus ik vier geen carnaval.....
ik moet het zekker weten
ik moet een datum weten, iik kan alleen op fokquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Carnaval is het feest dat traditioneel gevierd wordt in de 6 dagen voorafgaand aan Aswoensdag
Wikipedia
Ik weet het ook niet, tis dat mn vriend Brabander is en ik dit jaar niet eronderuit kom om het te vieren..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik kom uit het westen, dus ik vier geen carnaval.....
ik moet het zekker weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |